ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo?
STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam!

    Proszę o opis w/w czynności (jak dla kompletnego laika). Otóż przez ostatnie kilka "chłodnych" dni po nocnym postoju silnik dostawał czkawki (temat rzeka, jak wiedzą zainteresowani) - kłęby dymu za samochodem. Z obserwacji napewno jest to coś związanego z zapowietrzeniem układu paliwowego, gdyż przez pierwsze 2 s od uruchomienia silnika jest ok, a za chwilę dopiero zaczyna się szarpanie.

    Dzięki z góry za pomoc


    witaj w klubie ale ja mam tak jak temperatura jest bliska 0 *C
    To i ja sie przylacze.

    Od "zawsze" mialem problemy z zapalaniem, w zime to juz calkowity horror. To przepalone swiece, to zwalony przekaznik. W koncu sie z uporalem ze swiecami i przekaznikiem, ale i tak syfnie palil.
    Po dlugiej walce okazalo sie ze filtr paliwa a dokladnie obudowa lapala powietrze i przez to bardzo zle zapalal. Ale, jak sie podgrzelo swiece, przekrecilo sie rozrusznik 1-2 razy i potem od razu znowu to zapalal bez stekania. To jest objaw zapowietrzonego ukladu. Nie wspominam o klebie dymu z nieprzepalonego paliwa.
    Udalo mi sie to wyeliminowac i zapalal od dotkniecia
    Niestety ostatnio musialem wymienic uszczelke pod glowica. Jak poskladalem okazalo sie ze kat byl jakos mega cofniety, przyjechali kolesie ( nie bylo mnie wtedy ) i zrobili z urzadzeniem.
    Jest lepiej, jezdzi, nie kopci, ale zapala beznadziejnie.
    Wiec to na bank problem z katem wyprzedzenia zaplonu. Przed zima musze pojechac do mojego specjalisty i bedzie sie z tym meczyl
    Problem polega na tym, ze na odpowiednio zblokowanym rozrzadzie kat jest za wczesny i nie da sie tego skorygowac przesuwajac pompe na srubach. Trzeba przestawic rozrzad o zabek, a to juz wiekszy problem.

    Polecam upewnic sie czy to jest zapowietrzony uklad czy zly kat wtrysku.

    PS

    Samochod dalej jest zrywny do 100km od 140km/h nie chce praktycznie sie rozpedzac.
    Zły kąt tzn. za wczesny czy za późny?


    za wczesny.
    Najlepszym sposobem zobaczenia którędy dostaje się powietrze jest spowodowanie ciśnienia paliwa w drugą stronę. Pompując pompką ręczną która jest po lewej stronie. Spowodujesz,że wszędzie tam gdzie są nieszczelności będzie wypływało paliwo. (nieprzesadzać z siłą pompowania)!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.