ďťż
chomiki 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU... Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990 jakie macie obroty w TD przy 100km/h Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia?? szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka |
chomikiWitam serdecznie!Mam problemik z obrotami na biegu jałowym. Sa po prostu za wysokie. Powiedźcie jak w silniku 1,9sri ustawia sie obrotu biegu jałowego? Z góry dzieki za odpowiedź! Pozdrawiam SRI to tylko pakiet wyposazenia, jaki to silnik? mono ,wielopunkt, gaznik? tylko gaznik sie ustawia mechanicznie, wszystkie na wtrysku maja obroty biegu jalowego i ssanie regulowane przez sterownik-komputer, a elementem wykonawczym jest silniczek krokowy, lub jak kto woli zawor dodatkowego powietrza... sułek, tak jak dzisiaj patrzyliśmy to masz tam silnik xu9, na pełnej szprycy bodajże Aha dzieki bo w niektórych auta mimo wilopunktowego wtrysku można stroić ręcznie obroty w 405 nie:-) nie wiem na pewno jak to w 405 ale w 205 wtrysk wielopunkt jałowe ustawia sie na przepustnicy śrubkami a zawór powietrza dodatkowego to ma działąć tylko na zimno chyba dopiero przy 16V były jakieś krokowce ANDRIUBIKER, Ale w naszych 2.0 jest taka mała śróbka którą reguluje się otwarcie i obroty - ja nią u siebie ustawiam Nie zapominajcie, że w XU9JAZ (DKZ) nie ma czegoś takiego jak krokowiec jest tylko dziala na innej zasadzie, zawor powietrza dodatkowego to krokowiec i odwrotnie, a ta srubka na przepustnicy fabrycznie jest ustawiona i zabezpieczona taka jakby plomba zeby jej nie ruszac a reszta steruje komp ,poprzez krokowiec lub zawor powietrza dodatkowego, ktory zreszta nie tylko na zimnym dziala, ale rowniez by bylo tzw ssanie ...ps jesli na tej srobce na przepustnicy jest ta plomba ulamana to faktycznie mozna nia regulowac wolne obroty....tylko ze ona powinna byc raz ustawiona na wlasciwym poziomie a reszta steruje elektronika... tylko że jak sie z biegiem lat podetrze przepustnica to puszcza z dużo powietrza i obroty za wysokie a do tego niektóre przepustnice mają jeszcze jedną śrube taki bypass a zawór powietrza dodatkowego po zapłonie dostaje +12V nagrzewa sie bimetal i z czasem (zależy od temp. otoczenia) zamyka otwór i już po jego działaniu to nie mowimy o tym samym zaworze.... ty mowisz o tej klapce z bimetalem, a ja o krokowcu, sa dwa typy , magneti-marelli(wbudowany w przepustnice) i typ bosch( zewnetrzny) ten drugi jest czesto nazywany zaworem dodatkowego powietrza, a co do wytarcia gardzieli(nie spotkalem sie z czyms takim jak dotad) raczej jest zabrudzona nagarem i innymi syfami i faktycznie brak precyzji dzialania, ale dokladne odczyszczenie i wymycie sprawe zalatwia ale w 1,9 sri to co może mieć najwyżej motronica a w tym jest zawór dodatkowego raczej mam taką przepustnice która przy całkowitym zamknięciu trzymała ok 1500 RPM ciężko stwierdzić czy to czynnik ludzki uczynił czy czas |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||