ďťż
chomiki Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI Pompa paliwowa nie związany z francuska myślą techniczna pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d 1.9D znowu problemy z pompą XUD9 spalona (uszkodzona) pompa paliwa??? pompa Bosch - wolne obroty Zewnętrzna pompa paliwa cieknie pompa paliwa 1.9 diesel pompa lukas |
chomikiWitam.Czy wymieniał ktoś z was pompke ukł. chłodzącego ? Jaki jest koszt tego ustrojstwa i jaki orientacyjny koszt wymiany? Przyjechałem wczoraj z dłuższej trasy autko postało chwile a gdy wyszedłem z domu leło się z pod niego niemiłośernie. Zlokalizowałem wyciek z pompki ale w warunkach domowych chyba nie da się do niej dostać:( Pozdrawiam raczej sie dostaniesz do niej nawet w warunkach domowych... zawsze mozesz uszczelnic jakims silikonem wysokotemperaturowym ale lepiej wymienic jezeli dawno nie byla zmieniana... koszt zaleznie od modelu samochodu od ok 75 do 150 zł wymiana ok 60 zł co do wymiany w warunkach domowych to troche zabawy jest trzeba uwazac zeby nie przestawic rozrządu bo pompa napedzana jest paskiem W domu bym się tym nie bawił. Moja pompa kosztowała 102 pln. Wymiana jakieś 60 pln. Lepiej zlecić to fachowcowi. Nie wymieniona w końcu stanie i nie mówię co się wtedy stanie... Byłem u mechanika, koszt wymiany 100zł ale wymieni mi odrazu rozrząd bo kupiełem już rok temu a nie miałem czasu wymienić wiec dwie pieczenie na jednym ogniu:) Pompa koszt 100 zł niestety...:) [ Dodano: Pon Maj 01, 2006 3:11 pm ] Przyjechałem wczoraj z dłuższej trasy autko postało chwile a gdy wyszedłem z domu leło się z pod niego niemiłośernie. Zlokalizowałem wyciek z pompki ale w warunkach domowych chyba nie da się do niej dostać:( Pozdrawiam ja mam podobnie , na początku sypałem taki proszek uszczelniajacy ale teraz juz nie pomaga leje sie 5litrow boryga na kilka dni . w związku z tym mam pytanie czy ktoś sam wymieniał pompe,ja sie zamierzam ale nie wiem czy trzeba wspornik silnika odkrecać i czy koło pasowe alternatora da się odkręcić (klucz 22 -ale obraca się cały silnik nie wim czy od góry wejdzie klucz nasadowy ,bo tylko wtedy stoi na kołach i można go zablokować a jak z boku to musi stacc na kobyłce i nie wiem jak zablokować no hyba że da sie włozyć ten pręt ustawczy fi 10) jak ktoś wymienial sam tą pompę to proszę o wskazówki (poraz kolejny okazuje sie że ta książka serwisowa jest do bani) .. pasek dzisiaj przez górna osłone sprawdzałem i jest ok koło pasowe alternatora da się odkręcić (klucz 22 -ale obraca się cały silnik nie wim czy od góry wejdzie klucz nasadowy ,bo tylko wtedy stoi na kołach i można go zablokować a jak z boku to musi stacc na kobyłce i nie wiem jak zablokować no hyba że da sie włozyć ten pręt ustawczy fi 10) Tjaaa... jak to zablokowac? znaczy no...wiem jak kolo zamachowe zablokowac, ale ulamalem dwa klucze probujac odkrecic kolo pasowe Zaczynam miec watpliwosci, czy tam jest lewy, prawy czy jakis inny gwint ( ) Jutro trzecie podejscie robie...Pomocy...jak to odkrecic - wszelakie zlote mysli mile widziane...blagam... zakład wulkanizacyjny i klucz pneumatyczny jak zwykły nie da rady to ten od tira napewno sobie poradzi. no tak tak... a potem samochód na plecy i do domu Dlaczego odrazu na plecy.Ja tak już niejednokrotnie robiłem na wulkanizacji poluzowali srubkę ja ją już recznie dokręciłem i w domu już był pikuś żeby własnoręcznie ją odkręcić. Nie da rady opcja "pojechac gdzies" bo pompe od LHMu i alernator mam juz zdjete, kolo pasowe od pompy juz zdemontowane, a kolo od alternatora w paru czesciach (bo sie rozpadlo) lezy w garazu No nic, ide na pale dalej krecic |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||