ďťż
chomiki Prosze o sprawdzenie loga i pomoc jeżel ktoś ma czas. Proszę o sprawdzenie log'a, trojanDownloader.Wigon.bs witam.zamuliło mi kompa prosze o sprawdzenie logów jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku Prosze o sprawdzenie loga - wolny net Prosze o sprawdzenie Loga!!! Napewno Keylogger!!! Uprzejma prośba o sprawdzenie Loga z HJT Reklamiarz, trojan?? Proszę o sprawdzenie loga... moze ktos sprawdzic mi log?prosze Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4 |
chomikiTak jak w temacie.Mam problemy z chlodzeniem mojego silniczka. Jak jade za wolno (90km/h) to mam zaledwie 73 stopnie. Jak jade szybciej ponad 160km/h to temperaturka leci prawie do 110 stopni, ktorych staram sie unikac, wiec nie moge jezdzic z takimi predkosciami. Musze wykluczac pewne rzeczy. Jak moge wykluczyc zle funkcjonujaca pompe wody ? Na pewno mam zakamieniona chlodnice i nagrzewnice, ale boje sie, wlewac jakis odkamieniacz, bo mi sie jeszcze uklad rozszczelni... Ten termostat mnie denerwuje, bo jak sie juz otworzy, to bardzo niechetnie chce sie zamknac... termostat do bani... i kamien w ukladzie.... musisz wyciagnac chlodnice i ja odkamienic... zasada jest taka im szybciej sie jedzie tym bardziej sie chlodzi:) wiec musisz postawic odkamienianie:/ Ryni ma racje. Pompa albo dziala albo nie (do czego lepiej nie dopuszczac). Jesli pompa zaczyna halasowac - gwizd, chrobotanie, to praktycznie natychmiast do wymiany, bo jak sie calkiem rozsypie to moze walnac rozrzad - pompe napedza pasek rozrzadu, jesli ona sie zatrze, albo rozsypie sie lozysko, to pasek rozrzadu albo peknie, albo przeskoczy i wtedy boli. Jesli sa idiotyczne wahania temperatury, to na 99% termostat swiruje. Ewentualnie mozna jeszcze sprawdzic czujniki - tez potrafia przeklamywac. A do sprawdzania lozysk i przeroznych innych dzwiekow w silniku jest proste urzadzenie, ktore sobie mozna szybciutko zmajstrowac samemu. Stary stetoskop lekarski, jesli nie mamy, na bazarach mozna kupic cisnieniomierze lekarskie ze stetoskopem w komplecie za ok 20 zlociszy. odkrecamy cala membrane sluchowa, zostaje koncowka do ktorej dochodza wezyki gumowe od sluchawek. W te koncowke wkrecamy albo wklejamy - tak zeby nie zatkac przewodu sluchowego - rurke - moze byc ze starej anteny np. dlugosci ok 30 cm i srednicy ok 1mm. na chodzacym silniku osluchujemy, przytykajac koniec rurki do obudowy w miejscach gdzie sa lozyska, tuleje itd. Genialnie slychac wszystkie chroboty, stuki itd. I mozna bardzo precyzyjnie okreslic miejsce gdzie chrobocze. hm, to juz moj 2 termostat w ciagu roku. Pierwszy kupilem jakis badziewny, ale drugi juz gatesa za 40 PLN. Widze, ze to ogolny badziew jest. Jezdze od kilku lat tylko i wylacznie na plynie, ale moj tata jezdzil wczesniej na wodzie glownie... Zakamienione jest pewnie strasznie, dlatego boje sie, ze sie cos rozszczelni. Ale co tam. Trzeba to zrobic i juz... levis, weź wykręc termostat i pojeździj pare dni bez i zobacz co sie bedzie działo. W razie czego 40PLN to nie majątek... hmm takie za 40 PLN kupilem juz 2. Teraz zainwestuje chyba w Wahlera... a to w intercarsie ok 80 PLN. Mam nadzieje, ze gdzies taniej sie dostanie. levis, kup jeden drozszy adrugi taki za 20zeta i bedziesz mial w razie czego mozliwosc podmianki. ja bym to tak zrobil ale jak mowie wyciagnij termostat i pojeździj bez. A z tym środkiem to znam ludzi co im to pomagało a nie zaszkodzi sprawdzic. zadzwon 227503151 lub 501224568 i zapytaj o cene i firme(mają rozne) 75% czesci maja takie same jak w oryginale tylko duuuuuzo taniej,od ceny jaka Ci powiedza mam jakies 20% rabatu,sklep w Piasecznie ale maja tez oddzial w Wawie Jak jade szybciej ponad 160km/h to temperaturka leci prawie do 110 stopni 1. przedmuchy z komory spalania do układu chłodzenia (uszczelka pod głowicą, głowica) 2.!Grubość rdzenia chłodnicy powinna wynosić ok. 45mm. Jak jest cieńsza to ktoś kiedyś założył złą chłodnicę. 3.Czy wentylator włącza się odpowiednio wcześnie? Ewentualnie można zamontować "szybszy" włącznik wentylatora. 4.Jeśli chłodnica jest ZABITA to nie pomoże żaden termostat nawet orginalny. Moja rada: zostaw termostat w spokoju, a przepłukaj chłodnice tak jak chciałeś czyli po wyjęciu z auta. Jeśli wyleci dużo syfu to , jeśli nie to wymiana chłodnicy . Przy okazji warto przepłukać układ chłodzenia silnika. Wtykaj wąż "ogrodowy" z wodą pod ciśnieniem w miejsca podłączenia chłodnicy i zobacz jaka woda z silnika wylatuje. Przedmuchać powierzchnię chłodnicy (owady i inne zatykacze) od strony silnika w kierunku atrapy. Uszczelka pod glowica odpada. - niedawno ja robilem i wszystkie objawy przed po wymianie ustapily. Chlodnica na bank oryginal. Termostat szajs. Kupie chyba Wahlera. Plukanie zrobie oficjalnie wleje i niech sie dzieje co chce |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||