ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam. Porstaram się streszczać. Wentylator nie załącza pierwszego biegu ( co do drugiego nie jestem pewien). Na wtyczce zwierałem i reakcji brak. Wtyczka jest połączona z masą - sprawdziłem. Sam wentylator porusza się luźno...działał przed zimą napewno. I teraz najciekawsze...W momencie gdy wentylator powinien się włączyć, podskakuje dziwnie wskazówka od obrotomierza(obrotomierz nie jest podłączony), a po kilku sekundach znowu opada. Jakby tego było mało...gdy się samochodzik porządnie nagrzeje pwyżej 92 stopnie...dmuchawa od ogrzewania wnęytrza przestaje działać. Teraz moja ogromna prośba...czy spotkał się ktoś z podobnym problemem? Nawet nie mogę u siebie znaleźć puszki z przekaźnikami ( po FL). Mogę jedynie podejrzewać, że przy wymianie błotnika jak rozbierali zderzak i atrapę coś pokręcili...

    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.


    zle podlaczyli przewody przy puszce bezpiecznikow przymocowana kolo akumulatora do lewego nadkola.
    hmmm pod maską udało mi się znaleźć jedynie w puszce dwa bezpieczniki po 30 A każdy...to o tę puszkę chodzi? Zapomniałem dodać iż mój pug to składaczek i mała przeróbka z wersji przed liftingiem na wersje po. Chodzi wiec o te głowne bezpieczniki po 30 A? jak naprawić tę usterkę?
    namieszane w elektryce...musisz to pomontowac od nowa,zanim przegrzejesz silnik...przekazniki po lifcie sa pod oslona nad pedalami obok klamki od maski


    jesli masz skladaka to ja sie na odleglosc nie podejmuje mowic co i gdzie
    Musisz wziac schematy i po kolei sprawdzac co gdzie ma isc.
    Po FL przekazniki sa od spodu panelu bezpiecznikow. Musisz wyjac ten panel i wtedy bedziesz mial do nich dojscie
    Możliwe że gdzieś przyszczypnęli kabel od wentylatora składając plastiki...ale dlaczego ta dmuchawa wnętrza się wyłącza....narazie jest zima i mam nadzieje ze uda mi sie to skonczyc przed latem. Czuje że to może być głupota...jutro lub pojutrze się za to wezmę...ale dlaczego ten obrotomierz i dmuchawa się tak zachowują :>
    wbrew pozorom rozne uklady jednak sa powiazane, i jakies namieszanie moze dawac przerozne efekty.
    zeby zrozumiec elektryke w samochodzie trzeba byc naprawde dobrym magikiem.... he he wiesz jak to jest nawet spotkalem sie ze oswietlenie kabiny w jakims aucie szlo na obwodzie od zapalniczki wiec Kolego szukaj szukaj... ale mysle ze cos z + Ci swiruje.. bo jak silnik osiaga 92 st to wtedy wlacza sie wentylator chlodnicy a jak gdzies jest zwarcie to + traci sie na wiekszej ilosci urzadzen...
    No i niestety do niczego nie doszedłem...problem nadal trwa. Przekaźnik OK, bezpieczniki wyglądają na całe...połączenia też wydają się ok. Czunik był wymieniany stosunkowo niedawno, zresztą impuls jakiś daje skoro coś się dzieje w momencie gdy wentyl powinien się załączyć. Czy taki objaw może być gdy auto traci mase? Nie wiem co dalej mogę zrobić ((
    I niby naprawione...ale teraz wentylator zamiast włączać się przy 92 jak było dawniej włącza się przy 82. Podobny chłodnica była zabita, czy to może mieć związek?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.