ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
Poszukuje wykresu mocy i momentu obrotowego silnika 1.4
Dziwna praca silnika przy naciskaniu hamulca.... :|
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Mam taki problem w Peugeocie 405 SRI 2.0 8v 93r automat. Po uruchomieniu silnika obroty zaczynają falować raz 500 raz 2000 potrafi także zgasnąć. Proszę o porade . Dodam iż były wymianiane silniczki krokowe na nowe i uzywane o takim samym oznaczeniu i objawy nie ustapują. Prosze o poradę co robić może ktoś sie spotkał z takim samym problemem.


    Ja mam podobnie, i do dzis nie wiem co to jest. Czasem obroty zawiesza sie na 2000tys i stoja.
    ---
    Ja wymieniłem swiece i kable na nowe, nic nie pomogło.
    Co to jest ten map sensor??


    Jak zrobic reset komputera ??
    MAP sensor to czujnik obratów wału korbowego
    ---
    zeby zrobic reset kompa zdejmij kleme z akumulatora na kilka minut- u mnie pomagalo;)
    --
    wpisuje i reset i kompautera i nic nie znajduje pomożesz ANDRIUBIKER??
    ---
    odłączyć akumulator na bodajże 20 minut, potem podłączyć go spowrotem, zapalić silnik i nie ruszając gazu zostawić go na jałowych aż do włączenia wentylatora na chłodnicy.
    --
    ja dodam coś na temat MAP sensora

    jak sama nazwa wskazuje Manifold Absolute Pressure jest to czujnik ciśnienia. Przesyła on na bieżąco dane ciśnienia do komputera. Stosowany jest wyłącznie w silnikach sterowanych elektronicznie. Jako jeden z sensorów decyduje o ilości powietrza w mieszance. Do obliczania ilości powietrza są jeszcze potrzebne dane obroty silnika i temperatura powietrza. Czasem zamiast MAP sensora jest używany MAF sensor.

    Jako lekturę polecam:
    http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor

    MAP sensor najlepiej sprawdzać odłączając od niego rurkę (rurkę zatkać!, przy sensorze nie trzeba ...) i obserwując obroty - brak zmian lub wyrównanie obrotów (jeśli wcześniej skakały) może wskazywać na awarię sensora.

    Samochód spokojnie może jeździć bez tego sensora - testowałem na Pontiac Le Mans
    (może nie ekonomicznie ale jeździ).
    właśnie moze to su mnie padło zapalam silnik obroty skacza z 500 idealnie do 2 tys jak dodam gazu to raz spadaja na 500 a nieraz nie spadaja i zostaja na 2 tys kable swiece wymieniane reset kompa zrobiony nic nie pomoglo dalej jest to samo i co najwazniejsze pali okolo 15 l LPg przy oszczednej jezdzie ile moze kosztować ten sensor??? i gdzie go pod maska szukac oraz jak dokładnie sprawdzić czy jest on sprawny
    ja u siebie zrobiłem ten problem z falującymi obrotami. Wymieniłem czujnik temperatury silnika (sensor) Znajduje się on pod czujnikiem temperatury wody. Tylko nie wiem czy miejsce twego czujnika nie zalezy od silnika.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.