ďťż
chomiki
Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia??
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Witam, mam problem z 405 - auto ma problem z wchodzeniem na obroty, po wcisnieciu pedału gazu dusi się, a dopiero potem wchodzi na wyzsze oborty i chodzi na nich normalnie. Wolne obroty tez sa ok, problem pojawia sie w zakresie nieskich-srednich obrotow. Odpala bez problemu. Auto miało wymianiona uszczelke pod głowicą. Będe wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam


    ja bym obstawiał że coś nie tak z zapłonem
    czujnik położenia przepustnicy - u mnie tak było (zaśniedziała kostka) a tak w ogóle to napisz jaki masz silnik. gażnik czy wtrysk?
    przecież napisał w opisie 1,6 gaźnik.. masz zapłon przestawione ew. mieszankę skopaną ale najpierw sprawdź zapłon potem zobacz czy działa ci automat ssania(czy się zamyka i otwiera gardziel ssania) a potem jedz do szpenia od gaźników i on ci cuda zrobi


    Auto dusi się tylko w specyficznych obrotach - mam GL, bez obrotomierza, ale silnik dusi się w zakresie około 2000 -2500 rpm. Poza tymi obrotami pracuje bez zarzutu. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą - by może rozrząd jest źle ustawiony - znaki nie zgrywały się idealnie. Zapłon próbowałem przestawiac - bez poprawy - było tylko gorzej. Gaźnik właśnie rozebrałem - napiszę, co dało czyszczenie.

    znaki nie zgrywały się idealnie nie ma takiej opcji musi być idealnie...
    Znaki w żadnym położeniu nie zgrywały się idealnie - w jednym otwór na kole był trochę przed otworem w bloku, po przesunięciu o jeden ząbek otwór był za otworem w bloku.
    Ciągle walczę. Rozrząd przestawiony, nic to nie dało. Czyszczenie gaźnika także nie pomogło.

    Problem pojawia się dopiero wtedy, gdy auto się rozgrzeje i uruchomi się automatyczne ssanie. Gaźnik to solex 34/34 z1. Zauważyłem, że nie pracuje w nim druga przepustnica.

    Dodatkowo auto nie chce pracować na gazie - gaśnie na wolnych.

    rozgrzeje i uruchomi się automatyczne ssanie kochanie słodkie.. ssanie ma działać na ZIMNYM a na ciepłym się zamykać... daj gaźnik jakiemuś specowi do regulacji

    Na zimnym klapka ssania jest zamknięta, wtedy silnik chodzi świetnie, gdy silnik się rozgrzewa następuje powolne otwieranie klapki i wtedy silnik zaczyna się dusić.

    W poprzedni poście powinno być "gdy auto się rozgrzeje i wyłączy się automatyczne ssanie"

    Ssani działa prawidłowo, jednak, gdy zmieni się skład mieszanki silnik zaczyna się dusić. Dodatkowo nie działa druga przepustnica.

    Jutro dalszy ciąg walki...
    A jak ściągałeś gaźnik to wymieniłeś uszczelki pod nim i czy sprawdziłeś czy podstawa gaźnika jest płaska, brak płaskiej podstawy powoduje że jest lewe powietrze i na rozgrzanym silniku nie będzie chodził jak należy.
    1,9 wtrysk od mrozów nie chce przekroczyć 2000 obrotów i to na każdym biegu, pali z pierwszego, zauważyłem że jeden pin przy przekaźniku jest przy kopcony, czy to jego wina i od czego się grzeje przekaźnik

    . Zauważyłem, że nie pracuje w nim druga przepustnica.

    Dodatkowo auto nie chce pracować na gazie - gaśnie na wolnych.


    druga przepustnica otwiera sie dopiero przy pewnej temp na całkiem zimnym nie zadziała przynajmniej u mnie tak to wygląda
    skoro na gazie też sie pogorszyło to może jednak jakąś lewizne zaciąga
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.