ďťż
chomiki bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY Odnośnie obrotomierza i czujnika temp wody schemat chłodzenia wody Jak sprawdzic pompe wody Rozrząd . pompa wody ... Temp. wody chłodzenie wody Pompa wody w 1.9 D zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku. peugeot 406 swiecił i zgasł ekranik od kilometrów |
chomikiSłuchajcie wjechałem w wode po same progi co teraz zrobić sprawdzwłem tak jak mi doradzili czy w filtrze powietrza nie ma wody - nie ma wyczyściłem świece w tej chwili susze kable wysokiego i będe prubował odpalić ale co mam zrobić jak nie odpali prosze was o pilną pomoc moje GG 2159585może jaką elektronike zalało i przez to nie pali. podejżewam że jak wyschnie to powinno wszystko być ok. mój Ojciec tak miał w aucie jak wjechał do wody to auto zgasło. - zalany chyba był aparat zapłonowy. poczekał dłuższą chwile (bo silnik był gorący) i jak przeschło to odpalił i pojechał dalej. Powinno być wszystko dobrze. podsuszyć albo zostawić do popołudnia i potem spróbuj odpalić ok Będe prubował do skutku tylko teraz się zastanawiam jak ściągłem kable czy kolejność podłączenia jest obojętna bo na świecach to logiczne ze za koleją krutki dłuższy itd ale na tej kopułce ???????? kucze ale se narobiłem bigosu popatrz jak są podpięte (w jakiej kolejności) ewentualnie na kartce sobie rozrysuj jak i gdzie szły te kabelki. który do którego. a na kopułce nie masz podpisanych wyjść. zazwyczaj były w "lepszych" kopułkach. Jerzyk_mce, nie jest obojetne!! Musi byc tak jak miales wczesniej. Zreszta przekonasz sie jak bedziesz podlanczal ze nie odpali... Nie odpala kurcze nie wiem zobacze wieczorem niech jeszcze podeschnie mam nadzieje ze nic powarzniejszego się nie stało Jerzyk_mce, a dobrze zalozyles kable WN?? Powiedz cos wiecej, kreci rozrusznikiem, czy głucho wogóle, czy słychac przekaźnik...Coś wiecej by móc Ci pomóc... Zobacz Czy na świecach masz iskre. jak masz to nie powinno sie nic poważnego stać. chyba że jak zamokła kopułka to mogło ją delikatnie (pęknąć) - tego zazwyczaj nie widać i teraz ma przebicie i przez to nie pali. ale raczej nie powinna mieć pęknięcia od wody więc to odpada. ściąg jeszcze kopułkę jak tego nie robiłeś, popatrz , przeczyść i sprubuj odpali. koniecznie zobacz czy jest iskra na każdej świecy. ok sprawdze iskre rozrusznik kręci przekażnik słychać kręci normalnie ale wogule nie łapie zeby chociać pierdnoł i dał oznake to by było dobrze a powiedzcie jak sprawdze świece to wykręcić ja i zakręcić rozrusznikiem oczywiście podpiętą kopułka na świecy kable są dobrze założone miszczuniu a ty w tą wodę to wjechałeś czy bawiłeś się w rajdowca??szpan przed kumplami itd??? masz zalany aparat zapłonowy lub(co bardziej prawdopodobne) cewkę zapłonową chyba ze zrobiło się zwarcie na pompce paliwowej i poszła sie pitraczyć bo chyba w dieslach też chyba jest na belce nie?? szczerze nie wiem jak to jest w dieslach nie miałem tej nieprzyjemności diesla robić generalnie jesli filtr suchy to tylko coś musiało sie zalać chyba ze pękł ci blok silnika przy zmianie temperatury Nie szpan tylko wracałem w nocy z roboty i pod mostem było w ciul wody inne auta przejechały a ja stanełem w tej wodzie silnik działał od wyjazdu z parkingu zaledwie 2 minuty więc nie był rozgrzany ciężka sprawa jak wjechałeś w wodę i zalałeś diesla, z tego co czytam to koledzy tłumaczą jak sie robi w benzynach albo sie myle. generalnie to diesle wody sie nie boją przynajmniej moje stare auto tak miało byle rura wydechowa i filtr powietrza był na wierzchu to może nieźle brodzić. tam musiało coś więcej paść niż zalanie Jerzyk_mce, czy Ty jechałeś tym pugiem z awatara? To przecież diesel, więc mi napisz proszę jak sprawdzałeś iskrę i kable WN? czytam Wasze wypowiedzi i zglupialem bo nie wiem czy jezdzisz dieslem czy benzyna... moze napisz jaki to motor i wtedy Ci pomozemy... Pozdro Jerzyk_mce, czy Ty jechałeś tym pugiem z awatara? To przecież diesel, więc mi napisz proszę jak sprawdzałeś iskrę i kable WN? Dokładnie No chyba że to inne auto. W ropniaku nic nie powinno się wydarzyć, no chyba że woda do silnika się dostała... To jest KOMBI BENZYNA 1,6 GRDT Gdzieś za 2 godzinki napisze ci o jak wszystko porozłączałem i i zostawiłem na słońcu z podniesioną klapą moze coś to da ładuje do pełna akumulator sprawdze świece i napisze więcej co się dzieje i czy jest iskra i wogule To jest KOMBI BENZYNA 1,6 GRDT jak benzyna to napewno nie GRDT jak benzyna to napewno nie GRDT właśnie : GRDT, - turbo diesel.levis ma GRTD i chyba 1.9silnik diesla.Pewnie miał swapa. ok sprawdze iskre rozrusznik kręci przekażnik słychać kręci normalnie ale wogule nie łapie zeby chociać pierdnoł i dał oznake to by było dobrze a powiedzcie jak sprawdze świece to wykręcić ja i zakręcić rozrusznikiem oczywiście podpiętą kopułka na świecy kable są dobrze założone wykreć oczywiscie fajka podłaczona i przyłóż ją do silnika aby masy dostała, wtedy niech ktoś zakreci rozrusznikiem, i bedziesz widział czy jest iskra... sprawdz dobrze aparat zapłonowy, jak sie przesunie to moze nie działac, no i dobrze wysusz wszystko To jest KOMBI BENZYNA 1,6 GRDT sprawdzałem iskra jest zaczyna podłapywać ale nie odpala i zostaje ogar na świecy jest wrazenie jak by róra była zatkana i żaden to disel wyśmiewni kolesie Lepiej wstrzymam się do jutra aż wyschnie dokładnie i sprubuje jeszcze raz dzięki za pomoc punkciki rozdam oczywiście Z tego co piszesz to masz pozamieniane na kopułce przewody do świec. hmmm noo faktycznie mogles pozamieniac kable WN... ale co smieszniejsze to ze jak wjechales w wode to mogl Ci sie zalac uklad wydechowy jest taka szansa ale wydaje mi sie ze sinik ma na tyle mocy ze by przepchal spaliny... Słuchajce działa sąsiad mi pomugł kurcze lepej chodzi niż wcześniej co prawda nowe świece ale okazało sie ze kopułka od wysokiego była mokra rozręcona i tzw. palec jak mi to mówił wytarta do sucha i przetarta papierem ściernym ,i zapalił od pierwszego strzału co prawda to przy rozruchu strzelił kilka razy ale przestał i pięknie równiutko chodzi dzięki wszystkim za pomoc desel heheheeeeeeee ja tu nic dziwnego nie widze GRD- wolnossacy diesel GRTD - doładowany diesel z intercoolerem prawda jest taka że masz kombinowane auto albo klape z oznaczeniami nie od tego samochodu GRD- wolnossacy diesel GRTD - doładowany diesel z intercoolerem Dokładnie tak jak pisze kolega. Silnik nie ten albo klapa nie ta... Być moze tylna klapa jest od kombika diesla i z tąd te oznaczenia bo mówie wam ze tak jest oznaczony z tyłu ale kij z tym ważne ze chodzi bolid dzięki za pomoc Jeśli ktoś Ci pomógl dodaj mu pomógł który znajduje sie w lini pod nickiem. Tylko jemu pomógł sąsiad Tylko jemu pomógł sąsiad to dobrze tylko jemu to chyba bedzie musiał piwo za to postawić postawiłe postawiłem i nie tylko piwo |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||