ďťż
chomiki bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY XU9M - wlew oleju, sparciały przewody olejowe jaka dluga jest miarka oleju? do 405 1.9 GR Lekkie wyrzuty oleju do filtra powietrza... 1.9 td 405. 1,6 gaznik.91r.wlew oleju. wskaźnik poziomu oleju w 1.6 ktos sie spotkal????? Jak wyczyścić siatke spod korka oleju ;/ Spalanie oleju 405 1,8 Gaz silnik xu... wyciek oleju Cieknie z czujnika ciśnienia oleju |
chomikiWitamSilniki 1,8 benzyna Mam problem jak w temacie. Podobno winą tego może być jakaś membrana podciśnienia. Czy ktoś to może potwierdzić i powiedzieć gdzie to się znajduje.? Tymczasowo zaizolowałem sobie bagnet bo sporo tego oleju wyciekało mam nadzieje, że nie spowoduje to żadnych uszkodzeń? Pozdrawiam raczej pierścienie padły zamarznieta i zatkana odma, silnik nie dogrzany winna jest wilgos w oleju sprawdx czy duzo "masełka" sie zgromadziło pod korkiem wlewu oleju i ewentualnie na bagnecie . entilza, Sprawdź odmy czy nie są zapchane lub zamarznięte (zdarza się to dosyć często w takie temperatury) Wychlapywanie oleju przez bagnet może również być przyczyną sporych przedmuchów silnika. zamarznieta i zatkana odma, silnik nie dogrzany. No to fakt silnik max grzeje mi sie do 70 C a gdzie ta odma jest umiejscowiona? masz 2 odmy jedna jest na górze silnika i łatwo ją zdjąć zaczyna sie w okolicach korka wlewu oleju (pod nim) i kończy na dolocie powietrza miedzy filtrem a przepustnica druga zaczyna sie tam gdzie pierwsza ale idzie na dół silnika pomiedzy rurami kolektora dolotowego i ta gorzej zdjać może byc zamarznieta jedna jak i druga jesl sie nie myle lol silnik max grzeje mi sie do 70 C w takim razie masełka jest duzo czasem zostaw samochód niech sobie popracuje i sie dogrzeje chociaz zeby sie wentylatory włączyły ewentualnie możesz przysłonić kawałek chłodnicy np kratke wlotowa na dole pod tablica rej oczywiscie jesli sie nie myle bo może to byc tez to co arsen pisał, ale odmy nie zaszkodzi sprawdzić. ale odmy nie zaszkodzi sprawdzić tylko na mrozie trzeba uważać z gumowymi elementami, dobrze nawet zagrzać trochę silnik żeby zmiękły... Zatykanie się odmy, to stary numer w tych silnikach, ja oprócz tego miałem w 309 w zimie "masełko" na kratce przy wlewie oleju - nie wiem czy u Was takowa istnieje. dokładnie tak zamarzła odma przy korku i ciśnienie wywaliło olej przez bagnet. miałem tak samojak te pierwsze mrozy przyszły podtał dwa dni pod ,ęniegiem, a ze wczesniej mialem remont silnika bo uszczelka poszła to resztka wody zamarzla i wywaliło mi olej bagnetem ale teraz cieplej silnik sie dogrzla i elegancko wszystko gra Wina po stronie przewodu odpowietrzającego (starość nie radość), trzeba wymienić - naprawa w toku ale czeka mnie chyba wycieczka do peugeota co by to kupić ja miałem to samo tez 1.8 motor silnik mam po remoncie w lecie nie było z takiego problemu jak poszły by ci pierscienie to nie miał by siły samochód i olej by ci spalał dosyc dużo jezeli masz instalacje gazowa to posprawdzaj przewody odmy czy nie sa zatkane takim masełkiem oczysc i zobacz po tych dużych mrozach sie unormowało Wymienione 3 przewody razem z trójnikiem 179zł w plecy Wszystko było kompletnie zapchane masłem. Trzeba czyscic czasem te wszystkie przewody:) Bo sie zapychaja maselkiem od roznicy temperatur. Ja tez mialem problem i jeszcze na dodatek rura ktora laczy wlew oleju z silnikiem pekla a koszt w serwisie to 380zl:( pojechalem kupilem z metra cieta, calkowity koszt to 23zl:) Trzeba czyscic czasem te wszystkie przewody:) Bo sie zapychaja maselkiem od roznicy temperatur. Ja tez mialem problem i jeszcze na dodatek rura ktora laczy wlew oleju z silnikiem pekla a koszt w serwisie to 380zl:( pojechalem kupilem z metra cieta, calkowity koszt to 23zl:) NO tak tylko te przewody muszą być olejoodporne. I w dodatku są kształtowe (ale to już mniejszy problem). W każdym razie wolałem nie ryzykować dziury w czymś takim za jakiś czas. No czaje o co chodzi. Ja to zrobilem jak nalezy, czyli rura olejo i paliwo odporna i do tego dokupilem trojnik metalowy ktory wkrecilem w rure i jest git. najwiekszy problem mialem z tym wlasnie ksztaltowaniem. orginalnie ta rura idzie toz przy silniku ja poprowadzilem ja inna droga tak zeby nie byla zalamana, przedwczoraj wymienialem olej i jest git. Witam. Pojazd dopiero kupiłem i nie mam doświadczenia. Może ktoś wie co to jest za ustrojstwo połączone przewodami z kolektorem ssącym przed i po przepustnicy. Pozdrawiam Ja mialem problem z olejem tryskajacym przez bagnet tyle ze u mnie silnik to 2.0Sri Jak podnioslem maske to az sie przestraszylem, dookola bagnetu wszystko bylo zachlapane olejem(dodam ze moje odkrycie mialo mijsce podczas pobytu na ukrainie). Tez jak kolega niedawno robilem silnik tylko mi zerwal sie rozrzad, wiec nowa uszczelka zawory itd. i prawdo podobnie olej przez to zlapal nieco wilgoci bo raz na bagnecie zauwarzylem "masełko" co nieco mnie zaniepokoilo ale sprawdzilem odme korek oleju i nigdzie wiecej niebylo tego swinstwa widac, po powrocie do domu uzupelnilem stan oleju, bagnet oczywiscie umocowalem drutem zeby sie nie wysuwał (bo obok niego mam rurke od LPG i mi caly czas go zrusza). A najlepsze jest to ze to bylo w te najwieksze mrozy jakie nas nawiedzyly tej zimy teraz autu oddalo i nie widac zeby nadal chlapal olejem tym bardziej nie widac zeby gdzies pojawialo sie masełko. Myslicie ze mam jakis problem z silnikiem czy to takie okresowe przecieki? dodam ze auto ma narazie prejechane 135000km? Oleju niestety nieco nadal ubywa bo cieknie mi zimering na wale korbowym. 135000km? Oj nie wydaje mi sie ten przebieg... Oliviaczek, odma ci zamarzla od roznicy temperatur i od gazu z woda, olej z silnika ci wypchalo bagnetem, jak cieknie uszczelniacz to tez moze byc przyczyna odmy, kumplowi wypchalo calkiem ten uszelniacz. Mialem to samo w swoim. Wyczyscilem wszystkie przewody i jest git. Trzeba na benzynie troche jezdzic. Krzysiu jezdzilem czesto na benzynce ale teraz jak za 50zl robie 40km to sobie darowalem i robie z 500km jakies 70km na benzynie a 430km na gazie. A tak wogle moze bysmy sie kiedys zjechali gdzies pogadac i tak jak juz gadalismy moze bysmy staneli moje 2.0 VS twoje 1.9 Ale oczywiscie jak juz moj zacznie chasac:P Oliv jak wymienie rozrzad to wtedy mozemy stawac. No problem Przyjedz na stacje w weekend to pogadamy i zobaczymy co boli twojego. Moze cos pomoge. Może ktoś wie co to jest za ustrojstwo połączone przewodami z kolektorem ssącym przed i po przepustnicy. Zawór powietrza dodatkowego, służy do sterowania wolnymi obrotami Maciek Ty też masz to u siebie ?? Rozumiem że tym steruje komputer ?? Widziałem że ktoś ma do tego węża też wpięty gaz po parowniku równolegle z mieszalnikiem. Jak Ty masz ?? Pozdro. U mnie jest to trochę inaczej, mam silnik krokowy wkręcony w korpus przepustnicy, więc nie mam tych dodatkowych węży Mój silnik możesz pooglądać tu: http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=6397 Rozumiem że tym steruje komputer ?? W książce strona 99 jest dokładnie opisane co i jak i jak to sprawdzić, książka jest w download na naszym forum w języku Polskim krzysiu wymien rozrzad bo sie załatwisz tak jak ja... ale moge spokojnie powiedziec ze 127000pasek da rade wytrzymac. apac - o ktore ustrojstwo ci konkretnie chodzi? o to przy bagnecie oleju? To na 100% jest to zawór powietrza dodatkowego odpowiadajacy za obroty na jalowym. Bosch i Magnetui marelli roznia sie umiejscowieniem wlotow i wylotow. Moze dlatego cos co jest w ksiazce wyglada inaczej. Ty masz Magneti marelli. On ma wlot od dolu, a bosch ma naprzeciwko siebie wlot i wylot. Młody, jak bys zobaczyl auto jak je kupowalismy to bys uwierzyl jeszcze niedawno resztki foli z tylnej kanapy wydlubywalem. Mial nieco ponad 60.000km, a simeringu nie wymienilem bo nie rozbieralem dolu silnika. Zreszta poczatkowo blednie zdjagnozowalem awarie - myslalem ze to uszczelka pod miska olejowa... niestety to nie ona a w dodatku okazalo sie ze jest to uszczelnione sylikonem apac - o ktore ustrojstwo ci konkretnie chodzi? o to przy bagnecie oleju? Tak. Właśnie to przy bagnecie. Kto ma coś takiego niech napisze co to takiego i jak to działa. No przecież Ci napisałem. No przecież Ci napisałem. Dziękuję. I ja też ile osób musi ci to powtórzyć Panowie dzis ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem rozbryzgany olej wokół bagnetu. Dodam ze ten bagnet co mam to jak go wkłądam to raczej powinien sie zacisnac(tak mi sie zdaje) a moj tak luzno lata nie wiem czy tak powinno byc. Wczoraj jeździłem cały dzien na benzynie i przyznam ze dostał troszku po tyłku, pare razy przegoniłem go tak do 6-6,5tys obr, ale to tak doraźnie. Dzis zatankowałem mu gaz bo bylo zero. Wyleciałem na obwodnice i ku mojemu zdziwnieniu jade na 4 biegu 4tys obr.min a on niechce dalej Wiec pewno syf był, a 1,5roku filterka nie zmienialem to jestem sam sobie winien. Wracajac do domu znow postanowiłęm go przegonic, i rozpedzenie go do 190 nie robiło na nim wiekszego wrazenia na gazie, to tak poza konkursem. Moze dostałpo dupce i ciśnienie wypchało wiecej niz zawsze?? Jak myslicie to wina bagnetu?? On powinien sie zaciskac na tej rurce, i twardzo siedziec w gnieździe czy tak luźniej?? Bo jak nie to chyba musze kupic bagnet...A mzoe odma sie przypchała, ale o tej porze roku?? Aleś odgrzebał No oczywiście że bagnet musi siedzieć dobrze w rurce te bagnety oryginalne mają to do siebie że po latach pęka ten plastyk i leje się olej zamiast kupować nowy, zrób sobie tak jak ja dotoczyłem końcówkę z mosiądzu z podtoczeniami na dwa o-ringi i wlutowałem oryginalną blaszkę od bagnetu, teraz jak mi się skończy o-ring to wymieniam i już Maciek STI, ta na kolanie chyba Kupie nowy ile moze kosztowac z 40zł?? a moj tak luzno lata nie wiem czy tak powinno byc. u asiuli też luźno lata bo jest urwana ta gumka co powinna uszczelniać i normalnie jest dziura. Nie wiem czy dostaniesz nowy a czy z pozostałych twoich aut nie pasują może któryś lepszy od twojego Nigdy wczesniej tego nie mialem, dopiero teraz to sie zaczeło robic. Dzisiaj dopiero zobaczyłem. Moze zapodacie jakis schemat gdzie znajde druga odme?? Bo w jednej mam mały filterek. W 2,0 sa 2 weże jak pamietam?? A jak cos bagnet na allegro mozna wyrwac... zapomniales dodac 190 licznikowe na mniejszych oponach niz przewidzial producent... zdaje sie ze go przedmuchało i odma nienadazyła z tym pedem smrodku 190 z zapasem, niech nawet jedzie te 180 a i tak miał zapas na wiecej, a było to na gazie:) BTW poszedłem sprawdzic co i jak tam sie dzieje. Bardziej spanikowałem, bo myslalem ze olej na silniku jest, a to woda mi leci z odpowietrznika i dlatego tak pływało, a trosze mialem oleju delikatnie ale to od weza który jest od chłodnicy, on porusza tym bagnetem do góry i dlatego tak sie dzieje, musze zainwestowac w bagnet co by juz ten waz go do góry nei wyciagał...Dzieki za pomoc... Wyczyść wszystkie odmy, które mają przyłącze na pokrywie zaworów, a jeśli możesz to zciągnij pokrywę i wypłucz ten ślimak z siatką na wlewie oleju benzyną ekstrakcyjną. Potem wszystko dokładnie przedmuchaj kompresorem. Też tak miałem i od momentu jak to wyczyściłem zero problemu. Wypłynie taki syf z gilem że lepiej nie mówić... Zrobie tak jak mowisz sowa77, bo zaniedługo pyzia idzie na operacje nóżek oraz wymiane chłodnicy. Troche zaniedbałem pyzie teraz, a nalezy jej sie troszke Dziekuje Wam za rady... BTW Baron nie miały by sie czym zapchac by nie mogło dac rade, w zime nie miałem zadnych problemow, a teraz jest min 20st wiec to mało prawdopodobne, ale musze silnik doprowadzic do konca bo nie lubie zostawiac niezałatwionych spraw wez GPSa i zrob zdjecie ja stawiam, ze bylo bardziej 170 niz 180 :> jeden koles honda civic tez mowil, ze 180 ciagnie, wyjechalismy i mial cale 152km/h :> Ja nie zamierzam nikomu udowadniac wiem ile auto jeździ bo czesto jeżdze z navi, a przekłamanie na tych oponach mam rzędu 4km/h a na tablicach gdzie podaja predkosc mam 6km/h Wiec nie mam sie czym przejmowac skoro mam sprawdzone sprawdz kiedys przeklamanie powyzej 140km/h levis, to mówie CI ze na navi jakies 2 tyg temu jechałem po obwodowej jak debil rozbujałem sie licznikowo 200km/h a navi pokazało 196km/h. Mam powiedziec ze Młoda była świadkiem?? To jest temat rzeka, jak dojde do wszystkiego z silnikiem jak obiecałem go zhamuje. ALe chwilowo mam inne priorytety... Wybacz, nie wierze Ci... na fabrycznych oponach jest przeklamanie rzedu 8km przy 180km/h , a Ty masz do tego mniejsze opony... zapomnialem, ze masz samochod ponad serie, suuuuper szybkie kombi ! http://www.globalcar.com/...ation_Wagon.htm 192 fabrycznie nowy samochod, ale Twoj silnik sie dotarl i stuningowal tak ze leci 200 ! grubo Panowie admin i moderator. No cóż ja nie wierze w Twój cudowny przyrost mocy przy kreceniu śróbkami przy turbinie ktore nie wiążą sie z szybszym zdechnieciem silnika lub turbiny. A Ty mi nie wierzysz w prędkość Jest tylko jedna decyzja w tej sprawie: Musimy z tym żyć Ty nie wierzysz, a ja jezdze z moja gwizdzaca turbina 10 lat, a miala sie zaraz popsuc... Na pewno moje modyfikacje wplywaja mniej negatywnie na moj silnik, niz LPG na twoj... Najwazniejsze ze mi i Tobie to nie przeszkadza no niech Ci bedzie, ale foto mozesz zrobic Bedzie okazja nieomieszkam, ale robienie zdjec czy krecenie filmow przy 200km/h jest dla mnie mało inteligentne...Nie mam co sciemniac bo nie na tym mi zalezy, jedyna opcja to sie ze mna przejechac... Mloda nie moze zrobic zdjecia jak Ty bedziesz prowadzil ? levis, ona mnie juz zabija przy 180, ostatnio jak własnie 200 chciala mnie zabic ale skumała na czas ze to nie najlepsze wyjscie z tego... nie robic ot w temacie bo dostaniecie bana tylko pytanie kto wam go da |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||