ďťż
chomiki
Nagrzewające się radio ponad normę
nagrzewnica, przykra niespodzianka
Czyszczenie chlodnicy / nagrzewnicy
Nagrzewnica BEHR a VALEO
Wymiana nagrzewnicy-pomocy!
Brak ogrzewania...nagrzewnica?
Nagrzewnica - wymiana
Cieknąca nagrzewnica
Wymiary nagrzewnicy
Opóźnione ssanie i strzały z wydechu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam mam mały problem z ogrzewaniem wnętrza a mianowicie zdarza się że przy temperaturze 95 stopni zamiast dmucha ciepłem dmucha zimnym powietrzem ,po wyłączeniu dmuchawy i ponownym włączeniu na chwile dmucha ciepłym i ponownie zimnym,coprawda żadko się to zdażą ale jest,czego to może by wina?


    a jak temperatura silnika, trzyma stałą czy waha się?
    A poziom płynu prawidłowy?
    95'C w taką pogode to troche dużo.. termostat sie otwiera a wentylator włącza?
    ogólnie to cały czas utrzymuje się na 100 stopniach a wentylator załącza zaraz po przekroczeni ale szczerze powiem że waha się

    stan płynu ok

    zastanawiam się czy termostat jest ok, ale wentylator hula

    Błędy! - e2rd


    100"C to juz za duzo. wymieniałes ostatnio płyn?. Moze układ jest zapowietrzony
    chyba że wskaźnik oszukuje

    płyn wymieniony i układ odpowietrzony

    Błędy! - e2rd
    niedzwiedzmilus001, chyba źle odpowietrzyłeś kolego.

    Przypadkiem nie koci Ci mocno na biało a pod korkiem chłodnicy nie masz masła?
    korek czyściutki,powiem jeszcze że np przy takiej pogodzie jak dzisiaj w granicach 90 stopni miał po około 10 minutach jazdy

    a jak go dobrze odpowietrzyć bo nie ja go odpowietrzałem po zmianie płynu

    powiem jeszcze że np przy takiej pogodzie jak dzisiaj w granicach 90 stopni miał po około 10 minutach jazdy

    To nic specjalnego.też tak mam. Sam odpowietrzałes ten ukłd?. Odpal auto, niech sie nagrzeje i złap za węża wchodzącego do termostatu i obadaj czy jest twardy czy miekki.
    a jaki prawdopodobieństwo że walnienty termostat lub zły albo oszukujący wskażnik
    niedzwiedzmilus001, przerabiamy właśnie ten sam temat w bmw kolegi i okazało sie że padłapompa wody, działała ale za słaby obieg. zanikało gorące powietrze w nagrzewaniu i rosła temperatura do 98 potem spadała do 90 bo wentylator chłodził, a wcześniej nigdy nie przekraczała 90. posłuchaj czy coś ci nie piszczy przy silniku lub rzęzi, odkręć korek od chłodnicy - odpal silnik i sprawdź czy podczas odpalania woda podnosi sie lub spada w chłodnicy
    niestety nie sam odpowietrzałem niebardzo kumam mechanike
    Jakby był walniety termostat to silnik by się niedogrzewał wskaźnik to wskaźnik. Tobie leci zimne powietrze z nagrzewnicy.
    no właśnie zimne zaczyna lecieć samo od siebie i po jakimś czasie np chwilowym postoju jest ok

    a jak dokładnie zdiagnozować pompę wody bez rozbiórki oczywiście

    pytanie do dodi222 czy jak stan wody podnosi się i opada tzn że pompa zwalona
    niedzwiedzmilus001, odwrotnie jeśli sie nie poruszy to pompa do wymiany
    A może juz Ci nagrzewnica kęka !?
    Masz kolego czujnik temperatury na desce rozdzielczej, taką małą krateczkę po prawej stronie środkowych nawiewów jeśli tak to możliwe że jest zawalony brudem (miałem coś takiego - po wyczyszczeniu pomogło) lub nawalił
    niemam nic takiego
    Bo to tylko 405 z klimą maja:)
    Młody, nie tylko z klimą, ja nie mam klimy a czujnik mam, nie wiem od czego to jest uzależnione, ale ten czujnik posiadały te 405 które miały elektrycznie sterowane ogrzewanie

    Bo to tylko 405 z klimą maja:)
    Młody juz ci kiedys pisałem ,ze nie tylko z klima ,a te co maja elektroniczna regulacje temp a nie na linke
    Przed fl to moze i tak, ale po fl wyznacznikiem była klima. Maciek STI, sam wiesz ze u Ciebie były kombinacje, a tylko po fl wyznacznikiem była klima...
    Młody i tu się mylisz, o jakich kombinacjach u mnie mówisz, w moim nie było klimy,a czujnik jest
    To po co był Ci czujnik skoro miałes ustawiana na linke temperature??
    Młody, o czym ty mówisz, zawsze miałem elektrycznie sterowaną temperaturę nie pomyliłeś mnie z kimś innym
    Maciek STI, nie?
    Oj chyba pomyliłeś, na linkę to ja mam tylko klapkę obiegu wewnętrznego i pewnie z tym się pomyliłeś bo kiedyś gadaliśmy że do klimy jest to elektrycznie sterowane
    juz nic nie rozumiem, znowu mam problemy z ogrzewaniem. raz leci gorace powietrze innym razem letnie a ostatnio bylo zimne. dzisiaj lecialo gorace a jak ustawilem dmuchawe na max to nagle sie schlodzilo i juz caly czas lecialo letnie. rurki od nagrzewnicy obie gorace jak diabli. podejzewam ze nagrzewnica sie czyms zapchala, a ze mam gaz to cisnienie idzie na reduktor i dlatego innych objawow nie ma. kumplowi ginelo cieplo z nagrzewnicy gdy pompa mu padla ale tam ewidentnie skakala temperatura, a u mnie dochodzi do 98 czasami 101 i momentalnie spada do 92. czy oby napewno szukac przyczyn w nagrzewnicy?
    a nie sypałeś do układu chłodzenia uszczelniacz on zapycha nagrzewnice i tak se dzieje albo masz ją zapchaną od brudu który wiatrak ciągnie z powietrza masz filtr pyłkowy ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.