ďťż
chomiki
wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995
Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td
Jaki tlumik kupic - Turbo diesel
Kody diagnostyczne DIESEL - czy ktos juz podlaczal ?
Wymiana silnika 1,6 benzyna na 1,9 diesel
włączenie wentylatorów chłodnicy diesel
Wiecznie niedogrzany silnik - diesel
dokrecanie glowicy (turbo diesel)
duże zużycie paliwa (diesel)
1.9 diesel pompa lukas
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Mam pytanie w moim dieselku mam cały czas powietzre w filtrze jest to nieorginalny filtr z taką śrubą u góry do odpowietrzania auto pali normalnie powietrza w przewodach nie widze - czytaj od filtra do pompy tylko auto jakoś gorzej chodzi nie a takiego kopa jak po odpowietrzeniu nie wiem co to może byc przewody sprawdzone smok w baku też moze to ten filtr jakiś za duży czy co? Dodam ze napewno to nie jest wina pompy
    Zrobiłem już wszystko i nie wiem co dalej POMOCY
    a i przewód od tylnego słupka do filtra jest z miedzi i nie mam podgrzewacza


    Witam. Chyba mialem podobny problem. Rozwiazalem go nastepujaco:
    - Kupilem przewod przezroczysty paliwowy ( 1.5 m starczy)
    - Zaworek jednokierunkowy
    - Filtr przeplywowy Filtron
    - Opaski mocujace

    Koszt wszystkiego ok 50-60 zlotych

    z baku idzie przewod pod maske i tam powinna byc reczna pompka do odpowietrzania. Wstawilem nowy przewod od pompki recznej do pompy paliwowej. Ma sie rozumiec ze po drodze filtr przeplywowy.
    Rezultat ?

    Pali od dotkniecia i nie zapowietrza sie.

    Pozdrawiam.
    no właśnie mam podobnie zrobione z tym że pali od kopa powietrza czyli bombelków nie widze w przewodzie a powietrze i tak w jakims mały stopniu jest we filtrze tylko efekt jest odczuwalny podczas jazdy ze jak go odpowietrze to idzie lepiej i nie wiem co to moze byc
    czy ma znaczenie zamocowanie filtra chodzi o wysokość w stosunku do pompy? a moze to wina filtra?
    może ma ktoś sensowne wytłumaczenie
    Ja w moim diselku miałem taki sam problem. Zapowietrzał mi się nawet po wymianie wężykow na nowe! Przyczyną takiego stanu rzeczy był podgrzewacz ropy.Nie wiem jak,ale zasysał powietrze i po pewnym czasie zapowietrzał cały układ.Rozwiązałem to w prosty sposób,odłączyłem go i teraz już drugi roczek śmiga jak ta lala zima nie zima jest ok już po 40 tyś km.


    Ja również musiałem ominąć podgrzewacz ropy , to słaby punkt dieselków . Kupiłem http://www.allegro.pl/ite...magnetyzer.html jak założę to dam znać jak się sprawuje
    tak ok tylko ja nie mam podgrzewacza i nie zapowietrza mi się tak ze nie chce palić tylko non stop mam powietrze w filtrze i jak odpowietzram to najpierw idzie powietrze a pozniej ropa

    Zapowietrzał mi się nawet po wymianie wężykow na nowe! Przyczyną takiego stanu rzeczy był podgrzewacz ropy

    jak wyciągasz filtr paliwa masz na dole śróbke... odkręcasz ją i wychodzi cała obudowa filtra paliwa, można zauwazyc ze odudowa filtra jest uszczelniona oringiem do podgrzewacza, smarujemy silikonem (tym do silnikow) tego oringa lub wymieniamy na nowy i problem znika
    Ja również mam założony filtr nieoryginalny od Golfa TD . Jest to filtr z odpowietrzeniem u góry i nakrętką plastikową od spodu . Może zaciąga powietrze tym odpowietrzeniem . Powinna być od śrubką podkładka miedziana która doszczelnia może ona jest sfatygowana ?
    tak tylko że to drugi taki sam filtr i nie wiem co jest grane czy taki filtr może być za duży i pompa nie wydala z napełnianiem go?
    w przyszłym miesiącu zakładam orginał z ph 2 ten z podgrzewaczem na termostacie
    Napisałeś żę nie masz podgrzewacza ?? Czyli co wąż ze zbiornika idzie bezpośrednio do filtra , i wężyki nie przechodzą przez blok silnika ??

    [ Dodano: Pią Paź 13, 2006 9:32 am ]
    tak nie mam podgrzewacza idzie tylko przewód miedziany prawie z baky do komory silnika mam taką griche to napelniania ona jest nie zamocowana wisi w powietrzxu na przewodach gumowych może to ona podczas trzęsienia sie złapie troche powietrza nie wiem co robić jak odpowietzram to najpierw leci 1 sek powietrze jest taki psyk a pozniej ropa
    gomez405 we wcześniejszym silniku miales podgrzewacz czy też nie? zapowietrzał sie tamten silnik czy tylko z tym masz taki przypadek? przeloz filtr z tamtego silnika i zobacz czy bedzie sie to samo działo
    dokładnie tak samo tylko ze to nie jest zapowietrzanie się układu całego tylko filtr ma powietrze
    filtr masz orginalny czy nie?

    [ Dodano: Pią Paź 13, 2006 11:10 am ]
    dzięki ale w przyszłym miesiącu zakładam od ph 2 cały filtr z termostatem i wtedy zodacze co się będzie dziać on pali ok no moze wczoraj tak jakoś niemrawo chwycił od razu ale coś jakby na garek jedem się zachłysnął ale był z górki i mało paliwka zobaczymy swieczki nowe champion wczoraj założyłem i sie okaże
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.