ďťż
chomiki
jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku
Pytanie do znawcow gaznikow part two
pytanie do znawocow przede wszystkim Pleksa
Pytanie odnosnie licznika temeratury silnika
lużny kabel masowy,pytanie z kąd?
pytanie. co to może być, kiedy nie chce odpalić
Pytanie dotycząse Win Vista.
Pytanie odnośnie chłodzenia silnika
Dwa pytania (elektryczno hydrauliczne) :)
Pytanie o efekt w corel 9
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Wiem że na forum są użytkownicy 406 2.0 Turbo, w związku z tym pytanie o silnik:
    - jak sprawdzić turbinę?
    - w jakim zakresie obrotów czuć jej pracę?
    - czy w kabinie silnika słychać jej pracę?
    - jak ze spalaniem?
    - jak z trwałością?
    - no i jak z osiągami?

    Chodzi o to, że najpewniej w przeciągu kilku dni będę oglądał w Poznaniu Xantię z takim silnikiem i chcę się czegoś o nim dowiedzieć. Jakby ktoś miał ochotę się w Poznaniu ze mną zobaczyć lub pomóc, to będę bardzo bardzo chętny


    W Poznaniu może nie, ale w Turku jak najbardziej
    Zobaczę, jeśli ją kupię i będę wracał przez Turek, to się Kogucik spykniemy na fajka. Tak czy siak czekam na opinie o silniku.
    Najlepiej napisz pw do pug405ref on jest specem jeżeli chodzi o ten silnik.A najlepiej to do niego na forum 406 jest pod nickiem pug406sri a kiedy do tego Poznania jedziesz ?


    Adrian, dzięki za namiary - jeśli mi się uda to w czwartek, bo akurat wtedy jedzie tam mój znajomy, a jeśli nie to pewnie w sobotę. Chyba że do tego czasu ktoś mi tą Xantię sprzątnie.
    turbina u mnie ciągnie wyrżnie od 2000 obr. pełne ciśnienie uzyskuje od ok 2500-3000 obr.
    U mnie słychać turbinkę ponieważ mam w jednym miejscu wyciągniętą zaślepkę w ścianie grodziowej i przepuszczone tamtędy przewody do wzmaciacza oraz do wskażnika ćiśnienia doładowania.
    W tym silniku wyczujesz wyrażnie kiedy zaczyna działać turbinka . Gdyby nie działała to będziesz miał osiągi porównywalne do Fiata 126 P
    wiem bo w lipcu właśnie suszarka mi przestała pompować i musiałem oddać do regeneracji . Przyczyną był nagar który zgromadził się w komorze i spowodował zatrzymanie wirnika .

    co do spalania to nie łudz się że spadnie poniżej 10 na 100 km . ale za bardzo więcej też nie chce spalić chyba że przy jakimś maxie średnio pali 10-11 L .

    Co do trawłości to są to jeszcze silniczki z dobrej starej szkoły czyli XU10. Ja ma nakręcone 200.000 tyś silnik nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiany nic nie dolewam .

    Jeżeli chodzi o przyśpieszenie do 100 km/h to te 10 s to nie jest żadna rewelacja ale jeżeli chodzi o elestycznośc np 80 - 120 w 7 s to już mało kto utrzyma się z tobą . Na nasze polskie drogi idealny nie czaisz się z wyprzedzaniem po prostu wciskasz gaz i za chwilę jestęś żdziwoiny bo na blacie 160 .

    co do spalania to nie łudz się że spadnie poniżej 10 na 100 km . ale za bardzo więcej też nie chce spalić chyba że przy jakimś maxie średnio pali 10-11 L . Czyli ze nie chce spalić mniej niż 10 i więcej niż 11? Jakbyś to mógł rozpisać na np. miasto i trasę, to byłbym wdzięczny.
    jadąc na trasie i delikatnie obchodząc się z pedałem gazu jeżeli ktoś ma tyle samozaparcia można by pewnie zejśc do 9L . W mieście pali mi gdześ ok 11 L ale tak na prawdę nigdy nie przejechałem odcinak 100 km tylko po mieście . w moim przypadku miasto to 5 skrzyżowań ze światłami inne spalanie będzie np . w dużym mieście i pewnie w takim wypadku może podskoczyć do 13 L .
    Turbinke sprawdzilbym na 3 sposoby

    Wszedlbym pod samochod z lampa i obejrzal, czy nie jest zasyfiona olejem.

    Zdjalbym przewod idacy do intercoolera i sprawdzil reka czy nie ma luzu na wirniku.

    Zdjalbym przewod ktory wchodzi do intercoolera i zobaczyl czy nie ma tam 1 litra oleju.

    Ja u siebie nie mam zadnych z tych objawow i turbina potrafi dmuchnac 1.6 bara. Co prawda to diesel, ale zasada dzialania taka sama
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.