ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
Przestal kopcic, dziwne sprzeglo, dym z odmy, olej w filtrze
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Opóźnione ssanie i strzały z wydechu
Wydech... chodzi jak stary polonez:(
Regulacja gaźnika (kopci mi z wydechu)
Czy moj wydech zachowuje sie prawidlowo ? (filimik)
Wymiana kolektora wydechowego
Bialy dym, klekotanie, dzwonienie
Wydech dla Diesel T
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam
    Jak w temacie, w moim autku 1,4 z gaźnikiem dwugadzielowym ostatnio na ssaniu pojawił się czarny dym z rury wydechowej...
    Czy efektem dymu może być zła regulacja gaźnika czy czegoś innego (ostatnio zmniejszałem mu obroty regulacją na gaźniku)
    Dodam że auto wcale nie łyka oleju, zmieniałem go ostatnio około 7tyś km temu i stan jest identyczny z początkowym...


    no to ze identyczny to tez cos niedobrze bo kazdy silnik olej bierze i ma brac ....ale gdyby spalal zbyt duzo oleju to dym bylby niebieskawy, a jesli jest czarny to oznacza zbyt bogata mieszanke czyli zaduzo benzyny, o po co obroty zmniejszales a wlasciwie na ile? powinirn miec na gazniki 850-900 ...jesli to dymienie na czarno jest tylko na ssaniu a po wylaczeniu ssania jest ok to wsio dobrzenjest:-) poprostu jest goraco wiec ssanie jest w ogole nie potrzebne , badz wylaczaj je zaraz po odpaleniu silnika
    Właśnie obroty zmniejszyłem na lato do minimum (nie mam obrotomierza więc nie wiem na ile), bez ssania mi gaśnie po odpaleniu (albo pracuje na granicy zgaśnięcia).
    Miałem na myśli też ograniczyć spalanie bo pali dość dużo 7-8 litrów w mieście przez ten gaźnik (z tego co czytałem o dwugadzielowych paliły więcej i bardzo rzadko były stosowane w P405).
    Dym wydobywa się czarny, o niebieskim nie ma mowy (tylko na ssaniu).
    Nie jest to dla mnie bardzo uciążliwe ale pytam przez ciekawość.
    wiec podnies obroty na jalowym na 850 i nie bedzie gasl bez ssania, a spalania nie zmniejszysz zmniejszajac obroty na jalowym,


    no właśnie jeżeli podnoszę obroty na zimnym silniku to do momentu nagrzania się do 70-80 stopni obroty są idealne, powyżej tych temperatur są już za wysokie.
    Więc ustawiłem to pośrednio, na zimnym zagasające (nierówne), na nagrzanym idealne...
    Może to też wina złego ustawienia aparatu zapłonowego (kable i świece equemy mam nowe, a styki czyściłem) pozycji aparatu nie zmieniałem...
    maja byc idealne na cieplym, poniewaz masz ssanie reczne to na zimnym wlasnie ono obroty podnosi, ma byc tak zeby na cieplym silniku mial 850 obrotow, a na wlaczonym ssaniu niech sobie kopci na czarno to jest notmalne
    więc tak mam ustawione, na zimnym minimalne (które podwyższam ssaniem) a na rozgrzanym mam raczej normalne (płynne)...
    O czarny dym zapytałem czysto z ciekawości, co prawda wcześniej go nie widziałem...
    wiec jest ok:-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.