ďťż
chomiki jaki regulator do tego alternatora LRA 471- 12V/55A Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik Niesprawny potencjometr od regulacji kierunku nawiewu Pare pytań odnośnie regulacji silnika zawór regulacyjny biegu jałowego Regulacja składu mieszanki XU52C regulator obrotów w 405 1.6 monowtrysk Regulacja dawki paliwa, monowtrysk 1,4 Regulacja gaźnika (kopci mi z wydechu) |
chomikiTo skoro juz jestesmy w temacie usterek i ich poprawy to moze jeszcze taki zonk: od jakiegos czasu cieknie mi z regulacji nagrzewnicy (do nagrzewnicy dochodza dwie rurki i tam jest ten uklad co to reguluje sie ppokrętłem z kabiny) i kapie mi tam z polaczen (w zeszlym roku czyms to ojciec zalał, ale chyba nie dało rady bo sezon grzewczy w pełni a u mnie zawartosc chlodnicy jest w kabinie na ziemi :p w sobote bedzie swietny czas do pracy przy aucie i pogoda sie poprawiła to mozna robić :ppytanie: czy ktos juz mial ten problem i jak go rozwiazal? ew. rozwiaze go sam i sie pochwale albo poprzeklinam zaleznie od efektu pozdrawiam krzych mialem w polonezie, rozwiazalem poprzez wymiane a wymieniales ten element regulujacy (zawor) czy nagrzewnice czy co? pozdro krzych Coś mi sie wydaje że tam nie ma sterowania obiegiem cieczy w nagrzewnicy, ponieważ steruje się tylko klapką, która kieruje obieg powietrza na nagrzewnice, lub ją omija. Cieknąć może albo z połączenia nagrzewnicy z obiegiem cieczy w silniku (2 oringi), albo sama nagrzewnica jest nieszczelna. --- aha, no mi sie wydawało ze jednak steruje bo mechanior mi mowil, ze jak bede zalewał silnik plynem chlodniczym to zeby nie byl zapowietrzony to musze poodkrecac wszystkie odpowietrzniki oraz grzanie na maxa, zeby sie plyn wlał do nagrzewnicy. Ale moze macie racje ;p w takim razie w sobote robie kontrolieren oringów bo kurcze, kaloryfer mi potrzebny :p ad 2 a co to takiego "chlodniczka nagrzewnicy"? pozdr krzych --- kumam - czyli nagrzewnica :p. wiem ze kupa roboty bo juz kiedys rozbierałem auto zeby sie do niej dobrać, cale szczescie w polowie okazalo sie ze to nie jej wina ale i tak pol auta bylo na wierzchu ;p czyli te oringi to po prostu uszczelnienia rurek dochodzacych do nagrzewnicy ? pozdr .. no! a nie mowilem :p jednak cos tam reguluje sie w tym zaworku ;] dzieki za poparcie! :p (mam nadzieje ze sie nie mylimy, bo bedzie siara ;]) krzych --- .. --- No i mam problem. Dzisiaj wsiadam do auta,patrze a tu plama na dywaniku. Poewnie cieknie nagrzewnica. No i moje pytanie,czy mozna z tym troche pojezdzic,bo jak narazie nie bede mial jak i kiedy tego zorbic . Czy moze stac sie cos zlego od tego? Dodoam ze cieple powietrze dosc szyubko zaczyna leciec z kratek. Czy Kris juz to zrobiles,co u Ciebie bylo,peknieta czy to byly te oringi? Czesc, wiec tak, zlego to moze ci sie stac to ze zgubisz caly plyn i zacznie ci sie przegrzewac (ale to bedziesz widzial :p), no i to, ze bedziesz mial kałuże ktora nie paruje/wysycha (tylko zalega - trzeba to traktować gazetami az cale wsiąknie). jeszcze u siebie tego nie zrobilem, ale u mnie ten stan ciekniecia jest tylko jak jest pelna chlodnica plynu, potem spada do pewnego poziomu(wykapuje na dywanik) i juz nie cieknie zauwazalnie szybko. Wiec na razie poki jest zimno to tego nie ruszam i jezdze z niedoborem wody w chlodnicy (ale ostatnio np jechalem godzine 140km/h i temp caly czas 80st, pomimo ze zaswiecala sie czasem kontrolka). pozdro no u mnie kontrolka sie nie zaswieca,tez pewnie tak pojezdze troche. Jak zrobi sie cieplo to sie za to wezme,plynu az tak szybko nie ubywa,podczas jazdy temp jest normalna,wiec oby do wiosny |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||