ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!) Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic Bateria Nokia BL-5C do wymiany Klekotanie silnika / wymiana uszczelniaczy zaworowych Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;) |
chomikimój Lew dusi sie na niskich obrotach podejrzewam ze to gaznik.Czy wymiana to bardzo skomplikowana naprawa????.Nie bardzo znam sie na mechanice.za porady z gory dziekuje.Pozdrawiam ARIEL(tytul) Używaj porządnych kluczy poroada w stylu " Pamietaj o B.H.P. " Odkrecasz sruby po prostu - wazna uwaga - pamietaj zeby nie przykrecac za mocno, bo to bodajze aluminium i gwinty sie latwo przekrecaja. rób na zimnym silniku bo na gorącym to nie dość że się poparzysz to jeszcze jak wyjmiesz przewód od płynu chłodniczego to ci wywali go pod ciśnieniem... pozdejmuj wszystkie przewody, odczep linke gazu, po odłączaj kable, odkręć te cztery nakrędki i wyjmij gaźnik... nic prostrzego, problemy się zaczną jak go rozbierzesz a potem złożysz.... jeśli dusi się na wolnych to podreguluj gaźnik, jak to nic nie da to zacznij zabawę z wyjmowaniem i rozbieraniem, chyba że masz inny i tylko chcesz go zamienić... Zanim zaczniesz zabawę z gaźnikiem, zaopatrz się w zestaw uszczelek. Zdejmuj gaźnik tylko i wyłącznie na zimnym silniku, nie tylko z powodu że się poparzysz ale wykrzywi sie na 100 % podstawa gaźnika i będzie ciągnął lewe powietrze. Jeżeli chcesz już czyścić gaźnik to ja bym pozostał tylko przy zdjęciu pokrywy gaźnika, wyregulowania poziomu paliwa, oraz przedmuchaniu wszystkich kanałów i dysz. Nie rozbieraj ssania ani elementów z tym powiązanych bo nie dojdziesz do ładu. Przy zakładaniu sprawdź czy nie jest wykrzywiona podstawa gaźnika, jeżeli jest, to coś płaskiego drobny papierek ścierny i szlifujemy. Zwróć uwagę także na tą grubą podkładkę pod gaźnik, wyczyść ją i jeżeli jest potrzeba to przeszlifuj. Po założeniu gaźnika nie dokręcaj go na siłę tylko z umiarem i równomiernie wzystkie sruby. Cóż to tyle moich uwag. Powodzenia. Ja u siebie wymieniłem cały komplet do gaźnika wszystkie membramki ,uszczelki i dysze wszystko elegancko tylko że mam teraz problemy z gaźnikiem a chodzi tu o regulację. Nie znam warsztatu co by ustawił dobrze gaźnik. Woda1010 - dobrze prawi Pawel Ja u siebie wymieniłem cały komplet do gaźnika wszystkie membramki ,uszczelki Gdzie i za ile kupiłeś taki zestaw??? dzieki chlopaki ale dalem do mechanika skasowal mnie 400 za inny gaznik wymienil tez uszczelke bo zygal olejem i ogolnie regulacja Usi - np. na allegro poszukaj eter-mot spod warszawy, czy tam z samej warszawy dla przykladu ale uwaznie przyjrzyj sie czesciom na zdjeciach bo w moim zestawie brakowalo uszczelki - ale wyslali mi gratis kawalek materialu z odrysowana uszczelka z innego zestawu. Pawel Wow a w serwisie chcieli 350 zł Kupiłem gaźnik za 120zł cały, ale tego nie wiedziałem. Dzięki napewno się przyda. a propo zmiany gaźnika jak mam webera to se tak o moge bez konsekwencji zmienic na solexa?? (bo weber sie konczy...) a tez mam inną opcję...był silnik BDY na jednopunkcie...i cała ta elektryka została...i pytanie czy jakbym hehe chcial zamontowac jednopunkta jakiegos...(tylko jakiego i od czego-mechanik mi wczorja mowil ze mozna...) to hmm czy ta elektronika pytanie by podeszla do tego...-tego mi mech nie powiedzial tylko zeby nie byo jakis czujnikow do tego ktorego ja nie mam...bo wtedy d...zbita ale takto da sie mowil wszystko (cudotwórca??? ) [ Dodano: Wto Gru 12, 2006 7:18 pm ] |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||