ďťż
chomiki
Przestal kopcic, dziwne sprzeglo, dym z odmy, olej w filtrze
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Olej w filtrze powietrza;/Nie odpala za każdym razem...
[HELP]szukam schematu połączenia przewodów woda/olej
Olej cieknie przez aparat zapłonowy
gdzie wlać ten olej (skrzynia biegów)
Cieknie olej... przez kolektor ssacy.
Palące sie kontrolki (OLEJ, STOP, WODA)
Jaki olej lać najlepiej??
Olej w układzie chłodzenia - uszczelka ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam!!

    W drugiej 405 strasznie wywala olej do filtra powietrza czym to może być spowodowane? Odma jest nowa, silnik ogólnie chodzi dobrze, nie dymi i nie wiem w czym problem pierścienie mają już dosyć?


    prawdopodobnie masz juz takie przedmuchy ze wywala ole ze silnika
    jesli odma jest drozna to raczej nic juz z tym nie zrobisz
    Może z pokrywy zaworów wywala olej? ona jest zaraz pod filtrem
    a skąd właśnie biorą się przedmuchy? jak by wyglądała naprawa tego zjawiska? chodzi mi co dokładnie trzeba wymienić?



    a skąd właśnie biorą się przedmuchy? ,uszczelka pod głowicą

    ,uszczelka pod głowicą
    a takze pierscienie
    aby to zlikwidowac to zapewne remont silnika w mniejszym lub wiekszym stopniu
    a jak nie pali oleju to jest możliwość że tylko uszczelko pod głowicą jest do wymiany?
    oczywiście jest taka możliwość, tylko by jeszcze pasowało zplanować głowice pod nową uszczelke,
    to jak nie bierze oleju to po co chcesz to ruszac??
    ja nie wiem czy przepala olej na 100% wiem tylko to co widzę a widzę ze nie kopci z rury, olej nie dostaje się do chłodzenia i odwrotnie tak samo, wszystko było by ok ale wywala olej do obudowy filtra powietrza.

    mogę jeszcze dodać że zimą odma się posypała i była wymieniana na nową

    i co jeszcze ostatnio wyskoczył ten wężyk co jest z góry na kapie od zaworów i ochlapało cały silnik olejem. Mowa o silniku XU9M

    "Ale skad niby w/g ciebie przedmychy sa z uszczelki?"

    a jest taka możliwość że ciśnienie z tłoka będzie uciekać do kanału olejowego?

    Poza tym nie starajcie sie niewiedzy uszczelką zasłonić,
    kolego robie w tym od paru latek jakbys chciał wiedziec



    a jest taka możliwość że ciśnienie z tłoka będzie uciekać do kanału olejowego?

    kanał olejowy masz w bloku i głowicy, wiec jak ma Ci cisnienie uciekac do kanału olejowego?
    Najłatwiej sprawdzić to tak.
    Rozgrzej silnik, na pracującym odkręć korek wlewu i wyjmij bagnet. powiniena Ci przez wlew oleju leciec para, dymek, jak zwał tak zwał.
    Zakryj bagnet i sprawdz co sie zmieni i na odwrót otwórz bagnet i zakręć wlew oleju i sprawdz jak dymi z bagnetu.
    Jesli bedzie dymił w 2 strony tzn. masz przedmuchy na pierścieniach.
    Jeśli masz miernik Cisnienia w cylindrach też możesz wykonać próbe olejową która na 100% potwierdzi problem.
    Ja nie wiem czemu kolega rejent2, nie sprawdzi tej pokrywy zaworów? masz silnik XU5-filtr znajduje się zaraz nad wałkiem, jeśli któraś nakrętka popuściła,może w ogóle jej nie ma albo pokrywa się zdeformowała to olej może się dostać prosto do filtra.

    Ja nie wiem czemu kolega rejent2, nie sprawdzi tej pokrywy zaworów? masz silnik XU5-filtr znajduje się zaraz nad wałkiem, jeśli któraś nakrętka popuściła,może w ogóle jej nie ma albo pokrywa się zdeformowała to olej może się dostać prosto do filtra.

    Nie za bardzo rozumiem jak filtr powietrza jest zaraz nad wałkiem przecież filtr jest po prawej stronie przy lampie
    Czyli masz mono w tym 1.6.
    no pisałem że w XU9M czyli tym 1.9 a po za tym to one filtry powietrza mają w tym samym miejscu czyli przy lampie
    A jak wygląda tłumik siatkowy w korku wlotu oleju? Przez ten filtr właśnie idzie odpowietrzenie skrzyni biegów do filtra powietrza, jeśli tej siatki nie ma , to będzie walić tam olejem nawet przy zdrowym silniku.

    A jak wygląda tłumik siatkowy w korku wlotu oleju? Przez ten filtr właśnie idzie odpowietrzenie skrzyni biegów do filtra powietrza, jeśli tej siatki nie ma , to będzie walić tam olejem nawet przy zdrowym silniku.

    Kolego sprawdził bym ten tłumik siatkowy ale nie wiem gdzie on jest, mógł bym prosić o wytłumaczenie gdzie to się znajduje?
    rejent2, tam gdzie wlewasz olej do silnika powinna być taka właśnie aluminiowa (metalowa?) siatka pod korkiem.
    aaa to ma być w korku dzieki
    witam a więc tak po sprawdzałem dzisiaj wszystko tzn czy odma jest drożna i wszystkie węże i wszystko jest ok.

    może jeszcze raz opisze wszystko jak to wygląda: Auto nie kopci i raczej nie spala oleju tylko wydmuchuje go do filtra powietrza, siatka pod korkiem jest na swoim miejscu.
    Uruchomiłem dzisiaj silnik i olej wywala po wyżej 3 tyś obrotów tak samo z dymkiem z bagnetu czy też z korka oleju dymek wydostaje się powyżej tych 3 tysięcy i teraz zastanawiam się czy zaryzykować i zacząć wymieniać uszczelkę pod głowicą? trochę się obawiam żeby nie wyrzucić pieniędzy w błoto a nie będę ukrywał że cały remont silnika przerasta koszta jakie mogę zainwestować
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.