ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
jaki regulator do tego alternatora LRA 471- 12V/55A
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Po totalnej desperacji, w zwiazku ze spalaniem 11 litrow na miescie, w koncu znalazlem uczciwy zaklad zajmujacy sie regulacja diesli.

    Po odkreceniu wszystkiego, okazalo sie ze 3 wtryskiwacze, lekko leja...

    Kat wtrysku cofniety byl o 4 stopnie.

    Samochod na nizszych obrotach zachowuje sie teraz lepiej, ale predkosc koncowa pozostawia wiele do zyczenia. Bardzo, ale to bardzo ciezko jest mu wejsc powyzej 140km/h, gdzie doladowanie wynosi 1.1 bara...

    Mam nadzieje, ze to dlatego, iz po porawnym ustawieniu kata, bedzie mniej palil. Mniej paliwa = nieco mniejsza moc.

    Co o tym myslicie ?;]



    Mam nadzieje, ze to dlatego, iz po porawnym ustawieniu kata, bedzie mniej palil. Mniej paliwa = nieco mniejsza moc.

    Co o tym myslicie ?;]
    myślę,że te 4 stopnie to nie taka tragedia, bardziej bym winił te wtryski, ale jak dla silnika z turbo to mierny wynik,naprawdę mierny, mój zwykły 1.9d to 140 na pół gazu idzie , przy wyprzedzaniu ze 120 to prawie można powiedzieć że wciska w siedzenie.Oj wydaje mi się że coś jeszcze nie tak z twoim szoszolotem.
    no ja mam taki sam motor jak kolega levis i przy 140 jeszcze czuc jak wciska w fotel spokojnie 180-190 powinnen leciec
    Dokładnie tak samo jak panowie napisali wcześniej,powinien iść bez problemu.I co levis podłączyłeś ten obrotek?



    Mniej paliwa = nieco mniejsza moc - nie za bardzo rozumiem, może w silniku turbo pompa jest jakaś inna, ale w zwykłym nie ma regulacji dawki paliwa, znaczy się jest tylko ogranicznik ruchu dźwigni tej co jest linka zaczepiona i nic więcej nie idzie ustawić ,no z wijątkiem wolnych obrotów i prędkości zwiększonej wolnych obrotów silnika zimnego(urządzenie wspomagające rozruch zimnego silnika) więc nie za bardzo rozumiem mniej paliwa mniejsza moc????? niech mi to ktoś wytłumaczy
    Byc moze, winne sa lejace wtryski ( Czy to mozliwe ? no ni chuja nie chce sie rozpedzac powyzej 130 nawet, do 100 jest calkiem niezle, ale dalej to lipa.
    Pompa po regeneracji, kat wtrysku ustawiony poprawnie ( na maszynie napisane bylo 11, a wczesniej przed regulacja 7 ). Sprezanie w silniku katalogowe 29 atm. Luzy na zaworach sprawdzone i rowniez poprawne. Turbina przy jezdzie powyzej 110 daje 1.1 bara doladowania.
    Zostaja juz chyba tylko te wtryskiwacze...
    Mam opony 195/50/15, czy to cos zmienia ?
    Teraz zamowilem 185/60/15 , moze bedzie lepiej...

    Irek:

    W pompach dieslowskich jest pokretlo do regulacji stalej dawki paliwa... w zasadzie ograniczeniem jest ekonomicznosc samochodu / albo ilosc wydzielanego czarnego dymu przy niskich obrotach, obciazeniu i wcisnieciu gazu do dechy.

    [ Dodano: Pią Maj 25, 2007 10:45 am ]
    moj wolnossący 1,9d stracił moc, pewnie pompa i wtryski do roboty no inie wiem cyz jest kąt dobrze ustawiony
    levis, to gdzie jest te pokrętło w pompie bosch?

    levis, to gdzie jest te pokrętło w pompie bosch?



    To w niebieskim. Dawke zwiekszamy krecac w kierunku wskazowek zegara, az do maksymalnych 90 stopni. Najlepiej stosowac zwiekszanie o 10-20 stopni, w celu uzyskania odpowiedniej mocy przy ograniczonym kopceniu

    Oprocz tego trzeba nieco przestawic turbo z 1.0 bara , na 1.15 czy nawet 1.25 ;]
    ato moja pompa tego nie ma (bez turbo zaznaczam), dzisiaj wieczorem w domu zobaczę bo mam rozebraną jedną pompę- do czego to służy

    [ Dodano: Pią Maj 25, 2007 2:10 pm ]
    Powinien iść dużo lepiej. Nawet moje 1.8td z turbiną która daje 0.6 bara idzie 170 i to równiótko. Od 130 do 160 to moment wiec 1.9 td musi chodzić tak samo albo lepiej. Coś napewno jest nie tak. Ja mam pompe Lukas i u mnie jest śrubka regulacji dawki przy doladwaniu 0.5 a przy maksymalnym to już mechanik rozbierał pompe żeby ustawić
    ..

    1,9 TD to bardzo dobry silnik ale który nie bardzo lubi wysokie obroty (lubi wtedy wystawić korby bokiem)
    co innego 1,8 TD ten jest odporniejszy na wysokie obroty


    Moj wrecz przeciwnie, uwielbia wysokie obroty, tylko teraz cos sie zwalilo i nie chce sie wogole rozpedzac powyzej 130...

    Zastanawiaja mnie 3 rzeczy:

    Pokrecilem cos przy kompensatorze doladowania ( tzn, tam przy pompie, gdzie idzie przewod od intercoolera)

    Lejace wtryski

    ogumienie 195/50/15

    Jak wymienie koncowki wtryskiwaczy i zmienie opony na 185/60/15 i dalej bedzie to samo, to bede bardzo niezadowolony !
    wiesz, te opony to bym aż tak nie winił, średnica jednych i drugich jest zbliżona, a szerokość też nieznacznie się zmieni, ja na zwykłym 1.9 mam 185/70/14 i jedzie dość szybko, fakt że jest różnica między moimi zimówkami 145/60/14 czuć różnicę w przyspieszeniu,ale żeby aż tak?
    ..
    hmm, wymienilem termostat i.... wyobrazcie sobie ze rozpedzilem sie do 150 WOW tyle co polonezem
    Sprawdze jak wyglada spalanie, jak dalej bedzie palil 10-11 litrow, to prawdopodbnie uszczelka pod glowica albo peknieta glowica...
    Zakladam ze pompa jest dobrze zregenerowana, bo w renomowanej firmie...
    jak ja mialem wywalona uszczelke to w ogole nie dalo sie jezdzic, caly czas woda mi wybijala..
    a zobacz na podciśnienia tak jak pisałem ja k węża nie da się ścisnąć to problem z uszczelką lub czym innym

    to prawdopodbnie uszczelka pod glowica albo peknieta glowica...
    Nie prawdopodobnie tylko na bank uszczelka . Z tych zdjec co dałeś w innym temacie dobitnie to widać ja miałem to samo .
    Wymienilem termostat, temperatura trzyma sie w granicy 88 stopni, przy ostrym cisnieciu nie przekracza 92. Ale niestety dalej powyzej 140 rozpedza sie jak polonez na gazie.

    W sumie, to juz nie wiem.

    Pompa po regeneracji, koncowki wtryskiwaczy zmienione, kat wtrysku ustawiony, paliwo dobre, filtry czysciutkie, sprezanie silnika katalogowe, luzy na zaworach tez...

    Nie chcialbym rozbierac glowicy, tylko dlatego ze wydaje mi sie ze od tego nie chce sie mocniej rozpedzac powyzej 140...
    a co z układem chłodzenia ma podciśnienia????????????????????????????????????

    co z układem chłodzenia ma podciśnienia - chyba mylimy pojęcia-zaden układ chłodzenia nie ma podciśnienia-tylko ciśnienie, podciśnienie jest mniejsze niż ciśnienie otoczenia czyli mniejsze niż 1000hpa więc węże się wciagają a nie twardnieją- w prawidłowym układzie chłodzenia jest ok 1bar ( na rozgrzanym silniku)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.