ďťż
chomiki
Przestal kopcic, dziwne sprzeglo, dym z odmy, olej w filtrze
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Olej w filtrze powietrza;/Nie odpala za każdym razem...
[HELP]szukam schematu połączenia przewodów woda/olej
Olej cieknie przez aparat zapłonowy
gdzie wlać ten olej (skrzynia biegów)
Cieknie olej... przez kolektor ssacy.
Palące sie kontrolki (OLEJ, STOP, WODA)
Jaki olej lać najlepiej??
Olej w układzie chłodzenia - uszczelka ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    czym to może być spowodowane.. ? silnik 1.4
    pali przy normalnej jeździe a jak się go odpala to kopci na niebiesko.. ?


    moga byc juz zuzyte uszczelniacze zaworów to jest najczestsza przyczyna spalania oleju i niebieskiego dymu moga byc tez pierscienie juz zuzyte ale stawiałbym na uszczelniacze a to ze ci bierze duzo oleju to stało sie gwałtownie czy stopniowo zaczynał brac coraz wiecej oleju a tak mniej wiecej ile go bierze przykładowo na 1000 km
    Wilczek, a wchodziłeś pod auto,nie masz żadnych wycieków?
    Czy ja wiem olej zaczął tak bardziej stopniowo połykać ostatnio dostał prawie pół litra lotosa pół syntetyka tak na uzupełnienie to było jakiś tydzień temu. Parę dni temu podczas jazdy zaczęła palić się kontrolka stop i lampka od oleju tylko czasami a wczoraj cały czas na bagnecie sucho a od wlania oleju przejechane max około 130 może 150 km... wczoraj kupiłem na stacji zwykły olej zobaczymy na ile starczy..



    Musisz sprawdzić ciśnienie w cylindrach, jeśli będzie dobre to uszczelniacze, jeśli złe to pierścienie albo zawory musisz zrobić tzw. próbę olejową w celu wykluczenia pierścieni co dalej to się okaże jak to zrobisz
    próbę olejową ? ;] o co w tym chodzi ?

    tak na marginesie zapomniałem dodać że także zaczął dużo palić benzyny ale dziwny objaw ponieważ raz znacznie ją połyka a czasem normalnie..

    próbę olejową ? ;] o co w tym chodzi ?

    sprawdza się ciśnienie w cylindrach, następnie wlewa się do cylindrów troche oleju i sprawdza ciśnienie jeszcze raz, jak jest takie same to pierścienie są ok, a jak będzie większe to pierścionki do wymiany (olej uszczelnia).
    wilczek tak próba olejowa polega na tym aby wykluczyc zuzycie pierscieni na spadek sprezania sprawdzasz w kazdym cylindrze jakie ma cisnienie zapisujesz na kartce i od nowa to samo tylko przed mierzeniem cisnienia najlepiej strzykawka wlewasz okreslona ilosc oleju niewiem dokładnie ile ale wydaje mi sie ze jakies 15 do 20ml i zapisujesz na kartce pod soba te same cylindry i porównujesz jezeli cisnienie wzrasta dosc znacznie na któryms z mierzonych cylindrów po próbie olejowej oznacza to ze pierscienie na tym cilindrze sa juz znacznie zuzyte. olej jest po to wlewany aby uszczelnił luz miedzy pierscieniami tłokiem a cylindrem w czasie pomiaru zeby cisnienie nie uciekało w skrzynie korbowa
    Dokładnie koledzy wytłumaczyli
    zapomniałem dodać że jak wczoraj wykręcałem świece to dwie z nich były w miarę zimne i nieźle ubrudzone w oleju.. te drugie mniej ale za to bardzo ciepłe.
    kto leje do niesprawdzonego silnika pólsyntetyk?? Tymbardziej do 1,4??
    taki miałem jak już go kupiłem... ;x
    zmierz cisnienie sprezania normalnie i z próba olejowa tak jak ci wyzej pisałem i bedziesz wszystko wiedział co i jak z twoim motorem sie dzieje i co dalej z tym fantem robic
    Cóż. mechanik powiedział:
    - olej mineralny ok. 4 l
    - filtr oleju
    - świece
    - przewody
    - palec
    - kopułka
    - v-power racing i popiłować na średnich obrotach

    co wy na to ? czy to wogle ma jakiś sens ????
    Na miejsu mechanika bym sie podrapał po głowie SKoro olej zjada to co maja swiece, palec, kopułka i przewody do tego?? Zmien mechanika...

    Zmien mechanika... i samochód
    Fajny mechanik nie daj się nabrać bo widać,że Ci nie pomoże a jedynie Cię naciągnie na kase...
    Powiedział jeżeli autko długo stało bo ponad 3 lata jak nie więcej ;] mogła albo na pewno zebrała się rdza na pierścieniach tych dwóch cylindrów co świece są w nim uwalone poza tym stwierdził że te dwie świece są juz prawie do niczego, i olej pół syntetyk jego następna rada że na takim oleju dobije auto (10W40) i wymienił na mineralny. ?
    No ze mineral to juz dawno wiadomo...
    Jeśli świece masz zawalone syfem to wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub uszczelniacze zaworowe możesz mieć też nadpalone gniazda zaworowe
    Zacznij od zmierzenia ciśnienia, jak już radziłem
    no spoko i tak zrobię tylko że.. jak to zrobić krok po kroku..? jakaś mała instrukcja ?
    Wilczek, nie masz do tego narzedzi, wiec za 30zł kazdy dobry warsztat Ci to zrobi...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.