ďťż
chomiki
Nagrzewające się radio ponad normę
nagrzewnica, przykra niespodzianka
Czyszczenie chlodnicy / nagrzewnicy
Nagrzewnica BEHR a VALEO
Wymiana nagrzewnicy-pomocy!
Brak ogrzewania...nagrzewnica?
ginące ciepło z nagrzewnicy
Nagrzewnica - wymiana
Wymiary nagrzewnicy
Montaż nagrzewnicy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich.
    Cieknie mi nagrzewnica i w kabinie pod pedałami mam już sporą kałuże zamierzam coś z tym zrobić ale nie wiem jak do tego się zabrać.Proszę o porady jak dobrać się do tej nagrzewnicy.
    Dziękuję i pozdrawiam.


    LWIĄTKO, temat maglowany na forum na pewno tu znajdziesz odpowiedź:
    http://www.forum.peugeot405.pl/search.php
    Na samym początku to zdejmij przewody od strony silnika od nagrzewnicy i je połączprzy pomocy jakiejś rurki i odpowietrz układ chłodzenia i mozesz jeżdzic i szukać innej nagrzewnicy bo starej nie radze naprawiac , tyulko pamietaj, że nagrzewnica ma być kompletna wraz z przewodami czy to metalowymi czy plastikowymi ale kompletna bo nie mozna zamieniać przewodów z nardzewnicami.

    ale kompletna bo nie mozna zamieniać przewodów z nardzewnicami. czemu?


    ktos to idealnie opisal i dal fotki jak to zrbic ale jest duzo roboty.moze Ci cieknac albo z samej nagrzewnicy albo obejm na aluminiwych rurkach idacych od strony silnika.
    mozna je zobaczyc i zerknac czy z nich cieknie jak odczepisz z zaczepow ten plastyk nad pedalami i bok panelu.ja tak przynajmniej robilem.
    aha bo już myślałem że chodzi o coś innego
    witam!!! odswieżam temat zeby nie zakładać nowego tak więc leci mi woda pod nogi delikatnie ale leci i napewno pochodzi to z takich rurek co wchodzą od komory silnika w tym miejscu są te rurki jak by w jakims uchwycie wszystko widać jak spojrze od dołu i właśnie mam pytanko jak to zrobic? dużo pracy przy tym? jakie koszta?
    kolego ja niedawno tez to robiłem bo mi sie tez saczyło z tych rurek i koszta sa znikome pare groszy za sztuke oringa idzie tam dwie sztuki po jednym na rurke zrobic wcale nie trudno tylko trzeba sie troche o wkur... bo musisz odkrecic mocowanie tych rurek na scianie grodziowej sa przykrecone na dwie sruby klucz 10 od strony silnika przy samym połaczeniu rurek z nagrzewnica sa skrecone ze soba jedna srubka na srubokret miedzy rurkami który trzeba włozyc od strony siedzen u mnie musiałem zdejmowac ta konsole co jest w niej radio i popielniczka bo inaczej nie mogłem tam pocelowac srubokretem na ta srubke dodam ze musi byc długi niewiem u mnie tak było niewiem jak w innych modelach ale podejrzewam ze jest tak samo
    O to może nie będzie tak zle czyli krótko mowiąc wymiana oringa tylko, to sie nie zmiernie ciesze wielkie dzieki za odpowiedziedz pozdrawiam

    To może jeszcze jedno pytanie wszedzie gdzie czytam to temperatura powinna wynosić koło 85 stopni a u mnie od zawsze temperatura latem po mieście dochodzi do 100 i spada do 90 i właśnie czy to czasami nie za dużo? czy może tak być?
    tylko uwazaj jak bedziesz to robił jezeli ci sie na łaczeniu nie beda chcieli rozejsc to dokładnie posprawdzaj czy wszystko odkreciłes bo to wszystko z plastiku (wiec DELIKATNE) ja jeszcze dla pewnosci do nowych oringów dałem troche silikonu tak dla pewnosci i teraz jest sucho jak na pustyni i ciesze sie z tego niezmiernie a i pamietaj spuscic płyn z układu przed rozbiórka pozdro.
    rejent2, możesz mieć walnięty czujnik temperatury, u mine niznacznie przekracza 90 stopni jak stoję w korkach a normalnie na trasie jest pomiędzy 75 a 80 stopni
    Sprawdź sobie termostat, czujnik i wskaźnik bo może przekłamywać
    ja w trasie mam tak z 80-85 stopni a w korku to tak jak pisałem dochodzi koło 97-98 stopni

    ja w trasie mam tak z 80-85 stopni a w korku to tak jak pisałem dochodzi koło 97-98 stopni

    a jak włącza się wentylator to zbija Ci troszkę temperaturę czy nie?

    ja w trasie mam tak z 80-85 stopni a w korku to tak jak pisałem dochodzi koło 97-98 stopni

    I tak być powinno.
    Jak sie włącza wentylator to temperatura spada z tych 97-98 stopni do 90

    Jak sie włącza wentylator to temperatura spada z tych 97-98 stopni do 90

    Tak ma być , jest OK.
    rejent2, no to nie masz się czym martwić
    a chłodnica po jezdzie zrobiłem około 60 km w cyklu mieszanym 50/50 to powinna po tym być gorąca? bo ja moją moge normalnie dotykać czuc że jest delikatnie ciepła i nie wiem czy to dobrze może zapowietrzona albo coś?
    W pugu chłodnica po 60 km ma być bardzo goraca , w górnej cześci trudna do dotknięcia.
    ktoś mi powie czy dużo jest roboty przy wymianie nagrzewnicy w peugocie po lifcie i od czego sie zabrac
    dawid24v, dużo A temat był poruszany na forum już kilka razy,więc wystarczy poczytać
    Chciał bym kupić te oringi na rurki ale nie za bardzo wiem jakie, jak mogę się dowiedzieć jaki mam model?
    rejent2, Pytanie za 200 punktów faktycznie nie jest proste
    A to jest z twojego opisu
    rejent2

    Tu awator

    Pojazd: peugeot 405 GLI GRI
    Silnik: 1,6XU5M 1,9XU9M
    Wiek: 21
    Skąd: Wielkopolska
    rejent2, z modelu chu... będziesz miał,zresztą takie oringi jako część zamienna nie jest dostępna Zostaje Ci tylko wyciągnąć swój i iść do sklepu z uszczelkami to coś Ci dobiorą
    A model masz Valeo albo Becher
    Rurki aluminiowe-Valeo,rurki plastykowe-Becher
    aha to teraz już wiem a dużo to jest roboty? bo mi cały czas] kapie i kapie a czasu mało i niema kiedy się za to zabrać.

    Edit: Wybaczcie moje wulgarną wypowiedz.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.