ďťż
chomiki
Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator
czy w mojej 405 jest czujnik temp powietrza ?
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Silnik osiąga max temp 70C
temp silnika przy wlaczonej klimie
Wentylatory oraz temp. płynu chłodniczego
Centralny, oswietlenie wnetrza, zegarek z temp
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
jaka powinna byc temp dysku??
Czujniki temp. płynu chłodzącego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam, mój problem polega na : ' pug 1.9 D 90 r '

    Miałem problem z układem chłodzenia gdyz nagrzewica mi ciekła i odłaczyłem przewody od nagrzewnicy i je zmostkowałem tak ze nie ma poprostu ogrzewania, dla pewnosci wyjąłem termostat i cały czas jeździ na duzym obiegu ( ok 10. tys km )....a generalnie jezdze w trasy to jak nie było upałów to temp. rzadko przekraczała 70 st. Teraz zrobiło sie cieplej to jak jade w miescie to zaczynam powoli sie bac gdyz podchodzi mi pod 90 stopni, wentylator sie włacza i bardzo powolutku rosnie . jak załoze spowrotem termostat to jedynie roznica bedzie ze bedzie pracował na dwa obiegi. Panowie Pezotowcy powiedzcie mi na co moge zwrócic uwage....które czujniki lub właczniki. Jeszcze zimą przegrzałem głowice i wymienaiłem uszczelke to teraz za kazdym razem co odpalam auto pokazuje sie czerwona dioda ze silnik sie gotuje ( mysle ze dlatego jak sie przegrzał a jechałem 15 km z 1 L wody w układzie ....podziwiam te silniki za naprawde solidne konstrukcje ) a nagrzewnice mysle ze wymienie jak bedzie robic sie chłodniej bo wsumie po co mi na lato

    Ten silnik zawsze miał 75-80 i naprawde trudno było zeby miałwiecej st.

    A jezeli wam ktos bedzie mówił ze na duzym obiegu pali wiecej to mozna sobie włozyc to miedzy bajki.... moim pugiem robie na baku 1300-1500 km ( 70 L ) i tankuje wyłacznie Biodiesel na Bliskiej np. wczoraj za 3.25 i szczerze nie ma żadnej roznicy czy jade na ropie czy na Bio a przejechałem na Bio ok. 230 tys a przebieg auta to 429 tys.


    jak nie chcesz przegrzac ponownie silnika to zamontuj ponownie nagrzewnice!!! jak ja wywaliles to pojemnosc ukladu chhlodzenia zmniejszyles o jakies 2 litry a tym samym eydajnosc ukladu chlodzenia, nagrzewnica tylko dodatkowa funkcje ma ze nagrzewa, po drugie zamontuj termostat, bo dwa obiegi sa wlasnie po to zeby byla roznica w temperaturze miedzy samym silnikiem i chlodnica, gdy sie otwiera plyn z obydwoch sie miesza i schladza silnik, a wentylatory sa po to zeby szybko schlodzic plyn w chlodnicy, i po otwarciu termostatu schladza sie silnik, te wszystkie rzeczy sa ze saba scisle powiazane i lepiej fabryki nie poprawiaj, jakby termostat czy nagrzewnica byly nie potrzebne to spece z PSA by me pomineli....
    maciejpa, KONIECZNIE zamontuj termostat. W przeciwnym razie znów przegrzejesz silnik.
    a tu sie w wami nie zgodze....termostat, nie wiem czy któryś z was widział go to tylko słuzy do szybszego nagrzania silnika a póznij wyrównania temp a zimą do tego zeby w rączki było ciepło a nagrzewnica jak sama nazwa wskazuje....ale wracając do tematu dzis na trasie zaczał mocno m isie grzac wiec otworzyłem maske i odpowietrzyłem układ ( masa powietrza poleciała z odpowietrznika termostatu, jeszcze odpowietrzyłem chłodnice [ ten prawy dzyndzel ] i jest ok. temp maks to 75 w normalnej jezdzie 88 i wentylator zbija do 80 a przy jezdzie w trasie 50-60 tak jak było zawsze [ oczywiscie mówie o jezdzie bez termostatu ] a doszedłem do wniosku ze chyba zawleczka w bloku poprostu powietrze wyciaga....pojedze znów pare tys km i zobacze co bedzie sie działo


    powiem ci ze magik jestes i do tego skoro wiesz wszystko tak doskonale to po co w ogole pytasz????!!!! racji niestety nie masz absolutnie,ale twoje auto wiec rob z nim co chcesz....jesli w/g ciebiem miec wukladzie chlodzenia 5 a 8 litrow to to samo i twierdzisz ze termostat jest tylko po to zeby sie szybciej silnik zagrzal to nie pozostaje mi nic innego jak zyczyc dlugiej i bezawaryjnej eksploatacji 405
    moze i jestem magik a pytam sie po to ze moze ktos jest mądrzejszy od 2 wątków tutaj najbardziej poruszanych czyli nagrzewnicy i termostatu a jakby Pan zauwazył to chodziło mi o to skad moze powietrze zaciagac lub o właczniki które mogły sie zepsuc po tylu latach a nie wałkowanie n-ty raz co powinienem załozyc a co nie bo o to nie pytam....pytałem gdzie jest mozliwosc ze powietrze moze zaciagac a nie czy powinienem załozyc termostat lub nagrzewnice

    moze i jestem magik
    wiesz co magiku zapytam o taką sprawę Oczywiście zaznaczam że dziś jestem zdeka po paru
    Ale do tej pory czyli już prawie 4-lata w mojej 405-ce najpierw leci ciepłe powierze z nagrzewnicy a dopiero potem gdzieś się nagrzewa chłodnica
    Wieć po co tyle tego płynu skoro moze być mniej
    Zawsze mi sie wydawało że Francuzi to idioci i nie potrafią nic obliczyć w stosunku do jednostki napędowej

    n-ty i milionowy raz napisze zeby bylo dobrze to musi byc zamontowane wszystko co wymyslili projektanci i inzynierowie, a jesli chcisles wiedziec gdzie moze ciagnac powietrze to bylo sie o to dokladnie zapytac, a po kolejne trzeba troszeczke znac zasady dzialania pewnych ukladow i mechanizmow, powyciagales jedne z najwazniejszych czesci tego ukladu i pytasz o dziwne rzeczy, wiec ci odpowiadamy.....dla porownania to tak jakbys wyjal panewki z walu korbowego i pytal czemu wal ma luzy......, a vo do powietrza ,skoro wywaliles termostat to jak uszczelniles obudowe termostatu? skoro wywaliles nagrzewnice to jak uszczelniles weze od nagrzewnicy, a po kolejne uklad chlodzenia w 405 jest dosc specyficzny ,specyficznie sie go odpowietrza wlasnie, dziala pod nieco zwiekszonym cisnieniem i nawet minimalna ilosc powietrza powoduje wywalanie plynu z chlodnicy i wzrost temperatury silnika....a pytasz o jakies zawory czy cos tam .....wszystkie zawory jakie w tym ukladzie wystepuja to juz wywaliles, wiec juz innych nie ma....pozatym ci ktorzy maja jakies pojecie na temat tych samochodow, to nie sa wtozki i jasnowidze, wiec nie podejzewam ze maja takze pojecie na temat cudzych wynalazkow....wiec poprostu posluchaj rad i doprowadz caly uklad do pierwotnego stanu i dopiero bedzie wszystko ok, i dopiero beda ci mogli inni pomagac, bo wynalazki to potrafia naprawiac tylko ich wynanalazcy, choc jak mamy przyklad i to niekoniecznie jest pewne....powodzenia w majsterkowaniu:-)
    maciejpa ja Ci życze dużo powodzenia z taką jazdą
    czym uszczelniłem termostat...sylikonem rzecz jasna a czym węże uszczelniłem....gumą do żucia ....od kiedy węże się uszczelnia ...chyba od tego sa opaski zaciskowe.......ale widzę ze już mi zaczynacie dokładac ludzie do pieca....jedni ze tak ijestem drudzy sraki jestem....a mnie Panowie nie interesują wasze uwagi tylko techniczna sprawa a jak widac przerost formy nad trescią....ale i tak poskładam to bo wkoncu bedzie zimno a co do pompy i jej obiegu wody na 5 czy 7 litrów to wystarczy wrócić do podstawówki i jakby któryś z Panów wsadził np do wanny pompe to co za róznica czy by chodziła w całej wannie wody czy w w cwierc wannie wody, wazne ze jest napełniona i jest obieg...o tym tez trzeba myslec a nie głupawo pisac
    maciejpa, nikt Ci tu nie dorzuca, ale skoro wiesz lepiej to ok. Nikt nie zamierza Cie tu przekonywac ze białe to białe a czarne to czarne. Twoje auto i Twoje straty. W sumie niepotrzebne jest tyle płynu w ukłądzie, temu tez warto skrócic wydech ja mysle o 1/4 i tez bedzie dobrze
    maciejpa, myślę kolego że powinieneś skonsultować Twoje innowacje z ludzi z serwisu, i nie mam tu zamiaru ujmować Ci umiejętności i wiedzy.
    A temp. 50-60 w trasie jest za niska, zamontowanie termostatu wyrówna różnice i zabezpieczy przed przegrzaniem silnika.

    a mnie Panowie nie interesują wasze uwagi tylko techniczna sprawa
    Od tego jest tak zwana instrukcja obsługi peugeot 405 i czasem doświadczenie ludzi którzy znają to auto na czynniki pierwsze
    Wiecie co panowie może ja wróce do podstawówki i skrócę obieg płynu o pare litrów
    ZACZYNAJĄC od wycięcia z obiegu podpisu
    Sprzedaje czesci samochodowe/eksploatacyjne do wszystkich samochodów. Na terenie Szczecina dowoze towar oraz przy wiekszych zamówieniach do 100 km poza. Prosze pisać na maila
    Zobaczymy czy w silniku potrzeba termostatu a może zassie lewe powietrze ,zagotuje i wywali uszczelkę
    A wtedy mogę remont robić znam się na tym coś tam
    Wiecie ja dziś jestem na imprezie jak głupoty pisze to walic prosto do admina
    i znowu sie jaja zaczynaja robic bo koles nie rozumie co sie do niego pisze....pisze juz ostatni raz, jesli nie chcesz miec problemu z ukladem chlodzenia to przywrocngo do stanu pierwotnego i tyle, a za twoje uszczelnianie na gume do zucia nikt tu niestety nie moze odpowiadac:-) a zastanow sie czemu ci dokladaja? bo stworzyles wynalazek i prosisz o porade jak ho uzdrowic, a jak ci sie pisze wyraznie co masz zrobic to wychodzisz z zalozenia ze wiesz lepiej i odsylasz do podstawowej szkoly....a w tejze wlasnie uczyli zeby nie uczyc ojca robic dzieci, ale widocznie na tej lekcji na wagarach byles....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.