ďťż
chomiki Diesel 1,9 wypycha powietrze z wlotu powietrza Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI Pompa paliwowa nie związany z francuska myślą techniczna pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d 1.9D znowu problemy z pompą XUD9 spalona (uszkodzona) pompa paliwa??? pompa Bosch - wolne obroty wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995 Zewnętrzna pompa paliwa |
chomikico to jest? odpalam na ciepłym silniku powiedzmy po postoju 10 min. auto wchodzi na chwile na obroty ok 1500-1700 i za chwile same spadają a rano jak odpalam to jest wszystko ok. Dodatkowo jak chce jechać to mam takiego kopa pod nogą ze jest super tylko na chwileczke. Może to jakaś regulacja wydatku pompy czy coś innego[ Dodano: Nie Sie 06, 2006 3:06 pm ] Tylko i wyłącznie Twój pug się zapowietrza wiem ale nie wiem gdzie i tu jest problem dodatkowo mam filtr od ww golfa i w nim jest zawsze powietrze To z tym wskakiwaniem na wysokie obroty, nie podchodzi mi pod zapowietrzony uklad... byloby wrecz przeciwnie, silnikowi spadalyby obroty, tak ze chcialby zgasnac... Odnosnie zapowietrzenia mialem podobny problem... Ciagle pojawialy mi sie te wredne pechezyki powietrza... Probowalem wszystkiego, az w koncu sie zdenerwowalem i zrobilem tak... Kupilem nowa gruszke ( ta co pompuje sie paliwo ), zaworek zwrotny fi 8 , filtr przeplywowy do diesla firmy filtron i 1.5 metra przewodu paliwowego 7.5 mm . Podlaczylem gruszke, za nia zaworek zwrotny, pozniej filtr paliwa a z niego juz prosto do pompy. Przy pompie odpowietrzylem i juz nie ma zadnego problemu, zapala od dotkniecia i nie zapowietrza sie. Jedyny problem to taki, ze ominalem oryginalny filtr paliwa z podgrzewaczem. Ale za to wstawiam sobie cos podobnego co zakupilem na allegro: Link Nie wiem jak zapala Ci samochod. Jezeli zapala Ci od dotkniecia, to wg mnie nie zapowietrza Ci sie uklad. ja bym powiedział,że za mocno naciągnięty aparat pomocy rozruchu zimnego silnika a ten objaw był identyczny z takim samym jak mi paliwa kjiedys brakował jade 100 km/h i puszczam gaz a auto przez chwile przyspieszało jak głupie dlatego też tak sądze musze zrobić pożądek a układem paliwowym i będe myślał i patrzył na objawy dalej ja bym powiedział,że za mocno naciągnięty aparat pomocy rozruchu zimnego silnika Jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna jaka mozebyć na podstawie opisów. to użądzenie nie jest wtedy naciągnięte czyli nie mechanizm rozruchu silnika zimnego to użądzenie nie jest wtedy naciągnięte czyli nie mechanizm rozruchu silnika zimnego ale jest luźny na ok 5mm ,czy luzu brak, ? tak w ogóle nie działa to jak dotkne paluchem tą dzwignie to wtedy jenie ma to wiekszego znaczenia to wtedy jenie ma to wiekszego nie potrafię tego skumać Zrozumiełem tak : jak dotknie to nie ma znaczenia żadnego, nic się nie dzieje. Ale to nie znaczy , że urządzenie w pompie jest dobre. no właśnie to chciałem powiedzieć,że jak dźwignie przesunie to bez zmian i to by wskazywało na stan pompy wtryskowej na y...y... panowie chodzi o to ze jak motor ciepły postoi 10 minut i odpalam to efekt mam taki że straszny kop i wyższe odroty niż zwykle moge nawet ostro kapcie palić a po paru sekundach to mija i auto jeździ jak zawsze a ssanie na pewno jest wyłączone. dodatkowo mam filtr od ww golfa i w nim jest zawsze powietrze ja też miałem dokładnie ten sam problem i dopiero minięcie podgrzewacza ropy w bloku silnika poskutkowało ja go nie mam tak więc zapowietrza mi się gdzieś o jakim podgrzewaczu mowicie? u mnie jest podgrzewacz ale pod filtrem paliwa / troche nie czaje o co biega o jakim podgrzewaczu mowicie? u mnie jest podgrzewacz ale pod filtrem paliwa / troche nie czaje o co biega Są wersje które maję podgrzewacz przymocowany z tyłu bloku silnika koło prawej półosi. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||