ďťż
chomiki CMOS BATTERY WRONG & CMOS MEMORY WRONG - POMOCY błąd 41... pomocy... teraz blad 52 bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL zainfekowany komp, kto moze sobie z tym poradzic?pomocy Pomocy - program do cięcia muzyki -cool edit Reklamiarz!!! Jak go usunąć, próbowałam wszystkiego?! Pomocy Problem z dyskiem według SpeedFana. POMOCY!! brak pliku iertutil.dll. pomocy |
chomikiWitam!Wiem, że zaraz zacznie się najeżdżanie o opcji szukaj itd, ale sprawa jest bardzo pilna. Sytuacja: Dieselek 1,8 TD pali tyle co Star 200. Szykuje mi się duża trasa i jeśli tego nie zrobię przed to pójdę z torbami W baku jak jadę to normalnie wir się kręci.. Wczoraj samocdód był zalany 4 litry, ale coś tam jeszcze w baku było więc wskazówka uniosła się do pierwszej kreski (plus - minus 17,5 litra? [70 litrów / 4 kreski]) Zrobiłem trasę 77 km i zaczęła zapalać się rezerwa a wskaźnik schodził już do magicznego pola.... Normalnie to spalanie to chyba rekord tego forum jest... Wkur** poszedłem do ojca znajomego, który się bawi w naprawy samochodów (jest naprawdę dobry) i polecił mi kolesia od diesli. Zalałem 4 litry i zrobiłem nie całe 50 km, ale tym razem wskazówka pokazuje, że prawie nic ropy przez tą trasę nie spaliłem (co on kur** ropę chomikuje na potem???) Objawy: Ma moc i nie czuć, żeby był jakiś mułowaty, Nie kopci, ma czkawkę przy odpalaniu (chyba ropa z pompy się cofa), Filtry dopiero przed zmianą ( ale to nie możliwe, żeby tyle palił nawet z już kiepskimi filtrami prawda?), dodam, że raz wydaje mi się, że spalił mi na 100 km 6 litrów raz, że 10 i więcej Co jest grane? Wizyta u mechanika: Mechanik podniósł maskę, kazał odpalić, kilka razy dodał na maxa gazu, zgasił samochód i powiedział: "Zadzwoń w piątek to sie umówimy, podregulujemy go, skręcimy dawkę... Trochę to roboty bo trzeba to pokręcić i sprawdzić jak jedzie, ile pali itd. 100-200zł" Czy to nie jest podejście do klienta typu: "hmm.. w zasadzie to impreza w sobotę u Ziutka się szykuje, dobrze by było ze dwie flachy kupić, niech gówniarz przyjedzie to się za stówe śrubką pokręci a ile będzie palił to już chu** z tym..." Wierzyć mi się nie chce, żeby kręcenie śrubką zredukowało spalanie o 2 a co dopiero 6 litrów Na co powinien mechanik zwrócić uwagę, co powinien przejrzeć, gdzie mógłby szukać przyczyny itp. BARDZO PROSZĘ WSZYSTKICH NA FORUM O POMOC. TEMATY O SPALANIU PRZECZYTAŁEM JUŻ WSZYSTKIE I TO PO KILKA RAZY , WIĘC NIE PODSYŁAJCIE MI LINKA I NIE PISZCIE O OPCJI SZUKAJ wskazówka uniosła się do pierwszej kreski (plus - minus 17,5 litra? [70 litrów / 4 kreski]) Proponuję zalać do pełna, przejechać 500km i znowu zalać do pełna i sprawdzić spalanie Bo takie sprawdzanie według wskaźnika na blacie to można sobie o kant dupska obić temp pracy silnika utrzymuje się na poziomie 90 st a styl jhazdy nie przekraczający 110 km/h temperatura jest zbyt wysoka jak na taką prędkość. Myślę, że spowodowana jest za dużą dawką paliwa. Spróbuj sam minimalnie wykręcić śrubkę regulacyjną na pompie... o kilka mm... No też myślałem, że za dużo, ale nie wiem, która to śrubka i w którą stronę kręcić Nawet ciężko mi określić czy to pompa Boscha czy Lucasa poprostu mam go zbyt krótko i to pierwszy diesel... Wcześniej miałem malucha, więc sam wiesz jaka jest różnica w silniku... Jak go widzę to głupieje W malanie sam robiłem wszystko a ten silnik to nowość dla mnie To tak jakby rowerzyście dać do naprawy motor bo też przecież ma dwa koła A przy budźecie 700 zł miesięcznie to o mechanikach mogę pomarzyć Muszę opłacić OC i jeszcze wychodzi na to, że wyjazd nad morze chu*** strzeli Kurde! Pierwsze wakacje po trzech latach i taki pyndzel Dzidzia_2, nie wiem jak długo masz auto, ale ja mam juz drugą 405 i za kazdym razem były cyrki ze wskaźnikiem paliwa. Powiem Ci taką rzecz ze w poprzedniej 405 miałem benzyny PONIEŻEJ rezerwy(nie na rezerwie, ponizej kresek rezerwy) i przejechałem na tym jeszcze ok 70km:) Więc albo zrobisz jak kogucik pisze albo kibel. Jeśli nie dojdziesz najpierw ile tak naprawde spala to wszelkie regulacje sa bezsensowne. A jeśli na szybko chcesz zobaczyc spalanie jedziesz na dobrą stacje tankujesz do pełna, przejeżdzasz 100km, podjerzdzasz na ta samą stacje i znów do pełna. Tym sposobem i szybko dojdziesz ile spalił:) Dzidzia_2, nie wiem jak długo masz auto, ale ja mam juz drugą 405 i za kazdym razem były cyrki ze wskaźnikiem paliwa. Powiem Ci taką rzecz ze w poprzedniej 405 miałem benzyny PONIEŻEJ rezerwy(nie na rezerwie, ponizej kresek rezerwy) i przejechałem na tym jeszcze ok 70km:) Więc albo zrobisz jak kogucik pisze albo kibel. Jeśli nie dojdziesz najpierw ile tak naprawde spala to wszelkie regulacje sa bezsensowne. A jeśli na szybko chcesz zobaczyc spalanie jedziesz na dobrą stacje tankujesz do pełna, przejeżdzasz 100km, podjerzdzasz na ta samą stacje i znów do pełna. Tym sposobem i szybko dojdziesz ile spalił:) Problem w tym, że ja już się przekonałem gdzie jest wskazówka jak zaleje 20 litrów i gdzie jak się skończy ropa i wszystko jest ok Niestać mnie, żeby tankować w tym miesiącu do pełna... Mogę jedynie wyjeździć to co mam do pustego baku, zalać 7 litrów z bańki i zobaczyć ile km przejade, ale i to lipa bo nie bardzo wszak diesla zapowietrzać tym bardziej, że nie wiem jak go odpowietrzyć... Ostatnio pompowałem pompką i zaskoczył, ale bez odkręcania żadnych śrubek.... Czy lampka od rezerwy i wskaźnik poziomu paliwa idą w parze? CZy są to osobne dwa wskaźniki tak jak w malanie, że wskaźnik może wariować, ale rezerwa działa popprawnie... w moim TD wskazówka też lata jak chce.. Wiec tym nie można się sugerować.. Co do zapowietrzenia diesla przy pustym baku to u mnie nic się nie działo jak skonczyło mi sie paliwo wlalem 5 litrow i nawet gruszka nie pompowałem i nic sie nie stało.. w moim TD wskazówka też lata jak chce.. Wiec tym nie można się sugerować.. Co do zapowietrzenia diesla przy pustym baku to u mnie nic się nie działo jak skonczyło mi sie paliwo wlalem 5 litrow i nawet gruszka nie pompowałem i nic sie nie stało.. Dzięks... Chyba tak jednak zrobie jak pisałem... Może faktycznie kurcze wskaźnik ciała daje, ale wydaje mi się to jednak zbyt piękne... Dzidzia_2, KONIECZNIE sprawdź filtr powietrza u mnie po wymianie pali na trasie ok 5,5 a nie 7-8 tak jak to bylo z zapchanym filtrem Dzidzia_2, KONIECZNIE sprawdź filtr powietrza u mnie po wymianie pali na trasie ok 5,5 a nie 7-8 tak jak to bylo z zapchanym filtrem Ok dziś chciałem zmienić olej i wszystki filtry + filtr ropy tylko ni chu chu nie wiem gdzie on jest, jak wygląda i jak się za niego zabrać Możesz mieć rację... Samochód ma przebieg 300 tyś, być może są jakieś przedmuchy i filtr jest zawalony... Ma kto może zdjęcie swojej pompy i mógłby zaznaczyć, którą śrubką kręcić? I w którą stronę? Szukaj bo na naszym forum jest wszystko Filtr ropy masz przy akumulatorze z taką "gruszką" na górze:) filtr powietrza pewnie wiesz gdzie:) ale napiszę... po prawej stronie stojąc przed samochodem przy lampie. Zajrzyj tam... kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara Dobra rada... regulować zaczynaj w ostateczności. Nachodzi mnie tylko jedna myśl jak można szukać przyczyny dużego spalania jak się nie wie ile samochód tak na prawdę pali Tak jak pisze kogucik. Wydawać to się może że pali dużo. Ale bez sprawdzenia faktycznego spalania zabierać się za jakieś regulacje to się mija z celem. U mnie w migu jak mu porządnie depnę to wskaźnik paliwa przy stanie 50% pojemności baku pokazuje czasami poza rezerwą... Tak więc najpierw sprawdzić ile rzeczywiście pali a później myśleć. Pozdr możesz mieć uszkodzony pływak w baku, ja mam, po zalaniu paroma litrami benzyny wskazówka sie podniosła, ale rano juz leżała jak by był zbiornik całkiem pusty, a w tym czasie nawet przez sekunde nie pracował na benzynie nooo niestety wskoaznik w pugu to niewypal:/ zle zostal wymyslony... Koledzy dobrze pisza sprawdz filtry a krec w ostatecznosci... bo potem bedzie ciezko na wlasna reke cos regulowac... a jak juz zaczynasz krecic to najlepiej zaznacz sobie pisakiem na srobce i na obudowie poczatkowe polozenie bys wiedzial do czego wracac... no i pamietaj liczbe obrotow... jesli bedzie tyle krecenia.. Filtr powietrza wymieniony.. Był zasyfiały, ale nie zaolejony.... Powie mi kto jeszcze od czego jest zaznaczona grubym pędzlem śrubka? U mnie była na maksa wykręcona tak, że praktycznie niczego ona nie regulowała bo nie opierała się o stopkę poniżej gniazda... co do wskaźnika to naprawdę potrafią świrować ja mam 1.6 benzyne na monowtrysku i też przy 1/3 baku potrafi sie rezerwa zapalić xxx Może faktycznie świrują te wskaźniki, ale i tak mi to spokoju nie daje. Rozumiem, że rezerwa może się zapalać jak jadę pod górkę czy jak depne gazu, ale mi wskaźnik przez 77 km zszedł od pierwszej kreski do zera (prawie) i podniósł się dopiero jak go zalałem znowu. Faktycznie one tak mają? A co z temp pracy silnika? ktoś pisał, że jest zbyt wysoka jak na tą prędkość.. Grzebałem przy tej śrubce, która zaznaczyłem wcześniej... Powie mi kto od czego ona jest? W każdym razie... Po wkręceniu jej (wkręciłem bo była maksymalnie wykręcona i tak niczego nie regulowała tylko była) temperatura pracy w warunkach takich samych jak przed tem spadła o jakieś 5- 8 st, zniknął problem z czkawką i jeszcze jeden istotny szarpania pod czas ruszania (wyglądało to tak jakby się samochód zalewał podczas ruszania). Po wkręceniu jej samochód stał się również zdecydowanie mniej dynamiczny niż przedtem 140 km/h a dalej rozpędza się bardzo powoli.. Szczerze to i do setki wynik nie jest rewelacyjny 14 sek. Teraz temp pracy silnika wynosi u mnie jakieś 85 st.... Dzidzia_2, nie oczekuj dobrego przyśpieszenia powyżej 140 w takim dieslu ! ani ekonomicznej jazdy przy tej prędkości ! 100 to max jeśli chcesz uzyskać spalanie na trasie 5,5-6 L Nieźle musiałeś mieć zwiększoną dawkę jeśli dobrze Ci szedł powyżej 140 i tu masz odpowiedź dlaczego dużo pali A co do zaznaczonej śruby to ma być wykręcona zauważ że jeśli przechylisz tą dźwignię przy odpalonym silniku to Ci automatycznie zgaśnie Dzidzia_2, nie oczekuj dobrego przyśpieszenia powyżej 140 w takim dieslu ! ani ekonomicznej jazdy przy tej prędkości ! 100 to max jeśli chcesz uzyskać spalanie na trasie 5,5-6 L Nieźle musiałeś mieć zwiększoną dawkę jeśli dobrze Ci szedł powyżej 140 i tu masz odpowiedź dlaczego dużo pali A co do zaznaczonej śruby to ma być wykręcona zauważ że jeśli przechylisz tą dźwignię przy odpalonym silniku to Ci automatycznie zgaśnie To zauważyłem, ale śrubki nie wykręciłem spowrotem (dlatego chcę wiedzieć od czego ona jest)... myślę, że teraz jest dobrze... Nie oczekuję, że powyżej 140 będzie rwał asfalt napisałem, że po wkręceniu tej śrubki (nie od dawki) jest już mu ciężko. Nie jeżdżę z taką prędkością... Jeżdżę oszczędnie no ale chciałem sprawdzić jak idzie po tym kręceniu. Nie lubię szaleńczej jazdy. Ważne, żeby jeździć BEZPIECZNIE i przy okazji ekonomicznie. Nawet jak go sprawdzałem to o 2 w nocy i na totalnym odludziu, żeby w razie czego nikomu krzywdy nie wyrządzić. Kolego, srubka ktora wkreciles nie sluzy do regulacji. Powinna byc wkrecona maksymalnie. Sluzy ona do mechanicznego wylaczenia silnika. Nie napisales nam, czy samochod pali takie duze ilosci paliwa ciagle czy tylko przy agresywnej jezdzie... ? Zrob fotke pompy (tak, zeby widac bylo ta srubke od regulacji dawki). Nagraj moze jakis filmik a w zasadzie 2: -jak dajesz gazu powoli i spokojnie -jak dajesz max gazu od razu Tak sie sklada, ze wiem mniej wiecej w jakim polozeniu ma byc ta srubka. Kolejna rzecza jest przestawienie kompensatora doladowania. link Zrobisz tam jak w instrukcji, tylko ten stozek musi byc odwrotnie, tzn jak najmniej wciety w strone tego wysuwajacego sie bolca. Inaczej mowiac, tak, zeby bolec wysuwal sie jak najmniej... Inna przyczyna moga byc lejace wtryskiwacze. Z moich doswiadczen jest to roznica ok 1 L na 100km przy lejacych wtryskach... |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||