ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III
wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!)
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic
Bateria Nokia BL-5C do wymiany
Klekotanie silnika / wymiana uszczelniaczy zaworowych
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam...
    Ostatnią rzecz która chce wymienić podczas mojego urlopu to termostat. Chce to zrobic bardziej profilaktycznie bo z temperaturą nie mam problemu odkąd wymienilem chlodnice (ciekla) i odpowietrzylem uklad. Wiem juz gdzie jest termostat ale nurtuje mnie jedno... czy trzeba spuścić plyn chlodniczy lub zrobić coś "specjalnego" przed jego wymianą?? Chyba nie ale... francuskie auto nieraz mnie zaskoczylo w porównaniu z np. niemieckim. Aha i czy temperatura 98- 99 stopni w gorący dzień, przy jezdzie autostradą ok. 150km/h pod lekką górkę z dużym obciążeniem, włączoną klimą to dużo?? (oczywiście po zwolnieniu temp spadala do 88-90 stopni) Jaka jest wg Was max temperatura z jaką można jechać bez obaw??? Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam


    Po co ruszać jak jest OK Tak ma być.
    Moim zdaniem za cieplo i bardzo prawdopodobne, ze to wina wlasnie termostatu
    ale wy macie temp w tych swoich TD ja u siebie przy jazdzie na trasie mam kolo 80 stopni... cos nie tak u mnie jest?


    Ja u siebie mam 70-95st niezaleznie od predkosci. Jak zbliza sie do 95st to zalaczaja sie wiatraki i schladzaja do 70st i tak w kolko 90-70-90-70...
    Radkez, jak u siebie wymieniałem termostat, choć nie mam 405ki, ale myślę, że wszędzie jest tak samo, to po odkręceniu go cały płyn chłodniczy wylał się mogłem spuścić go do jakiegoś pojemnika i później wlać, ale miałem wode destylowaną, która kosztuje grosze i nie chciało mi się w takie cuda bawić
    Ale ogólnie jak działa to po co wymieniać
    @Radkez napisa: Aha i czy temperatura 98- 99 stopni w gorący dzień, przy jezdzie autostradą ok. 150km/h pod lekką górkę z dużym obciążeniem, włączoną klimą to dużo?? (oczywiście po zwolnieniu temp spadala do 88-90 stopni) , kochani co wy od tego chcecie - jest dobrze.
    Hmmm... jest dobrze ale... zawsze może być lepiej... Jakoś nie lubię niebezpiecznej temperatury wrzenia Mam nowy termostat i zabiore się jutro za wymiane... mam nadzieje ze niczego nie zepsuje bo w sobote 1900 km trzeba przejechać... A swoją drogą wyleci ten płyn czy nie??? Moim zdaniem może trochę ale raczej nie cały bo chłodnica dalekoooo...
    Wyleci tego plynu dosyc sporo wiec zadobadz sie w nowy lub w 2L wody z kranu

    lub w 2L wody z kranu

    moze od razu rosolem zalac?
    Żadnej wody - tylko płyn.
    płyn na zime
    teraz można jeździć na wodzie destylowanej, ale wiadomka, że płyn chłodniczy będzie lepszy
    Tia....
    Tylko zapomnieliscie, ze wam sie podobno grzeja auta, a temp wrzenia plynu chlodniczego przy przecietnym stezeniu glikolu to okolo 107* czyli 7* wiecej...
    Banita do tego dodac trzeba cisnienie ukladu - okolo 1.5 do 2 bara i to daje nam temperature wrzenia okolo 130stC.

    pozdraiwam
    egzakli , a tu sa wykresy
    http://www.texaco.i-g.pl/press.php?id=7&d=2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.