ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
Odpowietrzanie pompy wtryskowej krok po kroku
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Czesc.
    Wczoraj poskladalem mojego TD'ka. Co sie okazalo, ze przy dokreceniu 60Nm wtryskiwaczy, jeden z nich zaczal sie pocic z gniazda. Dokrecilem do 120Nm i nic...

    Dodam, ze uzylem nowe ogyrinalne podkladki miedziane z serwisu + uszczelki plomieniowe pod koncowki wtryskiwaczy...

    Mozna zrobic jescze jedna probe, moze sie akurat zle ulozyla czy cos, ale cos czuje, ze trzeba bedzie zrobic to inaczej, a nie bardzo przychodzi mi do glowy co mozna zastosowac w takiej sytuacji...

    Prosze o porade...


    mozesz spróbowac odkrecic go i nagrzac podkładke nad ogniem do czerwonosci oczywiscie ogniową trzeba nowa po nagrzaniu troszke zmieknie i moze sie lepiej ułozy mi tez kiedys ciekł wtrysk ale na gwincie co sie skreca obudowe całego wtrysku rozkreciłem nawinełem takiej białej tasmu do uszczelniania rur metalowych i od wtedy wyciek minął
    ale przeciez uszczelnienie ma byc na tej podkladce miedzianej a nie na gwincie ?
    wiem wiem zle mnie zrozumiałes albo ja nie dokładnie napisałem tobie poci sie z gniazda wiec jest tam podkładka miedziana i ogniowa załoz ogniowa nowa a miedziana nagrzej nad ogniem i sprobuj wtedy skrecic moze lepiej sie ułozy iuszczelni sie wyciek pisałem ze mi ciekło z obudowy wtrysku tam gdzie sie go rozkreca do wymiany koncówki wtrysku mysle ze teraz troche przejzysciej to napisałem


    a no teraz ok Wtryskiwacz mam raczej szczelny, bo jak sprawdzalem na maszynie rozpylajacej to nie zaobserwowalem zadnego wycieku...
    no to zrób jak pisałem moze pomoze a z ta podkładka to nagrzej i poczekaj az ostygnie złóz i powinno byc ok
    Podkładkę pod wtrysk podgrzej jak radzi lukas27, pamiętam, że o takim sposobie montażu mówił mi mechanik. Zachowaj czystość, być może (a wręcz pewne), że między wtryskiem, a głowicą był nagar (wyczyść) i nie pozwolił się ułożyć uszczelce.
    no i jak?wtrysk szczelny?bo jak u mnie gwint zerwali przy odkręcaniu wtrysków to musiałem do świdnicy(jest też we wrocławiu,ale miałem bliżej) jeździć żeby mi gwint od nowa robili,ale głowice mi przynajmniej splanowali,zregenerowali koszt 215zł bodajże,dla pocieszenia dodam że gość miał problemy z tą głowicą bo od "francuza" a im w zakładzie to sie prawie tylko niemieckie zdażaja teraz mam inny problem ale chyba ten sam co levis w innym poście,znaczy mi lew miejsce to gdzieś z tyłu silnika wypuszcza bo przód mam czysty,od spodu na kanale widać jak cały tył silnika od góry spływa czarną mazią,noi na filtrze powietrza nachlapane ropką,mechanik twierdzi że przedmuchy i nic nie proponuje,moze jednak da się coś zrobić?
    odepnij odme- pusc luzem. a na przedmuchy nic nie zrobisz teraz. trzeba bylo sprawdzic jakie sa luzy na pierscienaich jak miales zdjeta glowice- no chyba ze jest juz rant na bloku to olej bedzie wywalalo rura zasysajaca powietrze.
    No u mnie glowica juz sucha, moze delikatnie sie poci, ale to dlatego, ze mam juz stare przewody przelewowe. Co do wycieku z tylu to u mnie teraz lecialo z vacu pompy, narazie doraznie udalo mi sie to uszczelnic i samochod nie oznacza juz terenu...
    levis pug w Dieslu który nie znaczy teren jestem godny podziwu
    hehehehe, no moze nie do konca. Mam uszkodzona szybkozlaczke i troszke mi z niej kapie na postoju, ale to tylko plyn, wiec nie pozostawia sladu...
    u mnie troche oleju rzuca no i raz na pewien czas wodę z płynu chłodniczego Walczę z tym ale ostatnio brakuje czasu
    U mnie silniczek jest czysty suchy tak JAK powinno byc tylko ten pier.... Uszczelniacz wału od strony rozrządu puszcza i puszcza nawet po założeniu nowego ale to wina koła zębatęgo pompy oleju po ktorej chodzi uszczelniacz musial go kiedys wymieniać mechanik od wozów drabiniastych bo po kaleczyl ja czymś i teraz uszczelniacz wytrzymuje góra tydzień a potem sie leje ale co zrobic jak tego nigdzie nie da sie kupic wszędzie odsyłają mnie do serwisu peugeot a tam az boję sie ceny tej części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.