ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    mam 405 gri 2.0 jedno punktowy wtrysk paliwa. Jechalem sobie z pracy i na swiatlach stanolem, Zielone, ja po garach. Wyrwal przez 5m bylo ok potem strzal pod maska i natychmiastowy spadek obrotow nie zgasl tyko powoli jechal. Nacisniecie pedalu przyspieszenia powoduje dlawienie, ale tylko powyzej 2000 obr/min i strzelanie przez tlumiki. Zimny czy cieply zapala bez problemu, probowalem u roznych mechaniorow i nic nawet zdesperowany wybralem sie nim do serwisu Peugeot mysle "no to naprawia". A tam 4 dni stal i jak okreslili "nie mozemy zdjagnozowac usterki poniewarz nie posiadamy zadnych info na temat djagnozowania tego modelu auta" takie oczy zrobilem. Prosze teraz was o rade.


    a masz gaz w tym aucie czy na benie tak sie dzieje.
    Bo brat tak mial ale w 406 to pod maska mu rozwalilo filtr powietrza z poczatku niebylo widac nic ale wlasnie to wywalilo okazalo sie ze zle mieszanke sobie podawal i mial blendy w komputerze po skasowaniu blendow i ustawieniu na normalnie jak powinno byc wszystko wrucilo do normy.
    a objawy takie jak podajesz niewiem moze u ciebie cos innego sie dzieje.
    tylko benzyna a filtry i przewody dolotowe nie uszkodzone. Nie pomogla wymiana wtrysku, czujnika polorzenia walu korbowego, przepostnicy, modulu zaplonowego "solex" i zwiazanych z zaplonem rzeczy. sprawdzilem cisniemie w cylindrach jest odchylka 0.1- czyli w granicach normy. Sonda Lambda poszla na wymiane.Jakis czujnk w kolektoze dolotowym. A i najwazniejsze sklad spalin jest prawidlowy.
    sprawdź czy niemasz jakiegoś syfu w układzie paliwowym (nietankowałeś czasem na jakiejś wieljskiej stacji beny??) bo ja tak miałem jak w benzynie był klej na początku strzelił i sie niewkręcał... to wymieniłem przewody i wylałem całą bene i zalałem nową i było dobrze


    nie ma odpowiedniej dawki paliwo-powietrznej, jak strzela to zalewa go wachą, mam to samo u siebie, tyle że ja mam gaźnik i jeźdze na gazie, więc nawet tego nie robie

    a w jednopunkcie za dawke paliwa odpowiada taka dziwna płytka, dajesz gaz i na zasadzie jak być kręcił potencjonometrem, może w tym tkwi przyczyna ?

    tylko propozycja bo na jednopunktach się nie znam, raz to na oczy widziałem
    Wynalazkow nigdy nie zalewalem bo to potezne koszty tylko w niemieckich i polskich stacjach. Filtr paliwowy jest nowy przewody oczyszczone bo mialem podejzenie iz sa zatkane i nie mam odpowiedniego cisnienia na wtrysku. ponpka daje dobrze wiec to raczej inna przyczyna.
    Co do zlej dawki. Jak uwazasz? Swiece zaplonowe pry zlej dawce powinne byc czarne i mokre tak. Juz to obadalem na kilka sposobow i sa jasno brazowe po kazdym wykreceniu i jezeli jest za duzo paliwa to silnik nie spala i je wyplowa przez wydech. Ale tu jest cwancyk jezeli masz katalizator jak u mine to nic nie zobaczysz bo on ten nadmiar spali. Wiec ja wyciolem go i wstawilem tymczasowo rore.Nie zaobserwowalem nic ani zapachu mokrego wydechu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.