ďťż
chomiki Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995 Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ?? Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ?? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 |
chomikiWitamMam problem ze spalaniem oleju. Na 1000km zużywa około 1l. Jak się ma sytuacja w waszych autach, proszę o jakieś rady. Pozdrawiam 1 litr oleju na 1000 km to norma w latach produkcji silnika. 1 litr oleju na 1000 km to norma w latach produkcji silnika. hmm dziwna teoria... 5litrów na 5000km i 10l na 10000km.. wspaniale.. prawdopodobnie uszczelniacze masz do wymiany, polecam nie lać oleju do pełna po wymianie uszczelniaczy , zalać tak 3/4, bo inaczej własnie wywala uszczelniacze często w pugach 1 litr oleju na 1000 km to norma w latach produkcji silnika. mój wykapuje z miski góra 1L na 10000km... Napisałem tak bo oparłem się na drukowanym dokumencie ITS w którym w roku 1976 napisano, że norma zużycia oleju silnikowego w Polskim Fiacie 125p 1500 wynosi 1 litr oleju na 100 litrów paliwa . ale to jest fiat 125 P który miał żeliwny blok silnika i jego produkcja była mniej nowoczesna technologicznie niz tulejowanego silnika z PSA Minimalna różnica w technologi a to co podałem na temat ilości oleju w PSA to żart. Faktycznie trochę za dużo sfajcza. Ile w warsztacie może kosztować wymiana takich uszczelniaczy? Bo mam podobny problem Musisz znaleźć dobry zakład, by ci to zrobili bez zdejmowania głowicy. Jak mechanik zacznie marudzić że zawór może wpaść itp. to od razu uciekaj od tego zakładu Cena ok. 250 - 350zł przy okazji najlepiej wyregulować zawory (płytkowo) Moj Pug spala 1 L na 10.000 czyli miedzy wymianami oleju... Zna może ktoś jakiś dobry warsztat na śląsku w rejonie Katowice, Mysłowice, sosnowiec, Jaworzno dąbrowa, gdzie można by sprawdzić co jest nie tak i ewentualnie naprawić Zrobiłem pomiar kompresji, wyszło OK. Koleś polecił wlać motodoktora i zobaczyć co będzie a jeśli nie pomoże to wtedy będę chciał wymienić uszczelniacze ale bez ściągania głowicy tak jak pisaliście wcześniej Ja bym poz zadnym pozorem motodoktra nie wlewał... Kolega miał podobny problem w Clio i tylko same problemy pozniej byly... nie wlewaj tego gowna, jak to wlejesz to tak jakbys dobil pługa... jestes pewien ze nie wypluwa tego oleju?? kopci sie za toba na niebiesko jak jedziesz?? bo przy takim zurzyciu cos powinno byc widać. Jak pracuje silnik?? klekocze czy chodzi ładnie?? bo jesli kommpresja jest ok to jakos ten olej musi uciekac. Witam I oto sukces, udało mi się naprawić mojego 405. Zrobiłem następujące rzeczy: 1. Wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą, 2. Zdjąłem głowice oddałem do planowania 3. Wymiana uszczelniaczy 4. Tunelowanie zaworów 5. Wymiana uszczelki pod głowicą przy okazji 6. Wymiana pompy wody 7. Wymiana rozrządu 8. Wymiana oleju i płynu w chłodnicy Wnioski: Prawdopodobną przyczyną pobierania oleju były stare uszczelniacze. Woda z chłodnicy dostawała się przez zardzewiałą uszczelkę pod głowicą tłoki i zawory były białe z tego powodu. Całkowity koszt naprawy 1000zł. Największe problemy były z ustawienie rozrządu po późniejszym skręceniu wszystkiego. Wg ustawień fabrycznych nic nie pasowało. witam mój pug tez łykał olej jak pijak wino kazdy muwił ze to pierśćienie a okazało sie ze to uszczelniacze , ale jak juz rozbierzesz motor to sie okaż e ze głowica jest do remontu uszczelki zawory i takim oto sposobem zapłacisz koło 1.000 pln ale czego sie nie robi dla LEWKA po remoncie śmiga jak nówka sztuka pozdro koło 1.000 ja dałem 1500 1 litr oleju na 1000 km to norma śmiejecie się z tego to poszukajcie książki do FIATA UNO 1.0 - moja matka miała kiedyś takiego i dla niego jest taka norma - nie wierzyłem w to i słusznie bo brał mniej niż litr na 10k km, mój pug bierze ok 0.2 - 0.3 litra na 1000km, mi sporo ubywa przez nieszczelność uszczelki pod miska olejową, ale jakoś nie chce mi się tego robić Ludziska.. zacznijcie rozumiec teksty pisane - we wszelakich instrukcjach itd jest podane MAKSYMALNE normatywne zuzycie. Czyli ze jesli auto zuzywa DO 1l/1000km to jest to dopuszczalne. Ale nigdzie nie jest napisane, ze nie moze zuzyc mniej. Podawana jest wartosc GRANICZNA. Poniewaz zuzycie zalezy od wielu czynnikow, przy zalozeniu, ze silnik jest co najmniej w dobrym stanie technicznym, to jeszcze dochodzi styl jazdy, warunki w jakich sie jezdzi i jeszcze pare czynnikow. Moze byc nowy silnik, bez wyciekow, ale jak sie bedzie jezdzilo na wysokich obrotach, w gorach, to BEDZIE zlopal olej. Nie ma sily. A jak tylko po asfalciku, delikatnie, po plaskim, to bedzie bral bardzo malo. Ale BEDZIE bral. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||