ďťż
chomiki
wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
Jaki tlumik kupic - Turbo diesel
Regeneracja pompy i turbo we wlasnym zakresie
Możliwa jest przekładka silnika diesla na turbo?
Przester BOSS OVERDRIVE TURBO
Pytanie do użytkowników 2.0 turbo (406)
Gdzie jest termostat w 1.9 turbo dieslu
przewod miska olejowa --> turbo
dokrecanie glowicy (turbo diesel)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam. Mam kilka pytan, oto one:

    1. Jakie jest katalogowe sprezanie w silniku ( zamierzam zmierzyc i wyciagnac jakies wnioski).

    2. Jaka jest tolerancja sprezania i od jakiej wartosci nalezy sie brac za silnik.

    3. Czy peknieta/uszkodzana uszczelka pod glowica zmniejsza sprezanie w silniku, czyli inaczej mowiac, czy da sie wykryc uszkodzenie uszczelki pod glowica poprzez pomiar cisnienia w cilindrach.

    4. Cisnienie w cylindrach mierzy sie na zimnym silniku czy na cieplym ?

    5. Jakie moga byc powody ubywania wody/plynu w chlodnicy, oprocz uszkodzonej uszcelki pod glowica ?

    6. za filtrem paliwa a przed pompa, jest takie urzadzonko ( 2 wejscia , 2 wyjscia ). Dolne wchodzi z filtra i wychodzi do pompy - przewody grube , na gorze wchodzi z powrotu przewodow przelewowych , wchodzi do pompy z boku czy tam od tylu - przewody cienkie. CO TO WŁAŚCIWIE JEST ? jakis zaworek zwrotny , tak mi sie wydaje, ale on chyba u mnie nie dziala najlepiej... Wie ktoś jakie jest jego działanie i czy można go jakoś sensownie zastapic.... ?

    No to chyba na tyle z gory dzieli za podpowiedzi


    AD.1. Ciśnienie wynosi od 25 do 30 atm.
    AD.2. Ciśnienie 18 atm - silnik do remontu lub różnicz na cylindrach więcej niz 4-5atm
    AD.3. Zmiejsza i wykryć można sprawdzajac ciśnienie raz z wtryskiem na sąsiednich garach a drugi pomiar bez wtrysków.
    AD.4. I na zimnym i na ciepłym .Różnica wskazuje na stan szczelności.
    AD.5. Pęknięta głowica , peknięty cylinder, nieszczelności w układzie chłodzenia
    AD.^. Wrzuc zdjęcie to zobaczymy co to.
    ..

    za filtrem paliwa a przed pompa, jest takie urzadzonko ( 2 wejscia , 2 wyjscia ). Dolne wchodzi z filtra i wychodzi do pompy - przewody grube , na gorze wchodzi z powrotu przewodow przelewowych , wchodzi do pompy z boku czy tam od tylu - przewody cienkie. CO TO WŁAŚCIWIE JEST ? jakis zaworek zwrotny , tak mi sie wydaje, ale on chyba u mnie nie dziala najlepiej... Wie ktoś jakie jest jego działanie i czy można go jakoś sensownie zastapic.... ? nieznam sie ale kiedys w dizlu mój ojciec w tym samym miejscu miał elektryczny podgrzewacz paliwa. zreszta cos mi sie tak kojazy ale niejestem pewien. nieznam sie na dizelkach.


    Z tego co pamiętam to Kolega Levis ma rotodisla więc podgrzewacz powinien byc wraz z pompka paliwa ręczną zintegrowany z filtrem paliwa ale istnieje możliwość, ze ktoś przerobił tan układ i może to być podgrzewacz jak Kolega Figop zauważył.
    jest to moze cos takiego ?????????????? http://moto.allegro.pl/it...405_1_9_td.html

    jest to moze cos takiego ?????????????? http://moto.allegro.pl/it...405_1_9_td.html
    dokładnie tak tylko ze w większości diesli peugeota jest to onijane ponieważ tam się zapowietrzał układ paliwowy ten króciec plastikowy jest felerny
    A macie moze jakąś koncepcje żeby zrobić znowu taki ogrzewacz jak sie ominęło ten seryjny?? Mi sie wlasnie zapowietrzał Pominąłem go ale kultura pracy spadła a nie ufam za bardzo elektrycznym podgrzewaczom. Można zaadaptowac do mojego 1.8td (Rotodiesel Lucas) takie ustrojstwo z nowszego 1.9?? czy to nie oplacalne i dac sobie spokój
    ..
    otoz, to o czym mowicie, to na pewno nie jest podgrzewacz. Nie ma tam zadnej elektryki...

    po drugie jak mozna mowic o zakresie sprezania od 32-25, to za duzy zakres, nie pasuje mi



    odnosnie podgrzewacza paliwa, to fakt, ten pod filtrem paliwa zapowietrza sie okropnie, na allegro widzialem cos takiego, co montuje sie na przewod z goracym plynem chlodniczym i to on ogrzewa paliwo. Plus - brak elektryki, minus - nagrzewa paliwo dopiero jak rozgrzeje sie plyn .

    jest to moze cos takiego ?????????????? http://moto.allegro.pl/it...405_1_9_td.html

    TO jest podgrzewacz znajduje się on z prawej strony silnika w okolicy pod kołem rozrządu a elektroniki nie potrzebuje bo podgrzewa go płyn chłodniczy

    otoz, to o czym mowicie, to na pewno nie jest podgrzewacz. Nie ma tam zadnej elektryki...

    po drugie jak mozna mowic o zakresie sprezania od 32-25, to za duzy zakres, nie pasuje mi

    Obrazek

    odnosnie podgrzewacza paliwa, to fakt, ten pod filtrem paliwa zapowietrza sie okropnie, na allegro widzialem cos takiego, co montuje sie na przewod z goracym plynem chlodniczym i to on ogrzewa paliwo. Plus - brak elektryki, minus - nagrzewa paliwo dopiero jak rozgrzeje sie plyn .


    To nie ma znaczenia czy Ci pasuje czy nie według producenta ciśnienie nominalne w nowym motorze wynosi od 25 do 30 atm i tego niezmienisz, ciśnienie pracy to tak 23-25 atm.
    Odnośnie podgrzewacza paliwa to jak w oryginalnymdobrze założysz filtr nie powinno być z nim żadnych problemów. Ten pokazany przez Kolege Figop tez jest dobry bo podgrzewany płynem a nie elektryka .
    jezeli chodzi o punkt 6, to tutaj jest zdjecie. Czy da sie to cos jakos zastapic, bo mam nieodparte wrazenie, ze tam mi sie zapowietrza uklad paliwa...

    to chyba sa jakies zaworki zwrotne, ale nie bardzo mam pojecie co tam blokuje a co nie. Wiem Ze dolne polaczone sa z gornymi, ale chyba tylko z dolu na gore przechodzi a z gory na dol juz nie... no i oczywiscie na dole sie nie cofa. U gory chyba nie bylo zaworka zwrotnego paliwo moglo isc tak samo w jedna jak i w 2 strone ? czy tak to powinno dzialac ??

    link
    To co zaznaczyłes to akurat nierozerwalna część pompy paliwowej wtryskowej Rotodiesel i ona podlega naprawie wraz pompą. Niczym jej nie zastąpisz. Musisz udać się do pompiarza.

    To co zaznaczyłes to akurat nierozerwalna część pompy paliwowej wtryskowej Rotodiesel i ona podlega naprawie wraz pompą. Niczym jej nie zastąpisz. Musisz udać się do pompiarza.

    ehh, to kiepsko, bo jak robilem pod maska i bylo zimno na dworze, to przypadkiem urwala mi sie dolna koncowka tego czegos, przy okazji urwala sie tez druga . Musialem wytoczyc metalowe tuleje, wbic na miejsce urwanych i zakleic to wszystko poxipolem... Oczywiscie nie ma szans kupna czegos takiego , nawet w serwisie peugeota... ((
    Zobaczę jutro czy mam jakąś uszkodzoną pompe Rotodiesla , to z dwóch byś jedna dobra zrobił.

    Zobaczę jutro czy mam jakąś uszkodzoną pompe Rotodiesla , to z dwóch byś jedna dobra zrobił.

    hmm, ale my chyba nie mowimy o tej samej rzeczy to jest taki plastik, wyglada jak litera H i ma 4 koncowki na przewody paliwowe ( 2 cienkie u gory i 2 grube na dole...) ;]

    o tym samym myslimy ?;]
    OK zaskoczyłem , poszukam wydaje się mi , ze powinienem takie coś posiadać.

    OK zaskoczyłem , poszukam wydaje się mi , ze powinienem takie coś posiadać.

    hehe, nawet nie zauwazylem ze z Darlowa jestes

    Poszukaj poszukaj
    Znalazłem jeden ale połamany. Sory. Jeszcze po kolegach popytam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.