ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
Odpowietrzanie pompy wtryskowej krok po kroku
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo?
STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA
luźna kostka obok wtrysku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Dzisiaj rano wybierajac sie na wycieczke do okulisty auto przy odpalaniu zrobiło zonka. Odpaliło wkreciło sie samo na jakies 2-2,5 tys obrotów i zgasło.
    Zdążyłem ustalić, że elektrozawór w pompie jest dobry i się nie zacina jednak po odkręceniu przewodów przy wtryskach i kręceniu rozrusznikiem paliwo nie leci.
    Koniec pompy? można to jeszcze jakos sprawdzic?


    ntm, przewody paliwowe ok? może gdzieś spadł... jeśli jest tak jak piszesz i ropa dochodzi do pompy to jej koniec (wymiana lub regeneracja).
    Pompa rzadko pada z dnia na dzień, nie miałeś wcześniej żadnych objawów ?
    przewody ok, tylko ciekawi mnie ze odrazu wszystkie sekcje padły i nie ma cisnienia na zaden cylinder... ile może kosztować regeneracja?
    Nie pamiętam ile ale coś koło 200 zł dawałem za regeneracje z ustawianiem - mam ten sam silnik w GLD i pompa była BOSCHa (jak i wszystko pod maską:P)


    e2rd, 200 zł pewnie za samo uszczelnienie i regulację
    to jaki koszt tego moze byc? taniej wyjdzie kupic druga 405tke?
    Nie wiem jak, w 405 ale w 505 czy starszej 504 była też ręczna pompka paliwa.
    Z tego co pamiętam to szczególnie w 504 nastręczała wiele kłopotów tzn. ciągle się zapowietrzała. W 505 też się parę razy zdarzyło. Jeśli jest taka w 405 to może tam szukać przyczyny
    jest taka w kształcie gruszki koło poduszki silnika no i widze ze sie z niej delikatnie sączy, moze to ona? jeszcze jutro przezroczysty przewód paliwowy zaloże przed pompą
    Masz pompę lucasa?
    bosch
    W sprawie kosztu regeneracji najlepiej jakby wypowiedział się kolega Levis.
    Z tego co ja się orientuję jest to koszt ok 600 zł.
    Olej regeneracje, jak dobrze poszukasz to wyrwiesz uzywke, ktora przelata 100 tys km za 250 pln... Regeneracja to koszt rzedu 500 pln, w zaleznosci od tego co polecialo w pompie...
    patrzyłem na allegro i ciezko o taka pompe jak ja mam.... moja jest jakaś goła, bez żadnych regulacji a te sa obwieszone roznymi ustrojstwami
    chodzi mi dokładnie o element zaznaczony na zdjęciu, do czego on jest? u mnie go nie ma poza tym pompa sie nie rozni niczym i czy mógł bym taka pompe załozyc do swojego ciarupa?
    ntm jak dobrze widzę a wypiłem już kilka piw to odpowiada to za ręczne zdławienie pompy. u m,nie można tym zgasić silnik
    Tak jak pisze Shaggy, to dzwignia do mechanicznego zatrzymania pracy silnika.
    Jak zrobisz fotke swojej pompy, to bedzie latwiej cos doradzic

    Jak zrobisz fotke swojej pompy, to bedzie latwiej cos doradzic

    proszz
    Klasyczny bosch

    http://moto.allegro.pl/it...9_d_diesel.html
    http://moto.allegro.pl/it...eugeot_405.html
    numer ma taki
    0 460 484 054
    VE R 425-1
    XUD 201

    musze szukac o identycznych oznaczeniach?
    Nie, generalnie ludzie nawet z Lucasow przekladaja na Bosche, wiec nr nie maja takiego wielkiego znaczenia... Pytanie tylko, czy to na pewno pompa...
    elektrozawór (jak kto woli gaszak) jest sprawny, nawet po jego wykręceniu, wyciągnięciu tego zaworka co odcina rope i wkreceniu go spowrotem... pompa nie daje cisnienia na przewody nawet nie zasączy z nich sie nic, dawałem do niej rope prosto z butelki 2 L i wszystko ładnie... pompuje w nadmiar...
    chyba sprawdzona była na wszystkie mozliwe sposoby

    a pompa od poloneza podejdzie? w koncu to PSA
    ale poldki sa wolnossace, pompy lepsze sa generalnie roto-diesel, czyli lukas...mozna swobodnie zmieniac z lukas na bosch i odwrotnie, trzeba tylko pamietac ze do danej pompy jest odpowiednia jej podstawa inna do lukasa inna do bosch....ta dzwignia jest do gaszenia, w lukasie tez jest tylko jakby ukryta ,nie wystaje tak bardzo....
    ps. ty masz wolnossacego 1.9 tak? wiec smialo z poldka podchodzi, to ten sam silnik, w polonezie jest dokladnie od cytryny c15, ale to ten sam motor
    dokładnie wolnossący, zaraz biore telefon w reke i dzwonie
    znaczy sie że numerki moga sie nie zgrywać byle by podobna do mojej była?
    poprostu pompa musi byc od 1.9 wplnossacy z PSA , czy lukas czy bosch, bez znaczenia, tylko podstawy musza byc wraz z pompa...na lukasie auto jest zwawsze i ma lepsza kulture pracy, bosch jest nieco oszczedniejszy, ale to zadna prawie roznica....pompa lukas, nosi nazwe roto-diesel
    no rozumie, a jak dostane np samego boscha bez podstawy to moja podstawa bedzie pasowac ?
    jesli miales pompe bosch to po zakupie drugiej bosch , podstawy zmieniac nie trzeba, ale jak zmienisz na pompe lukas to juz do lukasa musisz miec podstawe, i odwrotnie analogocznie...
    mam juz pompe, w opatowie za 150 zł kupiłem jest gwarancja rozruchowa tak ze lajt za chwile ide zmeniac
    dobra auto smiga, zapłon ustawiłem bo gasł na poczatku, teraz rozwno pracuje ale jest problem... jak przyspieszam dymi na biało i chwile pozniej przestaje, co to może być i czym regulowac?
    pojezdzij troche i potem patrz , niech sie dobrze wygrzeje itd....jak na bialo to para, albo plyn sie dostaje na cylindry, ale najpierw pojezdzij,

    jak na bialo to para, albo plyn sie dostaje na cylindry
    Widać, że kolega nie ma diesla,

    ntm, musisz pojechać do pompiarza żeby ustawił Ci prawidłowy kąt wtrysku, teraz masz za wczesny.
    obracałem pompe w kierunku silnika bo bardzo kopcił szarpał i gasł, po maksymalnym przekreceniu pompy w kierunku silnika juz nie szarpie ma rowne obroty i nie dymi bez dodawania gazu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.