ďťż
chomiki
jaki regulator do tego alternatora LRA 471- 12V/55A
Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td
regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik
Pare pytań odnośnie regulacji silnika
zawór regulacyjny biegu jałowego
Regulacja składu mieszanki XU52C
regulator obrotów w 405 1.6 monowtrysk
Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4
Regulacja gaźnika (kopci mi z wydechu)
Tranzystor regulacji prędkości dmuchawy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Moze ktos doradzi w czym moze tkwic problem - potencjometr regulacji sprezynuje i mimo zmiany np na nogi lub na kierowce powraca do pozycji nawiewu na szybe. Jakies rady?


    Widocznie komputer uznał że szyba jest najważniejsza dla bezpieczeńśtwa podróżujących (joke)

    Właśnie słyszałem że te suwaki są kółka były lepsze. Jak na mój gust to możliwe że jakiś zaczep wewnąrz może nie spadł z cięgła ale jakoś zmienił położenie i nie skręca w miejscu łączenia.

    [ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 9:50 am ]


    Są tylko trzy położenia ? W starym pugu były cztery ....


    moze jak ustawisz suwak pomiedzy, to masz posrednie...
    Szkoda że nie ma takiej opcji jak w escorcie, na nogi i szybę jednocześnie.



    Szkoda że nie ma takiej opcji jak w escorcie, na nogi i szybę jednocześnie.

    jest jak wezmiesz pomiedzy

    [ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 12:41 pm ]
    hm - moze ktos się odnajdzie kto mial podobny problem
    No to chyba pownien byc ktos kto rozbieral cala deche w mkII.
    a mi nie działą pokretło znaczy non stop daje na srodek i szybe:) na nogi nie
    prawdopodobnie jakas linka się zakleszczyła i wszystko co przesówasz to naprężasz tylko pancerz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.