ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
Co z FSB przy wymianianiu starego Celerona na Pentium III
wymiana paska rozrzadu ( krew mnie dzisiaj zalala!!!)
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic
Bateria Nokia BL-5C do wymiany
Klekotanie silnika / wymiana uszczelniaczy zaworowych
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
jak podłączyć radyjko bez wymiany kostki na iso ;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Ze silnik na wyzszych obrotach pracuje jakby mial sportowy wydech ? Dziwna sprawa. Po wymianie filtra, przy pierwszym wkreceniu na obroty od razu zauwazylem ze brzmienie silnika jest inne niz to przed wymiana (teraz ten dzwiek jest taki basowy, 'gleboki' podkreslam, ze tylko na wyzszych obrotach) Z drugiej strony znajomy - niby mechanik - twierdzi, ze filtr nie ma na to wplywu tylko, ze wypalila mi sie plecionka przy/od katalizatora I badz tu teraz madry

    Wiec jak to w koncu jest - filtr moze miec na to wplyw czy jednak wieksze prawdopodobienstwo ze to po prostu pechowy zbieg okolicznosci i zaraz po wymianie przepalila sie plecionka? Moze jeszcze cos innego

    [ Dodano: Pon Lis 05, 2007 8:39 pm ]


    w 405 swojej nie masz plecionki !! i to jest jakiś ddziwny mchanik
    a zaglądał pod maske ?? mogł się tłumik rozszczelnić , przepalic albo rozkrecić przy kolektorze

    poprostu ógł sie zwiekszy przepływ powietrza i zobacz czy Ci czasem rura nie spadła od dolotu bo wtedy tez jest taki dzwięk i czy cała puszka jest szczelna !
    ELMER, ten - jak to napisalem 'niby' mechanik to taki gosc z innego forum, po prostu przez tel. zapytalem go czy to mozliwe a on na to ze to plecionka. Pod maske oczywiscie nie zagladal.

    Pod maske ja zagladalem i rura od dolotu nie spadła, puszka tez wydaje sie byc szczelna (jeszcze jutro ja dokladnie sprawdze).

    Tak dzis probowalem na chlopski rozum to wziac... moze teraz, gdy jest nowy filtr dostaje czysciutkie powietrze i lepiej spala mieszanke i stad taki odglos Ale to chyba taka mocno naciagan teoria...
    wiec odrazu CI mowe ze plecionki tam niea no chyba ze ktś tłumik przerabiał i juz nie jest tak jak powinno byc

    ale tłumik mógł ci sie (przepaliły waty tłumiące w nim) i dlatego masz taki odgłos albo gdzieś malutka dziurka się zrobiła


    ELMER, robilem probe na postoju i... nic hehe Tylko podczas jazdy. Chociaz nieszczelnosc w ukl. wydechowym tez biore pod uwage. Moze jutro albo w srode wjade na kanal to zobacze jak to wyglada od spodu.
    oczywicha że po zmianie filtra silnik może mieć inne brzmienie, ja u siebie wywaliłem parę "drobiazgów" z dolotu i silnik inaczej słychać , jak zakładasz np. skrócony dolot + filtr stożkowy to też usłyszysz różnicę
    ee ale w 405 zadnych plecionek nie montowali ty a moze nie masz wiltra albo nie domknałes puszki??

    ee ale w 405 zadnych plecionek nie montowali To juz wiem od Elmera

    tak sie wypowiem na ten temat... moze to byc spowodowane filtrem bo wystarczy ze jest inne firmy o lepszej przepuszczalności powietrza i wtedy jest taka roznica... wlasnie po to tez sie montuje stożek w aucie aby byl bardziej basowy dzwiek:) a prawda jest taka ze patent z kolektorem wydechowym i rura jest dosc debilny i wydaje mi sie ze slabo jest to polaczenie uszczelnione a slychac to podczas obciazenia kiedy silnik sie probuje "wyrwac" i otwiera sie to laczenie:) ale ja bym sie tym nie martwil.. Pozdrawiam
    Ryni, nie martwie sie Jezdze tak juz ponad tydzien i nadal sobie 'buczy' ale wszystko jest ok wiec uznaje, ze tak musi byc pozdr
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.