ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!) Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic Bateria Nokia BL-5C do wymiany Klekotanie silnika / wymiana uszczelniaczy zaworowych Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;) |
chomikiPrzymierzam się do wymiany kolektora wydechowego i martwię się że będę miał problem z odkręceniem go, czy moje obawy są słuszne? Co zrobić jak mi się śruby poukręcają?Czy można później bez problemu wykręcić te kołki z nr. 3 na rysunku? Dobrze zlać wynalazkiem i pójdą, , nie miałem nigdy z tym problemów z tym, że zawsze moczyłem jakimś wynalazkiem na przyklad WD40 itp. nie ma opcji aby uwrac te sruby bo masz nakretki nakrecane na szpilki, ktore dociskaja kolektor do glowicy.... wiec nic sie nie stanie... No właśnie odkręciłem kolektor bez problemu Przeważnie jest tak że jak się nie odkręci nakrętka ze szpilki, to odkręci się razem ze szpilką z głowicy jaro23, tak właśnie jak opisujesz, wylazły szpilki Jeszcze jedno pytanko, z tego co zauważyłem jak odkręcałem kolektor od silnika to nie było tam jednej nakrętki i szpilki, na rysunku z nr. 4 i 3 Jak się później okazało u mnie w silniku też nie ma tej jednej szpliki i nakrętki. Czy tak powinno być, czy to przypadek że akurat w 2 silnikach nie było w tym samym miejscu tych śrub? Mają byc. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||