ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
które styki zewrzeć, żeby włączyć wentylator chłodnicy?
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wentylator chłodnicy - problem inny niż wszystkie...
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
Wentylatory oraz temp. płynu chłodniczego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam.
    Jechałem ostatio z roboty i zagotował mi sie płyn w chłodnicy.Przyjechałem do domu i dolałem płynu i wymieniłem bezpieczniki przy chodnicy ale nie pomogło,wymieniłem termostat i dalej to samo.Co to może być?



    Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
    Wywala Ci ta wode przez korek,węzami czy poprostu znika i nie widac wycieku?
    Ten brak ogrzewania i gotujacy się plyn nie wróży nic dobrego
    Skoro ogrzewanie nie działa to na 99% zapowietrzony układ ,więc nie jest źle
    Jak leci cieple powietrze z kratek, oznacza to, ze stan plynu chlodniczego w ukladzie jest na tyle duzy, ze nagrzewnica jest wypelniona. Jak poziom plynu spadnie, to z kratek powinno leciec chłodne powietrze mimo ciepłego silnika i tempetarura powinna sie podwyzszyc.Gdzieś może byc wyciek.Moze z samej nagrzewnicy


    wywala przez otwór wlewowy (korka nie zakręcam)wąż od termostatu i do nagrzewnicy(ten dolny doprowadzający płyn)są gorące,a powietrze z kratek leci zimne no i tą wode wywala.A pozatym jak odpowietrzyć układ?

    wywala przez otwór wlewowy (korka nie zakręcam)
    Jeżdzisz bez korka?

    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=5890
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=6279
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2732
    Tu masz o odpowietrzaniu
    Ale ja bym się na Twoim miejscu z tym nie szarpał,najlepiej zlać płyn i zalać od nowa
    No to tak, jak zakręcisz korek sprawdz węze - jeśli /twardnieją/ to poszła uszczelka pod głowicą i ogrzewania nie będzie bo zapowietrza układ spalinami
    Zlewałem wlewałem od nowa i nic,oczywiście jeżdze z korkiem tylko go sprawdzałem bez korka
    Węże są miękkie,a z tym odpowietrzaniem mam rozumiec że zlewam płyn który mam w silniku,odkręcam odpowietrzniki,zalewam płynu do pełna,odpalam silnik i czekam aż zacznie sikać płynem bez pęcheżyków powietrza,zakręcam odpowietrzniki i powinno być ok?

    odkręcam odpowietrzniki,zalewam płynu do pełna,odpalam silnik i czekam aż zacznie sikać płynem bez pęcheżyków powietrza,zakręcam odpowietrzniki i powinno być ok?
    Dokładnie tak
    Choć ja to robię bez odkręcania odpowietrzników,zalewam chłodnicę,odpalam auto,włączam ogrzewanie na ful. Po Otwarciu termostatu zaczyna ściągać płyn z chłodnicy wtedy dolewam
    Nie odpowietrza się na zapalonym silniku wlewasz płyn do układu i jak przeleje odpowietrznik to go zakręcasz i tak ze wszystkimi, dopiero jak to zrobisz odpalasz silnik i niech chodzi do włączenia i wyłączenia wentylatorów, wtedy sprawdzasz, ale płyn musisz podgrzać żeby dolać, zimnego nie lej do gorącego układu albo poczekaj aż wystygnie

    Nie odpowietrza się na zapalonym silniku
    robiłem to wiele razy i nigdy nic się nie stało... widziałem że nawet w warsztatach samochodowych tak to robią...
    ale w jakichs pancerwagenach....w pugu trzeba tak jak napisane wyzej, zalewasz plyn odkrecasz odpowietrznik najpierw na termostacie i przelewasz,potem na chlodnicu i przelewasz do momentu az nie bedzie w ogole babli powietrza, dopiero odpalasz silnik i czekasz az wlacza sie wentylatory, jak zgasna wylaczasz silnik i powtarzasz operacje i dopiero powinno byc ok
    Ja nie twierdzę że nie można, tylko się zastanów co się dzieje jak masz obieg włączony z jednej strony odpowietrzasz a z drugiej zapowietrzasz przy odpowietrzeniu stosuje się zasadę naczyń połączonych, a obroty pompy temu zaprzeczają
    kapuchy i tak jeszcze nie raz będziemy ten temat wałkować, jak tylko ktoś nowy na forum wejdzie
    Może by tak wydzielić temat wymiany płynu chłodniczego z instrukcją odpowietrzania, wtedy można tylko odesłać zainteresowanego do odpowiedniego tematu

    [ Komentarz dodany przez: kapuchy: 2009-03-03, 10:51 ]
    OK zrobie tak jak w książce piszą jak nie pomoże to będziemy dalej walczyć,narazie wielkie dzięki
    Maciek STI, Dlatego własnie zmontowałem cały ten dział wiecej dzielić nie ma sensu bo sam zgine w tych działach
    Co najwyzej jak ktoś ma ochotę to zmontować cos do Poradnika na portal
    OK Panowie!!!!!!!!!!!!Działa!!!!!!!!Zrobiłem wszystko po kolei tak jak w książce pisali i jest OK!!!!!!!!!!DZięki za pomoc!!!!!!!!!!!!
    Tylko sie cieszyc, ale narazie postaraj sie go dobrze sprawdzic w miescie. Rozgrzej go, przygazuj potem nieco i wtedy sprawdz na parkingu czy plynu nie wywala
    Wszystko działa jak powinno stał na chodzie na podwórku z pół godziny i nic,nie gasiłem go i przejechałem ok.50 km i wszystko ok temperatóra wacha się mniej więcej od 82 do 85
    Nic, tylko sie cieszyc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.