ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
które styki zewrzeć, żeby włączyć wentylator chłodnicy?
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wentylator chłodnicy - problem inny niż wszystkie...
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam posiadam 405 1.6 88kM +LPg od 15.12.09 autko sprawowało sie super do dnia dzisiejszego a mianowicie jezdziłem tu i tam w dzien poszedłem na 13 do pracy wyszedłem o 21 odpalilem auto i pokazała się kontrolka od płynu chłodniczego gdzie ok 10dni temu było do oporu płynu bo sprawdzałem wiec dolałem 0.5l borygo i kontrolka zgasla czy to może być uszczelka pod głowicą .Chciał bym dodać że jak dałem wcześniej w gaz to mocno kopcił na biało na LPG prosze o pomoc jutro dam więcej info pozdrawiam mlodybloku.


    mialem tak samo, dolalem 0,3 i jest ok...ale tak mi sie zrobilo po tych mrozach, mozliwe ze uszczelka tak przeczytalem w wiekszosci postów
    Być może masz gdzieś wyciek, może któryś wąż, może nagrzewnica??Jeśli nie przybywa Ci oleju to uszczelka może być wporządku...To że kopcił na biało to niekoniecznie zaraz źle, jest zimno a jeszcze na LPG
    Reju, lpg paruje to fakt przy mrozach


    A co do wycieków to ja też miałem nie dociągnięty wąż od chłodnicy i sobie ubywało płyniku więc trzeba wszystko sprawdzać
    Reju, a jak jestes kumaty w tych sprawach to powiedz czemu wchodzi mi na ssanie dopiero po 5 min, i jak spada ze ssania to nie ma wolnych obrotow, dopiero jak sie rozgrzeje do 70 stopni jest ok...tak samo na benzynie jak na gazie...płog 1.6 gaznik 1994
    jutro pojadę do ojca na warsztat i bede wiedział co może być przyczyną mam nadzieje że to jakiś wyciek a nie uszczelka a teraz aby było dobrze pozdro
    mlodybloku,
    Oj kumaty to tylko tylę co z własnego doświadczenia, na gaźnikach się nie znam Mogę jedynie strzelać że może przymarza jakieś sterownie czy coś w tym stylu
    Reju, aha, cos dziwnego sie dzieje, ale dzieki stary, rozkminie to, bo juz pol auta zmienilem na nowe...chodzi o silnik....lipa z tym gaznikiem reszta jest ok.pzdr
    mlodybloku
    na rozgrzanym silniku złap za wąż wchodzący do termostatu- jeśli nie daje się wciskać to układ się zapowietrza. Dodatkowo jeśli wywala Ci płyn przez korek od chłodnicy albo widnieje tam "masło" to niestety uszczelka.

    Może po prostu masz gdzieś wyciek ale jeśli nie ma to się nie łudź.
    mi też znika ostatnio, ale juz odkryłem mam dziurke w chłodnicy a wcale jej nie moglem zlokalizowac, dopiero jak złapał temperature w garażu to wydobywała sie para z owej dziury im wieksze było cisnienie to wiecej płynu uciekało, teraz czekam na pogode, trza ją wymontować i odda do szpecjalisty niech pospawa
    pozdro
    mlodybloku, możesz jeszcze zasypać chłodnice uszczelniaczem..
    ps. witam kolege z okolic

    mlodybloku, możesz jeszcze zasypać chłodnice uszczelniaczem..
    no to poczytaj forum O uszczelniaczach oczywiscie

    możesz jeszcze zasypać chłodnice uszczelniaczem
    nie radzę... ja tym silnik zmarnowałem, lepiej poszukać wycieku i usunąć, a uszczelniacz zacznie ci powoli zaklejać kanały wodne w silniku
    albo wrzucić jajko by samo zakleiło dziurę heheh

    Oglądałem kiedyś taki serial MC Gyver i tam tak zrobił

    albo wrzucić jajko by samo zakleiło dziurę
    jajko jak jajko, ale kiedyś się stosowało musztardę
    albo herbatę
    o tym nie słyszałem, i prawdę mówiąc nie wiem jak herbata ma uszczelnić

    nie wiem jak herbata ma uszczelnić
    bo to ma byc saga we woreczku
    predzej kawe ,ale zmielona
    jakoś nigdy też tego nie praktykowałem chodzi chyba o liście herbaty co pęcznieją od wody czy coś
    Panowie bez jaj, za duzo telewizji widze Pozniej jest niepotrzebnie rozstrzasanie i obraza nowych, bo zartu nie znaja
    Podepnę się z deka pod temat wprawdzie stary
    Otóż u mnie od kilku tygodni zaczeło dziać się to samo powoli a systematycznie ubywało płynu
    Dziś udało mi się zlokalizować usterkę a mianowicie pęknięty odpowietrznik na obudowie termostatu

    Dziś udało mi się zlokalizować usterkę a mianowicie pęknięty odpowietrznik na obudowie termostatu
    A jaki masz ,takie coś jak plastykowa nakrętka na wentyl? U mnie było włąśnie tak i co jakiś czas pękał Dopiero zastosowanie metalowej pomogło
    dokładnie plastikowa wymieniłem na metalową to już druga co padła
    Poprzednią odłamaną końcówkę wykręciłem jakoś a teraz trzeba było rozkręcić wprawdzie jedynie dwie śruby ale płyn spuszczony i przy okazji nowy termostat dostarczony
    Od razu było widać po ogrzewaniu i temp. na wskaźniku stary chyba miał już dość
    trasha, a jaki termostat zaaplikowałeś? chodzi mi o temp. otwarcia
    mów mi wuju taki jak był w katalogu i jaki mieli na stanie akurat z tyłu pisało 89 i tyle tak jak na starym meide in france
    Sebastian, pewnie przymarzł Ci automat od ssania albo krokowiec. Mam to samo u siebie przy mrozach. Wyczyszczenie krokowca powinno pomóc.
    adgrabowski, dzieki, zobacze czy mi sie uda to wyczyscic
    kurcze nie wiem co się dzieje, znika mi płyn chłodniczy...
    nigdzie nie widać wycieku, nie kapie z pod auta. Jak jest zimne płynu nie ubywa lecz gdy tylko się przejadę 10km i zagrzeje auto to po godzinie muszę dolać jakieś 0,5l
    gdzie szukać przyczyny?
    a nie jeździ gorzej? może inaczej kopci czy coś.. oleju nie masz tam gdzieś w chłodnicy przypadkiem? Jak rzeczywiście nie ma nieszczelności poza blokiem silnika to wtedy w nim...
    sprawa okazała się prostsza, pod wpływem temperatury wąż się rozszczelniał i gdzieś sobie uciekał.
    już wszystko gra i buczy ;]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.