ďťż
chomiki
jaki regulator do tego alternatora LRA 471- 12V/55A
Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td
regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik
Niesprawny potencjometr od regulacji kierunku nawiewu
Pare pytań odnośnie regulacji silnika
zawór regulacyjny biegu jałowego
regulator obrotów w 405 1.6 monowtrysk
Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4
Regulacja gaźnika (kopci mi z wydechu)
lamki regulacji nawiewu itd.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam.
    Ponieważ mój Peugeot pali straszne ilości paliwa wybrałem się dzisiaj na analizę spalin. Zawartość CO2 wynosiła 8,5% co jak powiedział diagnosta wartość za duża (podobno ma być 2,5%) Zaczął regulować skład tak, żeby dojść do tego 2,5. I teraz pojawia sięproblem. Nie da się ustawić składu tak, aby wartość CO2 była stała. Cały czas poziom CO2 skacze od 2.3 do 4.5% Gość powiedział mi, że to pewnie membrana jest pęknięta. Teraz moje pytanie. Co może być przyczyną takiej rozbierzńości zawartości CO2, co to za membrana o której mówił, i jaki ma to wpływ na wysokość spalania?
    Pozdrawiam.


    mówisz o ustawianiu gazu czy benzyny?
    ustawianie benzyny

    Edit:
    Silnik ostygł i nie chce odpalić, jak już odpali to zaraz gaśnie. Trzeba trzymać wciśnięty gaz aż się nagrzeje. Po wyłączeniu ssania trzyma obroty.
    Jakieś pomysły?
    hejka a jaki masz gaznik bo tego nie napisales... jesli chodzi o solex 2 przelotowy to wszystkiego najlepszegoooo bo ten gaznik jest straszny do wyregulowania ale oczywiscie da sie zrobic... a membrana owa ktora moze byc uszkodzona sluzy do regulacji obciazenia calkowitego... ale po mojemu to jest zle wyregulowana przepustnic i dysza powietrzna... popatrz w gardziel i jesli z tej dyszku przyspieszacza kapie benzyna to musisz przymknac tak przepustnice aby przestalo kapac... no a dysza powietrzna reguluj obroty... jak cos bedziesz chcial wiedziec to sie pytaj:)


    Geźnik Solex. Co do wolnych obrotów to teraz wogóle nie ma ssania. Silnik nagrzewa się do 70 stopni po przejechaniu 10 km i przez ten cały czas trzeba dodawac gaz bo gaśnie. Diagnosta nie mógł na początku znaleźć śruby do regulacji składu mieszanki i kręcił śrubą do regulacji uchylenia przesłony rozruchowej (domyślam się że nie ustawił później jej tak jak była). Wydaje mi się, że to własnie dlatego nie trzyma obrotów. Dopiero po chwili (jak pokazałem mu którą śubą) ustawił mieszankę. Czy możliwe jest że poziom CO2 tak wariuje dlatego, że rozregulował coś wkętem regulacji uchylenia przesłony rozruchowej?
    wiesz napisze Ci jutro jak wezme gaznik do reki ale wydaje mi sie ze z tylu jest tylko regulacja polozenia przepustnicy.... wiec jesli to Ci rozregulowal i masz za mocno uchylona przepustnice to wlasnie wtedy jest efekt "kapania" z rurki przyspieszacza i to powoduje warjacje CO2... a jesli chodzi o ssanie to rownizez jest srubka regulacyjna i jak ja dotykal to mogl poprostu za bardzo przychylic klapke ssania.. jak cos porobie fotki mojego gaznika i je Ci wysle na maila... oczywiscie z opisem co ktora srubka robi:D:D
    Mam przed soba madra ksiazke 'Peugeot 405 silniki gaznikowe' Z tylu (od strony szyby) powyzej wkreta regulacji predkosci obrotowej (taki ze sprezynka) jest tez ta sruba od regulacji przeslony rozruchowej. Chce dojsc do ladu z tym ssaniem bo nie dojade jutro do pracy. Pojade tez chyba do gaznikowca (tym razem takiego co pracuje w ASO Peugeota) zeby ustawil wszystko jak ma byc. Problem jest tylko taki ze najprawdopodobniej bede musial zostawic auto na noc, zeby regulowal na zimnym silniku, a bez samochodu to jak bez reki. Powiedz mi jeszcze tylko czy spalanie 12-14l na 100km moze byc spowodowane rozregulowaniem gaznika? Dodam ze zmienilem kable, swiece, rozrzad, ustawilem luzy na zaworach, wymienilem wszystkie filtry i olej. Powoli trace nerwy do tego samochodu.
    halskky, albo Ci to ten gosc ustawi, albo sie okaze ze termostat ssania padniety (130zl) - reguluje uchylenie przeslony rozruchowej. A w ksiazce o ktorej piszesz regulacja jest calkiem przyzwoicie wyjasniona.
    Sruba od regulacji przeslony rozruchowej znajduje sie tuz nad ta puszka, jest gleboko ukryta (dostep od strony szyby - tak jak piszesz), trzeba miec cienki srubokret. Prawidlowosc jest taka: obrot srubokreta w kier. zgodnym z ruchem wskazowek zegara powoduje mniejsze ssanie, w strone przeciwna - wieksze.
    Ale tak jak mowie, najwazniejsze, zebys mial ten termostat sprawny.
    I te gazniki sa jak najbardziej do wyregulowania, wbrew obiegowym opiniom. Sprawne - daja fantastycznego kopa
    termostat ssania wymieniany zeszlej zimy. Dzieki za rady. Jutro bede sie z tym bawil, i z pewnoscia prosil o wskazowki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.