ďťż
chomiki problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku. pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura? silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach .... Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo? STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA |
chomikiWitam!Proszę o opis w/w czynności (jak dla kompletnego laika). Otóż przez ostatnie kilka "chłodnych" dni po nocnym postoju silnik dostawał czkawki (temat rzeka, jak wiedzą zainteresowani) - kłęby dymu za samochodem. Z obserwacji napewno jest to coś związanego z zapowietrzeniem układu paliwowego, gdyż przez pierwsze 2 s od uruchomienia silnika jest ok, a za chwilę dopiero zaczyna się szarpanie. Dzięki z góry za pomoc witaj w klubie ale ja mam tak jak temperatura jest bliska 0 *C To i ja sie przylacze. Od "zawsze" mialem problemy z zapalaniem, w zime to juz calkowity horror. To przepalone swiece, to zwalony przekaznik. W koncu sie z uporalem ze swiecami i przekaznikiem, ale i tak syfnie palil. Po dlugiej walce okazalo sie ze filtr paliwa a dokladnie obudowa lapala powietrze i przez to bardzo zle zapalal. Ale, jak sie podgrzelo swiece, przekrecilo sie rozrusznik 1-2 razy i potem od razu znowu to zapalal bez stekania. To jest objaw zapowietrzonego ukladu. Nie wspominam o klebie dymu z nieprzepalonego paliwa. Udalo mi sie to wyeliminowac i zapalal od dotkniecia Niestety ostatnio musialem wymienic uszczelke pod glowica. Jak poskladalem okazalo sie ze kat byl jakos mega cofniety, przyjechali kolesie ( nie bylo mnie wtedy ) i zrobili z urzadzeniem. Jest lepiej, jezdzi, nie kopci, ale zapala beznadziejnie. Wiec to na bank problem z katem wyprzedzenia zaplonu. Przed zima musze pojechac do mojego specjalisty i bedzie sie z tym meczyl Problem polega na tym, ze na odpowiednio zblokowanym rozrzadzie kat jest za wczesny i nie da sie tego skorygowac przesuwajac pompe na srubach. Trzeba przestawic rozrzad o zabek, a to juz wiekszy problem. Polecam upewnic sie czy to jest zapowietrzony uklad czy zly kat wtrysku. PS Samochod dalej jest zrywny do 100km od 140km/h nie chce praktycznie sie rozpedzac. Zły kąt tzn. za wczesny czy za późny? za wczesny. Najlepszym sposobem zobaczenia którędy dostaje się powietrze jest spowodowanie ciśnienia paliwa w drugą stronę. Pompując pompką ręczną która jest po lewej stronie. Spowodujesz,że wszędzie tam gdzie są nieszczelności będzie wypływało paliwo. (nieprzesadzać z siłą pompowania)! |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||