ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
Odpowietrzanie pompy wtryskowej krok po kroku
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Mam podobny problem do Młodego, ale nie chciałem zaśmiecać jego tematu.
    Jak rano odpalam to autko pali jak by na 3 gary przez 10-20s. I jak auto jest zimne to płynnie się porusza, a jak się nagrzeje to zaczyna delikatnie przerywać.
    Dodam że świece (ngk), kable wn (beru) mam niedawno wymieniane.
    Opisuje tu jazdę na Pb, bo na LPG jest wszystko OK.
    Ja podejrzewam spadek ciśnienia paliwa w układzie paliwowym, bo czasami zajeżdża benzyną jak mam więcej wachy, szczególnie na zakrętach - nie mogę wyczaić gdzie jest przeciek
    Bo filtr i pompa paliwa są szczelne. A dodam że wali z tyłu, bo w okolicach silnika wszystkie przewody wymieniłem na nowe.

    Nie wiem czy dojdę kiedyś co jest nie tak, bo mam kilka modyfikacji w aucie:
    1. Przerobiony dolot - brak oryginalnej obudowy filtra, w to miejsce założony jest stożek - wolałem oryginalne rozwiązanie, ale niestety po montażu blosa, okazało się że nie ma miejsca na obudowę filtru...
    2. ECU z małym modem Mam taki śmieszny komputer w którym MAP sensor jest wlutowany w ECU, MAP mi padł - nie dało się dokupić takiego samego, jak coś to cały komp, więc wylutowałem Mapa z kompa, wyciągnąłem kable na zewnątrz i podłączyłem MAP Sensor z opla.
    3. No i ten kłopot z paliwem.


    Weż zmierz dokładnie ciśnienie na garach.
    Jakkow, Nie strasz mnie Dlaczego podejrzewasz silnik?
    Zmierzę, choć wydaje mi się że jest wszytko oka. Bo auto ładnie śmiga. Pół roku temu mierzyłem i było ok. No i na lpg jest wszystko ok
    A Ty co się boisz? Masz drugi przecież!


    Ten drugi jest do eksperymentów Od przyszłego tygodnia zaczynam go rozkręcać
    Takie zakłócenia pracy na benzynie wywołują czasami zawory w głowicy. Pomiar ciśnienia z próba olejowa wyeliminuje zawory.
    Mam dejawu, Młody opisywał to samo Jakkow czy ty wszystkie silniki uważasz za zdechnięte gdy tylko im się obroty zmienią, czasem może paść czujnik temperatury i też będą obroty szwankować
    Ale ja się nie wypowiadam "bo się nie znam"
    Kochany kolego pomiar ciśnienia i próba olejowa nie musi mieć celu kontroli motoru pod względem czy dobry czy padnięty, wiele innych ciekawych rzeczy można się z tego dowiedzieć.
    Na przykład możesz to rozwinąć, jakie ciekawe rzeczy
    Maciek STI, u mnie akurat wszystkie czujniki są oki No może oprócz tego mapa z innego auta, niby komp nie zgłasza błędów, ale przez to mapa może być przesunięta....
    Ja tylko taki przykład podałem, bo Jakkow proponuje zacząć od sprawdzania ciśnienie, nie chodziło mi konkretnie o twoje auto czy czujnik
    Sprawdzę jednak ten silnik, bo mam w piwnicy drugi który zamierzam rozkręcić w celach edukacyjno, eksperymetalno poznawczych A jest dobry, więc gdyby mój nawalał to zrobię przekładkę
    Ja wtrace swoje 3 grosze
    Mam dokladnie takie same objawy jak saqul.
    Kupilem cala listwe z 4 wtryskiwaczami wiec niedlugo sie przekonamy, czy to wina wtryskiwaczy.
    Podejrzewam takze spadki cisnienia w ukladzie paliwowym, bo auto zachowuje sie tak, jakby nagle odcinalo mu na pol sekundy moc (szarpie) a tego nie mogly spowodowac jeden uszkodzony wtrysk...

    Pozdrawiam,
    Staszek
    a ja bym sprawdzil na Waszym miejscu reduktor ciscnienia listwy wtryskowej... moze tak byc ze jest uszkodzony i albo zalewa silnik i potem czuć paliwo albo nie daje odpowiedniej dawki paliwa... wiec zacznijcie od sprawdzenia cisnienia na listwie wtryskowej....
    A gdzie jest ten reduktor cisnienia?
    Moj mechanik mowi, ze to moze byc jeszcze pompa paliwowa (podobny problem wystepuje w Lagunach i tam zazwyczaj winna jest pompa).
    A swoja droga - ktos wie, gdzie ta pompa sie znajduje? W baku czy gdzie...

    Pozdrawiam,
    Staszek
    Przy listwie.
    staszekpeczak, reduktor ciśnienia tak jak pisze Jakkow, jest przy listwie,
    a pompa paliwa jest z tyłu przed bakiem, obok filtru paliwa.
    Dzieki za odpowiedzi. Juz sie balem,ze w baku, bo slyszalem tak od kogos...
    Po niedzieli bede wymienial wiec dam znac, jakie efekty.
    Pozdrawiam,
    Staszek
    w pugach byly dwa typy pompy, zewnetrzna, montowana pod podwoziem w okolicach tylnej belki, i wewnetrzna, w baku, polaczona z miernikiem poziomu paliwa.
    Pozniejsze modele mialy wewnetrzna.
    kapuchy, z tego co mi wiadomo i z tego co zaobserwowałem na swoich Pługach to pompę wewnątrz baku miały tylko gaźnikowe 1,4.
    Wszystko na wtrysku:


    kapuchy, sory ale ani jeden silnik z Twojego screena nie jest na wtrysku (TU3 to 1,4 o którym pisałem we wcześniejszym poście) A silniki XU5 BDZ,BDY to też raczej nie wtryskowe bo wtryskowe z serii XU5 miały oznaczenia ML monowtrysk i JP pełen wtrysk.
    pasazer , przeczytaj specyfikacje systemow wtrysku.
    magneti marelli mono, boch mono, Fenix mono.
    Do tych silnikow ponizej sa opisane typy pomp.
    Nie ja to wymyslilem. To z Haynesa. Z rozdzialu opisujacego silniki z wtryskiem.
    TU 3 /KDX/ to były monowtryski bezapelacyjnie.
    Chłopaki, staszekpeczak, pytał gdzie u niego znajduje się pompa, więc mu odpowiedziałem prawidłowo - on ma prawie identyczny model 405 jak ja z identycznym silnikiem i na pewno pompa u niego jest poza bakiem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.