ďťż
chomiki jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku Pytanie do znawcow gaznikow part two pytanie do znawocow przede wszystkim Pleksa Pytanie odnosnie licznika temeratury silnika lużny kabel masowy,pytanie z kąd? pytanie. co to może być, kiedy nie chce odpalić Pytanie dotycząse Win Vista. Pytanie odnośnie chłodzenia silnika Dwa pytania (elektryczno hydrauliczne) :) Pytanie o efekt w corel 9 |
chomikiWiem że na forum są użytkownicy 406 2.0 Turbo, w związku z tym pytanie o silnik:- jak sprawdzić turbinę? - w jakim zakresie obrotów czuć jej pracę? - czy w kabinie silnika słychać jej pracę? - jak ze spalaniem? - jak z trwałością? - no i jak z osiągami? Chodzi o to, że najpewniej w przeciągu kilku dni będę oglądał w Poznaniu Xantię z takim silnikiem i chcę się czegoś o nim dowiedzieć. Jakby ktoś miał ochotę się w Poznaniu ze mną zobaczyć lub pomóc, to będę bardzo bardzo chętny W Poznaniu może nie, ale w Turku jak najbardziej Zobaczę, jeśli ją kupię i będę wracał przez Turek, to się Kogucik spykniemy na fajka. Tak czy siak czekam na opinie o silniku. Najlepiej napisz pw do pug405ref on jest specem jeżeli chodzi o ten silnik.A najlepiej to do niego na forum 406 jest pod nickiem pug406sri a kiedy do tego Poznania jedziesz ? Adrian, dzięki za namiary - jeśli mi się uda to w czwartek, bo akurat wtedy jedzie tam mój znajomy, a jeśli nie to pewnie w sobotę. Chyba że do tego czasu ktoś mi tą Xantię sprzątnie. turbina u mnie ciągnie wyrżnie od 2000 obr. pełne ciśnienie uzyskuje od ok 2500-3000 obr. U mnie słychać turbinkę ponieważ mam w jednym miejscu wyciągniętą zaślepkę w ścianie grodziowej i przepuszczone tamtędy przewody do wzmaciacza oraz do wskażnika ćiśnienia doładowania. W tym silniku wyczujesz wyrażnie kiedy zaczyna działać turbinka . Gdyby nie działała to będziesz miał osiągi porównywalne do Fiata 126 P wiem bo w lipcu właśnie suszarka mi przestała pompować i musiałem oddać do regeneracji . Przyczyną był nagar który zgromadził się w komorze i spowodował zatrzymanie wirnika . co do spalania to nie łudz się że spadnie poniżej 10 na 100 km . ale za bardzo więcej też nie chce spalić chyba że przy jakimś maxie średnio pali 10-11 L . Co do trawłości to są to jeszcze silniczki z dobrej starej szkoły czyli XU10. Ja ma nakręcone 200.000 tyś silnik nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiany nic nie dolewam . Jeżeli chodzi o przyśpieszenie do 100 km/h to te 10 s to nie jest żadna rewelacja ale jeżeli chodzi o elestycznośc np 80 - 120 w 7 s to już mało kto utrzyma się z tobą . Na nasze polskie drogi idealny nie czaisz się z wyprzedzaniem po prostu wciskasz gaz i za chwilę jestęś żdziwoiny bo na blacie 160 . co do spalania to nie łudz się że spadnie poniżej 10 na 100 km . ale za bardzo więcej też nie chce spalić chyba że przy jakimś maxie średnio pali 10-11 L . Czyli ze nie chce spalić mniej niż 10 i więcej niż 11? Jakbyś to mógł rozpisać na np. miasto i trasę, to byłbym wdzięczny. jadąc na trasie i delikatnie obchodząc się z pedałem gazu jeżeli ktoś ma tyle samozaparcia można by pewnie zejśc do 9L . W mieście pali mi gdześ ok 11 L ale tak na prawdę nigdy nie przejechałem odcinak 100 km tylko po mieście . w moim przypadku miasto to 5 skrzyżowań ze światłami inne spalanie będzie np . w dużym mieście i pewnie w takim wypadku może podskoczyć do 13 L . Turbinke sprawdzilbym na 3 sposoby Wszedlbym pod samochod z lampa i obejrzal, czy nie jest zasyfiona olejem. Zdjalbym przewod idacy do intercoolera i sprawdzil reka czy nie ma luzu na wirniku. Zdjalbym przewod ktory wchodzi do intercoolera i zobaczyl czy nie ma tam 1 litra oleju. Ja u siebie nie mam zadnych z tych objawow i turbina potrafi dmuchnac 1.6 bara. Co prawda to diesel, ale zasada dzialania taka sama |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||