ďťż
chomiki
XU9M - wlew oleju, sparciały przewody olejowe
Silnik 1.9 benzyna mono XU9M co mozna o nim powiedziec
Pali na 2 gary jak zimny 1,9 , XU9M poradzcie
Wycieki z pod silnika XU9M
Spowolniony OS
WybĂłr skryptu forum phpBB
Niezwykła jałmużna
Nowe hasło reklamowe..
[C++ Builder] Mam prośbę >>>
problem z swiatlami...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam mam peugeota 405 GRI poj 1905 monowtrysk rok 1992 oznaczenie silnika XU9M podobno byly te silniki montowane tylko w kombi moj przyjechal z holandi w 2007 roku wszelkie naklejki i tabliczki sa na swoim miejscu a jest to sedan, mono wtrysk SOLEX teraz pytania ile to ma koni bo pisza na forum ze 129 ile pali benzyny, jaki gaz zalozyc,GDZIE TO MA SILNIK KROKOWY jestem mechanikiem samochodowym ale nie moge go znalesc WSTYD w fordzie mialem przy monowtrysku a tu ....i teraz problem w czasie jazdy szarpie delikatnie na kazdym biegu jak mu wcisne gaz to idzie jak burza gdzie szukac i co nigdy nie mialem takich problemow w innych autach dla mnie to nowosc od czego zaczac zeby nie rozbierac pol auta pozdrawiam klubowiczow JIM


    Moj XU9M, na monowtrysku Solex, kalkulator Fenix 1B ma 109 koni. Nie ma silnika krokowego, tylko zawor biegu jalowego - mniej wiecej na styku pokrywy zaworow i kopulki.
    A przy wtrysku jedynie potencjometr przepustnicy. A ten objaw to najprawdopodobniej wlasnie juz zuzyte sciezki potencjometru. I tu Cie zmartwie - takie male g..no, dostepne tylko w serwisie, koszt ok. 800 PLN... mozna szukac po szrotach, ale trudno znalezc, powinno sie dokladnie dobrac serie, bo sie zmienialy parametry. Ja dwa razy zamienialem na szrotowy i po dwoch trzech miechach objaw wracal, az sie wkurzylem , zamowilem w serwisie i spokoj, mam nadzieje ze na dluzej. Szczegolnie objaw sie nasila na wolnych, albo wachluje, albo trzyma ponad 1200, jak sie wdepnie to wszytsko ok, bo dalej sciezki oporowe sa nie wytarte, najbardziej sie wyciera wlasnie poczatkowy odcinek i kalkulator (komputer) zaczyna glupiec.
    A co do spalania, wlasnie wrocilem z trasy po Polsce ok 1400 km, srednie spalanie z calosci - 6.7 litra /100km. w miescie dobija 9.
    Dzieki za odpowiedz ale ta cena mnie powalila jak sprawdzic to ustrojstwo czy to jet to i czy przy zamawianiu podac tylko oznaczenie silnika jakich swiec uzywasz chodzi mi o oznaczenie ps wydaje mi sie ze jak zaczely sie te objawy to zaczol mi brac wiecej benzyny DUZO
    jim, Po pierwsze to sprawdź błędy w komputerze, za każdym razem to muszę pisać?
    Opis masz w download i na forum w wielu miejscach. To bardzo proste. Jak nie będzie żadnych błędów to możesz szukać przyczyny gdzie indziej, możliwe jest że to właśnie potencjometr przepustnicy czyli czujnik TPS, można go łatwo sprawdzić, ma 3 styki, pod dwa z nich, już nie pamiętam które, podłączasz omomierz (lub woltomierz nie pamiętam już) i powoli ruszasz potencjometrem, patrzysz czy płynnie wartości się zmieniają. Jeśli tak to jest OK.




    A co do spalania, wlasnie wrocilem z trasy po Polsce ok 1400 km, srednie spalanie z calosci - 6.7 litra /100km. w miescie dobija 9.


    Z tym spalaniem to Ci wyszlo ultra malo. Az mi sie wierzyc nie chce. Nie mow, ze jeszcze samochod byl w pelni zaladowany i jechales 120-140 km/h
    moze ktos sie okresli ile to auto pali przy normalnej predkosci bo narazie to 9 i 20 litrow duza rozpietosc ps troche temat idzie w zlym kierunku prosilem o pomoc w sprawie opisanej wyzej,dzieki za wszelką porade nara
    1) w tym modelu bledow komputera bez komputera diagnostycznego sprawdzic sie nie da, nie ma gniazda diagnostycznego, ani mozliwosci zalozenia zworki.
    2) jim - nie wiem czy saqul juz umiescil w downloadzie, czy nie, ale moge Ci podeslac na maila pelna instrukcje serwisowa do tego ukladu wtrysku. Z pelna diagnostyka wszystkich ukladow wykonawczych
    3) nie zaladowany, dwie osoby na urlop, troche bambetli. na trasie 100-110. jechalem spokojniutko podziwiajac widoki, teren raczej urozmaicony wysokosciowo, sporo calkiem niezlych wzniesien. mozna policzyc - 50,26 litra na 745 km - wychodzi 6,74 litra na 100

    Przy kreceniu do 3500 obrotow, a tyle jest mniej wiecej przy 120km/h, spalanie nigdy mi nie wyszlo w trasie powyzej 7 - 7.8 litra. ale jak przytrzymalem go na autostradzie do 5000 obrotow, to lyknal kolo 11-12

    czy saqul juz umiescil w downloadzie, czy nie Jest w download, można zasysać.
    witam znalazlem kolejny problem przewody zaplonowe rozlatuja sie w rekach a wiec dzisiaj wymiana swiece,przewody,kopulka, rozdzielacz zobaczymy co dalej myslcie pomagajcie nara
    jim, tylko kup porządne świece i przewody.
    Witam pragne dodac ze moj GRI przyjechal z Holandi w 2007 roku komora silnika w stanie wrecz salonowym wszystko orginalne zadnej fuszery zero rdzy kazda sruba orginal i kable od swiec chyba tez tylnie zawieszenie dobre z przodu slychac juz stuki ale to normalka trzeba powymieniac co nieco stan lakieru bdb tylko ten problem z lekkim szarpaniem a przy tym spalanie na duzym poziomie zobaczymy po wymianie swiec i kabli no i kolor troche kiepski BIALY
    swiece kupilem NGK v-line a przewody JAN-MOR jedni mowia dobrze o nich drudzy zle zobaczymyi palec firmy FACET

    JAN-MOR jedni mowia dobrze o nich drudzy zle ci co mówią dobrze to ich sprzedawcy albo przedstawiciele firmy JAN-MOR - do benzyny może na rok czasu się nadają, ale do gazu? 3-6miesięcy
    witam wymienilem swiece przewody zaplonowe,paleci kopulke a auto nie chcialo jechac zachowywalo sie jak przed wymiana wiec wypiolem aku i odlaczylem kompa i chula az milo
    to teraz sie modl, zeby za pare dni nie wrocilo.
    samo kasowanie bledow nie usuwa ich przyczyny.
    silnik chodzi i nic na razie sie nie dzieje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.