ďťż
chomiki
Problem z pływakiem w zbiorniku paliwa Peugeot 405
Woda w filtrze paliwa 1.9D (XUD9A) problem.
jak podlaczyc filtr paliwa do puga 1.9 TD ??
Czy ktos wymienial u siebie wskaznik paliwa ?
Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4
Zaworek w obudowie filtra paliwa
duże zużycie paliwa (diesel)
Jak odpowietrzyć ten rodzaj filtru paliwa?
brak napiecia do pompy paliwa
Pompa paliwowa nie związany z francuska myślą techniczna
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Panowie po moich bojach z uruchamianiem silnika (nie wiem czy to już koniec) muszę wymienić pompę paliwa.
    W aucie zamontowana była pompa Bosch 0580 453 940 i zamiennik takiej pompy kupiłem, a l e: uszy, które ją trzymają pod samochodem są większe, a pompa którą podmieniłem jest grubsza i pasuje tam idealnie.
    Podmieniona pompa ma oznaczenia 0580 464 076 i z mojego goglowania wynika, że była ona montowana w Renaultach (Laguna, R5, Espace)
    Jaka pompa w końcu powinna być zamontowana w moim dupowozie?????????
    Może ktoś już kiedyś wymieniał pompę i założył mniejszą - nie wiem.
    Poniżej fotka nowej pompy i tej podmienionej.

    Ta czarna jest nowa, srebrna podmieniona - i na niej auto chodziło idealnie (do czasu), na tej nowej czarnej


    Jutro jadę tą pompę reklamować, strasznie hałasuje i tak jakoś dziwnie się załącza przy włączeniu zapłonu.
    Jeśli nie stanowi to problemu, spójrzcie jak to jest w waszych autach.


    juz chyba tobie to pisalem kiedys, w 405 byly dwa rodzaje pomp wszystkie byly bosch, ale do mniejszych silnikow byla m,niejsza z mniejsza wydajnoscia a do wiekszych motorow wieksza z wieksza wydajnoscia. ,akurat w 1.6 byly i takie i takie, w zaleznosci od mocy....na pelnej szprycy byla ta mocniejsza pompa
    A123 to mi o tym pisałeś powinna być taka pompa by pasowała w obejme. Ja mam tą mniejszą i mi lata w tej obejmie.Będzie kasa to się wymieni na nową.
    No właśnie u mnie też była ta mniejsza więc taką kupiłem i jest za mała do tej obejmy,ale jak się okazuje chyba jest do . Sądząc po rozmiarach obejmy śmiem twierdzić, że powinna być większa, ale głównie chodzi mi o oznaczenia.


    no moze to dziwne ale tak naprawde nic ci te oznaczenia nie dadza, poniewaz to kody fabryczne, generalnie pompa ma byc bosch a wiem ze 1.6 na monopunkcie ma mala, a na szprycy pelnej duza, ale na monopunkcie , te ktore widzialem wszystkie mialy wtrysk magneti-mqarelli , a pompa zawsze bosch, w 1.8 i 2.0 na bank wszystkie maja ta wieksza, to kwestia Wwydajnosci pompy ta wieksza ma wieksza, spisz kod z tej srebrnej i podejdz do sklepu bo kodzie bosch podadza ci jaka ma byc i ile kosztuje
    A123, , już oddałem tą małą pompę do sklepu i prosiłem coby złatwili większą, zastanawia mnie jedna sprawa, a mianowicie regulator ciśnienia wtrysku, może on pierniczy robotę?
    Acha, na tej większej zapala lepiej, tzn. jak uchylę lekko przepustnicę zaskoczy, ale to się dzieje jak wyłączę auto na LPG, postoi z 20 min i wtedy chcę go odpalić. Rano pali od kopa.
    esli jest walniety zaworek webera, to moze schodzic,cifac sie paliwo i lapac powietrze wtedy nie bedzie mial mocy, bedzie przerywal i bedzie mial silnik problem z rozruchem po chwilowym zgaszeniu...
    Moc to on ma, dzisiaj się bardzo zdziwiłem, jak potrafi jechać, po wymianie linek od ręcznego, kiedyś właśnie szarpał, ale jak nie miałem LPG, to podłożyłem pod sprężynę w tym regulatorze cieniutką podkładkę i było ok.
    powtorze zasada jest taka ze najpierw musi byc wszystko idealnie na benzynie , jesli jest to mozna sie brac za regulacje i ustawianie gazu
    ---chwilka bo chyba cie zle zrozumialem, chodzi ci o ten zaworek co jest z przudu gaznika taka banieczka wystajaca? jesli o ten to faktycznie mozesz go odkrecic(4srubki)i wyjac caly, odczyscic ta membranke , wyjmij z tamtad jakies wynalazki typu podkladki, ten zaworek sie reguluje, ma od przodu jedna srubke regulacyjna, ktora napina sprezyne wkrecajac lub wykrecajac regulujesz sile docisku membrany, warunek jest taki ze membranka dociska do czystej powierzchni i ze jest dobra, bo z wiekiem moze byc juz zmurszala, wtedy trzeba nowo, podejzewam ze jest dostepna jesli nie do tego konkretnie auta to do czegos w tym stylu, jestem niemal przekonany ze taka membranke dostaniesz w aso i wecale nie bedzie droga, wszyscy aso omijaja szerokimi lukami, a to blad bo pewne rzweczy sa tanie jak barszcz a co oryginal to oryginal

    chodzi ci o ten zaworek co jest z przudu gaznika taka banieczka wystajaca? jesli o ten to faktycznie mozesz go odkrecic(4srubki)i wyjac caly, odczyscic ta membranke , wyjmij z tamtad jakies wynalazki typu podkladki, ten zaworek sie reguluje, ma od przodu jedna srubke regulacyjna, ktora napina sprezyne wkrecajac lub wykrecajac regulujesz sile docisku membrany,
    Dokładnie tak - tyle, że tej śrubki regulacyjnej nijak nie idzie ryszyć (musi być na jaki klej walnięta) - stąd ta podkładka
    ta srubka jest miedziana ,wiec solidny duzy srubokret i musi pojsc....prawdopodobnie jest zapunktowana
    Z tego co pamiętam, na tej metalowej przylgni jest mały wżer, może doszlifować delikatnie??, nie chce mi się już jechać na ten szrot i walczyć z facetem.
    co do tej membranki, to sam zawor jest wyregulowany fabrycznie, dlatego zapunktowany, nie moze byc ani zbyt mocno ani zbyt slabo ,o ile pamietam powinien zaworek wytrzymywac 2-2,5 bar....raczej stawiam na to ze membranka ma juz dosc i zapytalbym o nia w aso , jesli tez wzer jest na przylgni membranki to tez moze byc przyczyna zlego trzymania cisnienia przez zaworek
    A123, cena membrany w ASO Bydgoszcz - 60zł, zestaw naprawczy ??? regulatora - 360zł
    ale ci powiem ze dalbym te 60 pln ,bo reszta jest zbyteczna tam wiecej nie ma sie co popsuc, poszukaj jeszcze moze w zamienniku tez robia, ale 60pln moim zdaniem do zaakceptowania a nowe i oryginalne
    A123, obadamy jak zamontuję nową inną pompę, a to zawsze mogę zamówić.
    dokladnie:-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.