ďťż
chomiki
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
oznaczenia komputerow wtrysku magneti-marelli
Odpowietrzanie pompy wtryskowej krok po kroku
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1,6 wtrysk. Od czego ta rura?
silnik 2.0 brak napięcia na wtryskiwaczach ....
Zmiana silnika z 1.9 na 1.6 pelen wtrysk
wtryskiwacze - jak poznać że nie działają prawidłowo?
STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Po problemach z wystrzałami gazu w kolektor dolotowy, na zimnym silniku zaczął mi klekotać wtryskiwacz paliwa. Dzieje się to tylko na zimnym silniku przez jakieś 5min. Potem problem ustaje. Czy może to mieć związek z regulatorem ciśnienia wtrysku? Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Wtryskiwacz wydaje się nie uszkodzony. Przeszukałem już goglownię, ale nic sensownego nie znalazłem. Może Szanowne Towarzystwo miało coś podobnego????

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Teraz do rzeczy: dzisiaj rano jak odpaliłem było cicho, jak lekko dotknąłem pedału gazyu, zaczął klekotać, jak złapał trochę temperatury - cisza. Coraz bardziej wydaje mi się, że winę ponosi regulator ciśnienia wtrysku.
    Czekam na opinie

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    klekocze wyraźnie wtryskiwacz, jak odpalę na benzynie i od razu przełączę na gaz (nawet zimny silnik) problem znika.


    jak mi klekotał to jeden to wymieniłem na nim oring dałem do płukania i sprawdziłem czy cieknie, i czy dostaje dobre ciśnienie.. po tych zabiegach przestał klekotać
    Oring można zmienić, mnie zastanawia ten regulatoor ciśnienia wtrysku. Budowa całkiem prosta, pytanie czy membrany nie rozwaliło. A płukać to go już płukałem w benzynie ekstrakcyjnej.

    Jak to zrobiłeś? na tej maszynce która już opisywałem ma taki program jak sprawdzenie szczelności , rozpylanie itd


    Pancho, regulator ciśnienia jak by był rozwalony to miał byś trudności z odpalaniem i auto później by dziwnie chodziło.
    arsen on ma mono wtrysk, więc u niego pewnie inaczej sprawdza się wtryskiwacz...

    Pancho, regulator ciśnienia jak by był rozwalony to miał byś trudności z odpalaniem i auto później by dziwnie chodziło.
    No to faktycznie pewnie tutaj jest pies pogrzebany.
    Są trudności z odpalaniem, efekt taki jakby był zalany.
    Reasumując,(pisałem już to w "grzebaniu") wymieniony czujnik IAT, świece, kable, cewka i
    Dzisiaj z Mateuszem zamieniliśmy kable i też
    Mateusz nagrał filmik jak się się auto zachowuje.
    Poza tym uszczelniłem aparat zapłonowy, ale jak go uruchomiłem właśnie z regulatora zaczęło lać się paliwo Rozkręciłem, wyczyściłem, rozciągnąłem trochę sprężynę i ok.
    Zostaje mi jeszcze sam wtryskiwacz - może się "klei", albo zawiesza czy cuś tam.
    Ale jak auto już zapali to tak dziwnie wchodzi na obroty i właśnie w samym aparacie coś tam dziwnie charczy po włączeniu zapłonu, a przy odpalaniu zaczęło jakby coś pstykać, na moje właśnie przy wtrysku.
    Głupi już jestem
    Może ma ktoś taki wtryskiwacz jak mój coby chociaż założyć i sprawdzić.
    A czy po tym strzale mogłoby się coś stać z zaworami??

    A czy po tym strzale mogłoby się coś stać z zaworami??
    Nie nic nie mogło się stać z zaworami

    właśnie w samym aparacie coś tam dziwnie charczy po włączeniu zapłonu, a przy odpalaniu zaczęło jakby coś pstykać, na moje właśnie przy wtrysku. to gdzie w końcu?? w aparacie może być palec pęknięty albo może o coś wadzić lub łożysko może być do wymiany
    arsen, w aparacie wtryskowym :

    Pancho takie odgłosy wydaje silniczek krokowy, może chodzi z oporami dlatego go słychać i stąd pewnie twoje kłopoty z paleniem i gaśnięciem auta

    Po włączeniu zapłonu silnik krokowy zamyka się do końca a następnie otwiera na tyle ile zada mu komputer (zależne od czujnika temperatury silnika i map sensora), następnie podczas kręcenia rozrusznikiem (jak nie chce zapalić) komputer koryguje nastawy zależnie od informacji jakie dostanie, między innymi steruje silnikiem krokowym, dlatego podczas rozruchu go słyszysz
    A sprawdzałeś kolego czujnik temperatury, bo może z nim masz problem
    http://www.youtube.com/watch?v=vRrG6fshEPk
    klekotanie jak popychacza...

    troche napity jestem to nie bede nic pisał bo mnie nie zrozumiesz.. ale weź stetoskop(kierwa ale dziwne słowo - takie co ma lekarz słuchawki)
    i osłuchaj silnik będziesz wiedział na 100% skąd odgłos, potem juz krótka droga do wymiany.
    W tym filmiku słychać wyraźnie zawory
    Ale jakość słaba i ciężko wyczuć mogłeś trochę dłużej nagrać jak chodzi na wolnych

    W tym filmiku słychać wyraźnie zawory też tak mysle.. o ile mysle..
    Maciek STI, mam jeszcze jeden, dłuższy, ale pojawiły się problemy techniczne z wrzuceniem na youtube Pracuję nad tym.
    Mateusz, to czekamy, ale to klekotanie to raczej nie od wtrysku
    http://www.youtube.com/watch?v=aifIUoG9voM
    No i sprawa jest taka to pykanie które było słychać przed ponownym rozruchem to silnik krokowy i to normalne, ale to że nie chce zapalić od razu, to najprawdopodobniej komputer zamyka krokowca za mocno, szukaj przyczyny w czujnikach: temperatury silnika, mapsensor, bo czujnik temperatury powietrza podobno wymieniłeś krokowiec raczej dobry bo pracuje

    A i zawory troszkę słychać ale na tym filmiku jest lepiej, być może to zniekształcenie urządzenia nagrywającego
    No i dzisiaj rano znowu podczas piłowania zaczęło coś właśnie pykać tak jakby w centralce od gazu i razem z tym pykaniem zaczęła migać kontrolka check engine. Jak auto w końcu zapaliło, klekotanie wyraźnie od strony wtryskiwacza.
    Podczas jazdy jak przełączyło na gaz auto zaraz zgasło, tak jakby paliwa nie dostawał.
    Dwa razy tak zrobiło, potem pojechało
    Głupi już jestem całkowicie.
    Zatankowałem wachy i postanowiłem pojeździć kilka dni na niej.
    Moim zdaniem przyczyna leży po stronie LPG, w piątek jadę do gaziarzy i obadam co będzie.
    Pancho, sprawdziłeś w końcu te błędy w kompie?
    Nie było czasu, dzisiaj rano walnął uszczelniacz na wałku rozrządu, auto było u mechanixa
    ale jutro dam znać jak się franca zachowuje
    No i chyba problem rozwiązany - dwa dni odpalania i jazdy ana samej Pb - (przełącznik gazu w pozycji PB) auto zapala "od kopa", zabiera się, że aż miło.
    W związku z powyższym problem tkwi pewnie w instalacji LPG
    Mam nadzieję, że jest to mały problem
    http://www.youtube.com/watch?v=aERVcxWboIs, może teraz będzie wiadomo co to za klekotanie
    zły adres Pancho
    http://www.youtube.com/watch?v=aERVcxWboIs
    teraz??
    tak się nie dojdzie gdzie klekocze... weź Jarek ten stetoskop (w aptece można kupić) i osłuchaj bo bedziesz się z tym, ganiał do usranej śmierci
    No robiłem to już, ale niczego więcej nie wysłuchałem
    Nie dawało mi to spokoju i poszedłem jeszcz raz sprawdzić - odpalił od razu, nie klekotał, ale jak tylko ruszyłem przepustnicą zaraz zaczął.
    Chyba kupię cały aparat wtryskowy :
    http://moto.allegro.pl/it...92r_gaznik.html
    wydaje się być taki jak mój.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.