ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
Przy temperaturze 70-80 stopni gaśnie.
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic
2.0 RFX - niepodłączone czujniki / gaśnie na wolnych
Przygasanie podświetlania i gaśnięcie silnika na luzie
Problem z jazdą samochodem gaśnie...
samochód gaśnie na niskich obrotach
Raz odpala i od razu gaśnie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Witam! przeczytałem wszystkie tematy dotyczące usterek silnika na benie jak i lpg i juz nie wiem co jest nie tak w moim pugu.W piątek rano pojechałem do pracy i zgasł ,ciężko miał zapalic ale jakoś załapał (silnik 1.8 wtrysk zapala na benz.i przełącz się sam na lpg ) jakoś dojechałem ,zaczął szarpac, przerywac ciężko miał wejśc na obroty na fajrant to zupełnie kaplica częsciej gasł a zapalał po przekręceniu zapłonu w lewo wczesniej było oki z tą różnicą że po wymianie świec na ngk nie miał tak jakby mocy na ogół jeżdżę po mieście i do setki nie dociąga ale po wyjechaniu na trasę trudno miał przekroczy 120/h przy wyprzedzaniu.aha olej ,filtry,świece ,kable wymienione .czyściłem co się dało styki i.t.d założyłem spowrotem stare świece ale to samo już jestem głupi ma ktoś jakieś pomysły? wiem że można jechac na diagnostykę silnika,ale nie wiem czy dojadę bo strasznie szarpie i przerywa,jeszcze jedno pytanie jakie złącze diagnostyczne OBD? ma pug i gdzie jest umiejscowione mam program i laptopa pomóżcie bo już nie wiem co jest.


    a zobacz ten przewód i kostka co jest w przednim pasie tak mniejwiecej nad chlodnica, zobacz czy cos nie jest urwane lub tylko spróbuj przeczyscic kostke i zobaczysz efekt. umnie np tak sie działo bo wypadła. ale przedtem tez od czasu tak sie działo mimo ze kostka była na miejscu. jak tylko zczyna mi sie taki szarpanie w czasie jazdy, to zaczymóje sie na poboczu, wyjmuje kostke, czekam 15 sekund i wkladam spowrotem i autko jak naprawine. niewiem moze jakis reset sie robi czy co
    ja mialem podobne objawy jak na lpg jak na benz wymiana modulu pomogla i skoczyly sie ceregiele z sdzarpaniem itp a wczesniej wymiana swiec itp niepomoglo doslzo nawet do tego ze juz calkowicie padl i niezapalal wymienilem modul i smiga do dnia dzisiejszego

    a zobacz ten przewód i kostka co jest w przednim pasie tak mniejwiecej nad chlodnica, zobacz czy cos nie jest urwane lub tylko spróbuj przeczyscic kostke i zobaczysz efekt. umnie np tak sie działo bo wypadła. ale przedtem tez od czasu tak sie działo mimo ze kostka była na miejscu. jak tylko zczyna mi sie taki szarpanie w czasie jazdy, to zaczymóje sie na poboczu, wyjmuje kostke, czekam 15 sekund i wkladam spowrotem i autko jak naprawine. niewiem moze jakis reset sie robi czy co

    resety kompa robiłem a ten przewód z kostką co idzie do kolektora? jedno wyjście z kostki mam zaślepione o tym mówisz?


    a dzieje ci sie tak przewanie na cieplym silniku szrpanie itp
    kostka jest na 3 przewody ale sa 2, ja tez mam jedeno wyjscie zaslepione

    [ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 11:11 am ]
    @kumor pewny jesteś co do modułu że padł? wiesz jakie jest złacze diagnostyczne żeby podłaczyc kompa, na allegro mają wtyczki do obd II

    [ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 10:13 am ]
    Ja ci sugeruje tylko z moich objawow to co sie umnie dzialo mam dobrego elektryka ktory niechcial ze mnie zdzierac sprawdzil pierwszo wtyczke z modulu ale byla ok pomierzyl i stwierdzil modul to jest tylko moje zdanie a koszt tego modulu to tlyko 50 zl mnie wyniusl i auto zaczlo plynnie chodzic a nie jak jechalem chcialem wymijac a nagle ceregiele wychodzily tak jakby zostal mu odcienty zaplon i nagle znowu chodzil

    a dzieje ci sie tak przewanie na cieplym silniku szrpanie itp

    zaczęło się na ciepłym ale jak zimny wczoraj odpalałem to to samo nie wchodzi na obroty ,gaśnie chodzi na wolnych pięknie i nagle spada z obrotów i potrafi zgasnąc

    a do czego to jest? jakis czujnik cisnienia czy cos. jak wyjmniesz tę kostke to silnik nie bedzie wskakiwał na wysokie obroty. umnie do 2 tys było ciezko ale po mocnej i dlugiej przegazuwie wskoczył tylko do max 3 tys i zaraz obroty opadły i silnik zgasł. zobacz kostke i kostke z modułu, moze sie zabrudziły. to nic nie kosztuje

    Ja ci sugeruje tylko z moich objawow to co sie umnie dzialo mam dobrego elektryka ktory niechcial ze mnie zdzierac sprawdzil pierwszo wtyczke z modulu ale byla ok pomierzyl i stwierdzil modul to jest tylko moje zdanie a koszt tego modulu to tlyko 50 zl mnie wyniusl i auto zaczlo plynnie chodzic a nie jak jechalem chcialem wymijac a nagle ceregiele wychodzily tak jakby zostal mu odcienty zaplon i nagle znowu chodzil

    @kumor w porządku że chcesz mi pomóc po to w sumie forum a nie wiesz jak pomierzyc,sprawdzic ten moduł? byc może padł ale chcę by pewny co się spieprzyło a nie wymieniac wszystko po kolei
    To moge ci powiedziec ze jest to na 99% modul niewiem mozesz sie sugerowac innymi wypowiedziami ale i tak zrobisz jak bendziesz chcial bo ty za to bendziesz placil tyle z mojej strony jak chcesz to moge zrobic foto tego modulu

    niestety ja tego niemierzylem tylko moj elektryk z tego co widzialem to mierzyl to zwyklym miernikiem czy przechodzi przez niego prad na tej zasadzie.
    sugeruje zajechac pierwszego leprzego elektryka i stanowczo powiedziec mu zeby ci pomierzyl modul zasjmnie mu to 5 min nie wiencej a bendziesz wiedzial na czym stoisz niewiem ile ci zato weznie 5 zl aj ak znasz dobrze to nic nieweznie a jak ci stwierdzi ze to modul wtedy kupujesz i wymieniasz juz sam

    zrobie foto zaraz sie ubiore i pujde zrobic sprawdze tez wtyczke jak co to ci posle tez foto narazie mykam hej powodzenia z klopotami

    [ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 12:22 pm ]
    mam silnik 1.8 ale nie widzę u siebie mam tylko cewkę zapłonową na cztery wyjścia
    a może żle szukam gdzie to mniej więcej jest?

    znalazłem ten moduł nad chłodnicą wtyk ma trzy kable po odłączeniu silnik zgasł ,a może cewka zapłonowa? coś nie tego?

    [ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 6:12 pm ]
    @kumor pewny jesteś co do modułu że padł? wiesz jakie jest złacze diagnostyczne żeby podłaczyc kompa, na allegro mają wtyczki do obd II

    [ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 10:13 am ]
    NorVid, wyczyść silnik krokowy na dobry początek
    a swoją drogą to ładnego starocia wygrzebałeś.
    Panowie ta kostka nad chlodnica to czujnik bezwzglednego podcisnienia powietrza w kolektorze dolotowym - inaczej map sensor. A do diagnostyki silnika nie potrzebujesz komputera i programow. Wejdz w przewodnik techniczny i przeczytaj temat "kody błedów"

    NorVid, wyczyść silnik krokowy na dobry początek
    a swoją drogą to ładnego starocia wygrzebałeś.


    Hehe. No widzę ze większość osób tu pisze wpierw żeby szukać bo taki temat był i inny to nie chciałem żeby i mi się oberwało;P
    A silnik krokowy na LPG też ma coś do gadania?

    A silnik krokowy na LPG też ma coś do gadania?
    przy jeździe na BP nic.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.