ďťż
chomiki Ogrzewanie tylnej szyby, sprzyskiwacz tylnej szyby jaki regulator do tego alternatora LRA 471- 12V/55A Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik Niesprawny potencjometr od regulacji kierunku nawiewu Pare pytań odnośnie regulacji silnika zawór regulacyjny biegu jałowego Regulacja składu mieszanki XU52C regulator obrotów w 405 1.6 monowtrysk Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4 |
chomikiWitam, nie działa mi regulacja ogrzewania, sprawdziłem płytkę od pokręteł - jest OK, silniczek który zamyka klapkę od nagrzewnicy też jest sprawny, myślę że coś jeszcze jest pomiędzy pokrętłem od ogrzewania, a tym silniczkiem, tylko gdzie?a jaką masz regulacje temp elktroniczną czy na linke bo jeśli elektroniczną to może poszedł czujnik temp. albo Ci juz nagrzewnica padła jest zabita i juz niegrzeje tak jak powinna nagrzewnica jest sprawna na 100%, mam regulację temp. elektroniczną, jak można sprawdzić ten czujnik temperatury? jeśli dobrze myślę to on jest od strony kierowcy w nagrzewnicy raczej nie od strony pasażera bezie tam gdzie w deske masz taki kwadracik z otworkami sprawdz jego opornośc najzweyklejszym opornikiem tylko niepamietam jaką on powinien miec podjedz do jakiegoś dobrego warsztatu i tam na kom. ci powiedzą jaka powinien miec oporność odświeżam temat, dalej mam z tym problem, czujnik temperatury sprawdzony i jest ok, a silniczek od sterowania tem. powietrza dalej nie chodzi gdzie szukać przyczyny?? proponował bym wykręcici moduł sterowania przysłoną nagrzewnicy(ta czarna skrzynka po prawej stronie ), rozkręcic i zobaczyc czy sie np tryby nie zatarły albo silniczek nie spalił, w środku znajduje sie oprócz silnika róniez potencjometr który ustala połozenie nagrzewnicy, moze jest zanieczyszczony? proponował bym wykręcici moduł sterowania przysłoną nagrzewnicy(ta czarna skrzynka po prawej stronie ), rozkręcic i zobaczyc czy sie np tryby nie zatarły albo silniczek nie spalił, w środku znajduje sie oprócz silnika róniez potencjometr który ustala połozenie nagrzewnicy, moze jest zanieczyszczony? Tryby są ok, mam wymontowany silniczek więc mogę ręką przesuwać tę wajchę gdzie był silniczek i sterować przepływem powietrza ciepłe/zimne. A co do samego silniczka to sprawdzał go elektronik i stwierdził że jest ok. [ Dodano: Czw Paź 18, 2007 11:34 pm ] a ja sie dolacze i zapytam jak sprawdziles czujnik temp? bo mi zato wariuje. jest na niebieskim a daje max gorace. czasami czujnik sprawdza się omomierzem - podłączasz i sprawdzasz czy w miarę ogrzewania opór maleje. Dokładne wartości jakie ja mam podam ci jutro. ryby są ok, mam wymontowany silniczek więc mogę ręką przesuwać tę wajchę gdzie był silniczek i sterować przepływem powietrza ciepłe/zimne. Opisz dokładniej gdzie trzeba łapę wsadzić żeby to przestawić . Dzięki Panowie, jaka skrzynka co i jak? bo tez mam zimne i ciepłe tylko ale mam wersje po FL jest na niebieskim a daje max gorace. czasami zwróć uwage czy to nie dzieje sie tylko na swiatłech Nie będę zaśmiecał podobnym pytaniem więc podłącze się pod temat. (...) fajnie że OT się robi, mam prośbę kolego d_ARC skasuj swój post i załóż nowy temat bo nie ma związku z moim. [ Dodano: Pią Lis 02, 2007 8:18 pm ] a moze inaczej zapytam, da sie zafiksowac czujnik zeby przeklamywal np ze jest cieplo? bo to pozwoli mi sprawdzic czy to czujnik, czy zasniedzialy regulator przy sowakach a moze zasniedzialy potencjometr w silniczku w schowku? jak kolo wrzesnia wyczyscilem te dwa to wytrzymaly 100km, wialo zimnym i jakos bylo ok. normalnie to co kilka minut zaczynalo walic goracym. przepraszam ze tak sie zahaczam, ale to troche zwiazane. pozdrawiam! da się, można opornik wlutować zamiast czujnika temp. i będzie wiało ciepłym, sprawdzę jakie ma wartości mój czujnik temperatury i dam ci znać unt was? oszukac na cieple to ja nie musze wrecz przeciwnie. znaczy jak opornik to bedzie oszukiwal ze mu zimno a jak nie bedzie zwieralo wcale to oszuka ze mu cieplo? Jak ustawie omomierz na 20k to czujnik temperatury wskazuje około 11.000 w około 20 stopniach C. Jak przyniosłem do domu ten czujnik i nie zdążył sie jeszcze nagrzać to pokazywał około 17.000. [ Dodano: Czw Lip 03, 2008 10:04 pm ] do góry hmm u mnie jednak problem jest inny bo po prostu znika mi "napiecie " czyli gaśnie podświetlenie przełączników i wtedy jest max lub min nie ma temp pośrednich.. dlatego też szukam masy bo obstawiam ze gdzieś sie odłączyła.. temu też pytam skąd to wszystko mase bierze??? arsen, podświetlenie przełączników jest chyba na innym obwodzie, ktoś kumaty mógł by ten schemat przeanalizować.... I odpowiedzieć na moje pytania oraz arsena Wg. mnie to HM22 to jest masa i prawdopodobnie jest przykręcona w próg, jak masz nogi pasażera to masz 2 maskownice od strony drzwi - jedną od progu, drugą na boczku pod schowkiem i tam jest jakaś masa z wiązki. Ale czy to HM22 to nie jestem pewny. jak rozbierałes miga mogłes zrobic dokumentacje zdjeciowa Panowie, dziś przy okazji wymiany nagrzewnicy znalazłem coś takiego: Jest na tym napis: centrale controlle temperature Wiem że to jest od klimy ale za co dokładnie odpowiada to nie wiem - domyślam się że kontroluję temperaturę. Coś mnie zastanowiło, nie wiem czy powyższy schemat (parę postów wyżej) jest odpowiedni do mojego auta. Bo tego nie ma tego urządzonka na powyższym schemacie. Wiem że są 2 rodzaje sterowników sterujących temperaturą (na schemacie 8080) w zależności czy jest klimatyzacja czy nie. Ta wersja z klimą jest bardziej rozbudowana. I w moim przypadku dochodzi 15 kabli do sterownika 8080, a na schemacie tylko 12... Może ma ktoś jakiś pomysł, albo schemat w wersji z klimatyzacją? kurde saqul ty zrob foty skad to bierze mase i jakie ma to "zależnośći" od swiateł bo.. u mnie wszystko działa jak bozia nakazała do póki..NIE WŁACZE SWIATEŁ!!! wtedy nie ma podswietlenia na panelu regulacji i mam albo minimum alo max.. , bez włączonych swiateł mam wszystko ok.. porób foty połączeń i mas jak możesz;) znalazlem jeszcze taki schemat niemwiem czy cos wam to da ale zamieszce go Okazało się że ta mała czarna skrzyneczka z napisem "centrale controlle temperature" steruje temperaturą silnika i załącza wentylatory - mało co bym nie przegrzał silnika, bo wymontowałem to w celach badawczych przeciez temperatura silnika, to nie tyle silnika co plynu chlodzacego, i od tego jest wylacznik w chlodnicy i przekaznik.... Pewien jestes??? kapuchy, pewny jestem w 100% ten wyłącznik w chłodnicy jest u mnie nie podpięty, odłączyłem to pudełeczko i włączyłem silnik, temperatura doszła do 105C myślałem że przegrzeje silnik, włączyłem ogrzewanie na maxa w kabinie, próbowałem odpalić klimę bo wentylatory się automatycznie włączają, ale nie dało rady, już się prawie gotował i na szybciaka podłączyłem to pudełeczko i nagle wrr wentylatory na max 2 bieg odrazu odłączyłem - wentylatory zgasły też myślałem że to niemożliwe aaaa... ja nie mam klimy, wiec nie mialem takiego przypadku, mozliwe, ze w ukladzie z klima wentyle sa rowniez sterowane przez centralke od klimy. A to co odpiales to nie jest centralka od klimy wlasnie? Ale jakies to dziwne... Mozliwe, ze gdybys nie odpinal wylacznika w chlodnicy, to klima by nie dzialala, ale wentyle by ruszyly. Mozliwe, ze gdybys nie odpinal wylacznika w chlodnicy Ja go nie odpinałem, on jest oryginalnie nie podłączony A tom zaskoczony.... Ale widac niektore typy tak maja.... Chociaz dziwne, bo jednak Twoj uklad jest bardziej skomplikowany, a uklad sterowania chlodzeniem powinien byc jak najprostszy... Poczytam literaturke Rzeczywiscie - centralka Bitron - 4L/PSA, Centrale Controle Temperature - steruje rowniez wentylami chlodnicy. "5 The operation of the system is controlled electronically by the “Bitron” control unit, which controls the electric cooling fan(s), the compressor, and the facia-mounted warning light." W download zamieściłem schematy i instrukcje serwisowe do klimy i wentylacji. Dzięki uprzejmości Krzycho Myślę że dzięki temu w końcu naprawię tę regulację nice.. to krzycho nie moze uporac sie z tym moim powiewem goraca nawet majac schematy.. eh.. znowu jazda z wyjetym silnikime sterujacym klapa.. w zime to bedzie masakra, szyby znowu zaparuja, a na goracym nawiewie nie da sie wytrzymac. nabassu, uwierz mi że to nie jest proste... Niby schematy są, ale nie ma najważniejszego schematu - czyli schematu samej centralki od sterowania. Ja też z tym walczę, narazie bez sukcesów jak by krzycho sobie dał radę to dajcie mi znać... spoko, odezwe sie. ale juz mi rece opadaja. szczegol ze auto stalo u niego na swapie 10 miesiecy ale jak juz wyjechal to moglby wiac zimnym na powitanie. nic to, trzeba mi sie zadowolic wiadrami momentu i bialymi felgami saqul, wyczarowales cos? jezdze bez schowka zeby lape wsadzac do tej klapki nabassu, w przyszłym tygodniu umówiłem się z gościem i będziemy działać, jak zrobię to dam znać co było, jak chcesz sam coś podziałać to w download jest instrukcja serwisowa do tego sterowania ta instrukcje to chyba masz od mojego magika krzysztofa no to poczekam, moze cos ci znajdzie, ja tu teraz mam problemy wiekszej wagi, jak np 100zl na 150km benzyny uroki turbiny A to ja się podłącze do tematu Orientuje się ktoś czy na linkach od nagrzewania jest jakaś regulacja naciągu? Jakoś ostatnio mi się wydaje że nie otwiera mi do końca przelotu od nagrzewnicy Spoko Moj kumpel jak mial 406 coupe, ze stozkiem i sportowym wydechem to 1km kosztowal go 1PLN w miescie okazalo sie ze kostka w panelu sterowania nawiewem nie stykala dobrze. jak sie ja palcem przygonalo to silnik przepustnicy istawial sie jak powinien. po doginalem co sie dalo zeby scislej kontaktowala i wreszcie po ponad roku dziala mi pomiar temperatury, ustawiam 22 stopnie, i mam 22 stopnie. kostka rozwiazala tez ostatni problem fiksowania sie nawiewu na max predkosci, mimo ze suwak byl na 0. nabassu, to masz szczęście... Która dokładnie kostka? Ja zakupiłem drugi sterownik jeszcze czekam na przesyłkę mam nadzieje że rozwiąże to mój problem... OK Miski przymroziło i mam problem. Grzeje mi ni chu*** ni w oko. Daje sówak na maxa a on wali lekko ciepłym powietrzem Gdzie szukac tych wszystkich sterownikow i innych gadzetów, bo słyszałem ze jest tam jakis patent i mogło sie przesunac o 2 zabki i nie otwiera mi do konca. sprawdz najpierw reka czy gorny przewod od nagrzewnicy jest goracy Odświeżę temat, po zamontowaniu nowej centralki sterowania, dalej to samo... Nie mam już pomysłów jak uruchomić tego termotroika... Zobaczymy co wymodzi fachowiec... wymieniałeś płytke sterującą?? dawałeś mase na środkowy pin?? wymieniałeś płytke sterującą?? tak wymieniłem, jest sprawna w 100%? tam tylko jest potencjometr na opornikach co idealnie można sprawdzić omomierzem, , jest sprawna w 100% mojea tez miała byc.. tylko miała mikro pęknięcia... i po wpięciu (zapinasz na kilka klipsów) ja napinało i nie łączyło. troszkę się podepnę pod temat. Mianowicie zniknęło mi chyba napięcie na tym całym sterowniku od ogrzewania. Wersja po FL. Nie działa nic, dmuchawa na żadnym biegu, przyciski od klimy i obiegu wewnętrznego, żaróweczki miałem już wcześniej spalone więc i i tak nadal nie działają. Do zegarka na konsoli prąd normalnie dochodzi, do radia i zapalniczki także. Pytanie, jak tam to wszystko jest podłączone. Dodam tylko, że przestało działać jak mi się akumulator rozładował, po naładowaniu i odpaleniu auta nie działa. Noger, masz schemat w książce 405 - tej polskiej - na samym końcu - to schemat przed fl, ale podobny. Jest też instrukcja i schematy serwisowe pod linkiem "Klimatyzacja i wentylacja" w download. gdybym jeszcze się znał na tej całej elektryce... Noger, może bezpieczniki sprawdź na początek sprawdzałem i na oko wszystkie wyglądają na dobre a nie mam schematu tutaj, który jest od czego.. problem rozwiązany, stacyjka do końca nie odbijała i chyba brakowało masy czy czegoś |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||