ďťż
chomiki
Przy temperaturze 70-80 stopni gaśnie.
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Wyniki spalania oraz problem z temperatura
Włacza sie kontrolka STOP i czerwona od temperatury?
Czujnik ciśnienia w systemie wspomagania układu kierowniczeg
405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/
Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator
Temperatura w biosie a odczyty everesta
skacze temperatura płynu chłodzącego
temperatura silnika 100 stopni
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • filmowka.pev.pl

  • chomiki

    2 dni temu rano okazało sie, zę całą noc kręcił mi sie wentylator od chłodnicy i aku całkiem padł. Po doładowaniu akumulatora wentylator cały czas sie kręcił. Znalazłem takie 2 bezpieczniki na kablu, odpowiadają chyba za wentylatory(mam 2). Kiedy wyjąłem 1 z nich wentylator przestał działac, ale kiedy go z powrotem włożyłem juz nie odpalił. Dzis w korku na mieście miałem 110 stopni i bałem sie ze przegrzeje silnik, co chwile robiłem postoje.
    Co obstawiacie? Gdzie jest czujnik odpowiadający za włączanie wentylatora? to jest ten sam który steruje wskaźnikiem na tablicy?


    to zalezy...najczesciej jest on na chlodnicy, po stronie kietowcy, od przodu, a jesli tam jest zaslepka, to czujnik jest w glowicy z tylu za modulem zaplonowym, ma niebieska kostke...
    po stronie kierowcy jest czujnik, pod przewodem którym płyn wchodzi do chłodnicy. Po stronie pasażera od dołu jest zaślepka. Jak moge ten czujnik sprawdzic? da sie bez miernika(Padł niedawno)? Za głowicą raczej nic nie ma

    po stronie kierowcy jest czujnik, pod przewodem którym płyn wchodzi do chłodnicy.
    To ten czujnik



    Problem został częściowo rozwiązany. Czujnik jest dobry, załącza wentylator przy ok 90-100st(wskażnik nie działa płynnie tylko skacze co 2 mm). Padła ta kostka (nr 541) odpowiadająca za lewy wentylator. Przełożyłem z prawego i działa. Czujnik mam 2-pinowy, ale podchodzi do niego wiązka 3 kabli. Brązowy(jest w nim prąd) Jest od kostki od lewego wentylatora a w czerwonym jest prąd od prawego wentylatora. Żólty odpowada za lewy went. Pod czujnik są podpięte brązowy i żółty (obydwa od lewego). W takim razie jak odpalić prawy wentylator? Chyba z 20 minut bawiłem sie z kablami, raz mi sie to udało ale nie wiem jak .
    za atrapa masz 3 przekazniki od wentylatorow, albo ktorys padl i jest do wymiany, albo posniedzialy styki na kosykach(wd 40 zalatwi sprawe) albo oberwal lub przesniedzial ktorys kabelek od kostek przy tych przekaznikach, musisz to dokladnie obejzec i ewentualnie polutowac lub przeczyscic
    padł przekaźnik na pewno. pytanie tylko dlaczego ja mam 2 przekaźniki a nie 3? Od czego jest ten 3?
    jak 2? jesli sa 2 wentylatory to przekazniki 3, no chyba ze juz ktos w instalacji mieszal i go wywalil....maja byc 3 przekazniki, sa po to aby aba wentylatory wlaczaly sie jednoczesnie i pracowalu dwoma predkosciami...czujnik na chlodnicy jesli jest dwupinowy to po wylaczeniu zaplonu wentylatory gasna, jesli trzypinowy to nawet po wylaczeniu zaplonu wentylatory pracuja az do ostygniecia plynu w chlodnicy

    czujnik na chlodnicy jesli jest dwupinowy to po wylaczeniu zaplonu wentylatory gasna, jesli trzypinowy to nawet po wylaczeniu zaplonu wentylatory pracuja az do ostygniecia plynu w chlodnicy

    Gdzieś wyczytałem, że to czy wentylatory kręcą po wyłączeniu zapłonu zależy tylko i wyłącznie od położenia bezpiecznika wentylatorów (może być w dwóch położeniach).
    I coś w tym chyba jest, bo ja mam trzypinowy czujnik, a wentylatory gasną po wyłączeniu zapłonu.

    Ściągnij atrape i popraw wszystkie styki oraz przejrzyj stan wszystkich kabli, które tam są.
    U mnie kiedyś przetarły sie kable i pracował tylko jeden wentylator, później zaśniedział styk i o mało nie zagotowałem wody.
    Przeczyściłem styki, polutowałem kabelki i wszystko do dziś chodzi normalnie
    ....a przekazniki maja byc 3 ,bezpiecznik ma dwa polozenia od radia i zapalniczek i to powoduje ze po wyjeciu kluczyka albo radio gasnie albo nie, ale moze i jest tak tez z wentylatorami...tego nie wiem
    ups, no tak to czytałem o radiu
    Ale nie zmienia to faktu, że mam trzypinowy włącznik i wentylatory gasną przy odcięciu zapłonu.

    bo ja mam trzypinowy czujnik, a wentylatory gasną po wyłączeniu zapłonu.
    mam tak samo jak ty
    No i znalazłem miejsce na 3 przekaźnik, tyle ze tam ktoś popodpinał jakieś kabelki działa mi lewy went, pytanie tylko jak zrobić prawy, skoro po włożeniu dobrego przekaźnika wentylator dalej sie nie odpala? Wentylator jest sprawny. Może ktoś opisać za co odpowiadają poszczególne przekaźniki?
    one wszystkie odpowiadaja za to samo, wlaczaja wentylatory na 2 biegach, a sa 3 po to wlasnie ze jak jeden wentylator padnie to wciaz dziala drugi, wiec doprowadz instalacje do pierwotnego stanu, wepnij wszystkie 3 przekazniki, posprawdzaj przewody, kostki i bedzie git.....kabelki ktos powpinal bo zamiast dac nowy przekaznik to pomostkowal przejscia, aby wszystko dzialalo jak nalezy to musza byc jednoczesnie wpiete wszystkie 3 przekazniki i instalka musi byc cala
    Dzięki za rade, teraz pracuje poza domem, ale jak znajdę czas to zrobię. Thx
    jeszcze kilka pytań. Czy ktoś ma schemat instalacji? Nie odpala mi sie prawy wentylator. Mam 2 pinowy czujnik, a zostaje jeden wolny kabel(czerwony). Mogę go po prostu podpiąć pod lewy, czy będzie za duże obciążenie instalacji? W przekaźniku najbardziej po prawej stronie(patrząc od przodu) nie mam prądu w żółtym kabelku, załączającym obwód. ktoś wie z ka on tam idzie?
    tez by mi sie przydał schemat...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.