ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
które styki zewrzeć, żeby włączyć wentylator chłodnicy?
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wentylator chłodnicy - problem inny niż wszystkie...
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich.Po remoncie glowicy nastapil problem z plynem chlodzacym,zaczelo wyrzucac go z pod korka wlewu,wymienilem termostat i nic to nie dalo .Przy okazji polamalem obudowe termostatu taka z odpowietrznikiem.Prosze o porade,i chetnie kupie tez nieszczesna obudowe.


    Nie wiem czy dobrze poskładałeś głowice to raz.. dwa to widać ewidentnie przedmuch do ukłądu chłodzenia... jeśli nie robiłeś sam, zabij mechanika
    Czy wywalanie plynu wystepuje na cieplym i zimnym silniku ?

    Kiedy byla wymieniana pompa wody ?

    Co rozumiesz przez remont glowicy ?

    Czy glowica przed wlozeniem byla planowana i sprawdzona cisnieniowo ?
    glowica byla planowana i sprawdzona.plyn wywala przy temp ok 70stopni,co ciekawe to nie zawsze sie to dzieje.Nie wiem co jest z pompa wodna ale jutro zajze


    ja bym stawiał na zapowietrzony układ chłodzenia
    a ile litrow weszlo Ci do ukladu???
    Płynu wlałem,5l.
    Mało - odkręcasz przy prawie 95 stopniach odpowietzrznik?

    Płynu wlałem,5l.
    To zobacz ile ma być tego płynu faktycznie
    Za mała ilośc nie spowoduje wywalania płynu, w Gl miałem taka sytuacje jak mi już silnik 1,6 umierał... na dwóch cylindrach lekko bardzo delikatnie była już ruszona uszczelka .. i przy wyższej temp były przedmuchy do układu chłodzenia i wodotryski z chłodnicy... z resztą pablo-wwr cos może tez o tym powiedzieć
    ewidentnie zapowietrzony uklad chlodzenia....na zimnym silniku wlej plyn do chlodnicy po brzeg,potem odkrec odpowietrznik na obudowie termostatu,nastepnie wlewaj plyn do momentu az tym odpowietrznikiem bedzie leciec plyn bez powietrza,zakrec go potem odkrec odpowietrznik na chlodnicy po stronie kierowcu od gory i wlewaj plyn do chlodnicy az bedzie wyciekal plyn odpowietrznikiem bez powietrza...zakrec chlodnice i odpowietrznik,odpal silnik i niech na wolnych obrotach pracuje tak dluglo az sie wlacza wentylatory chlodnicy(w tych temperaturach troche to potrwa) jak wylacza sie wentylatory to zgas silnik i powtorka z odpowietrzaniem (tylko dla sprawdzenia i uzupelnienia plynu w chlodnicy) jesli uszczelka pod glowica jest ok,termoztat i wentyaltory tez i sprawna pompa wody to bedzie wszystko juz jak trzeba....a jeszcze jedna uwaga ogrzewanie ustawione ma byc na max

    ogrzewanie ustawione ma byc na max z tego co mi wiadomo w 405 jest stały obieg ogrzewania.. nie ma termo zaworu a steruje sie tylko uchylną klapką.....
    pewnie ze termo zaworu nie ma.....zrob jak napisalem
    Tylko nie dolewaj zimnego płynu na gorącym silniku, jak ci radzi A123
    A taką pokrywkę termostatu dostaniesz w prawie każdym sklepie z częściami do francuzów

    chetnie kupie tez nieszczesna obudowe. ostatnio z KUMOREM kupilismy w salonie peugeota koszt 35zl lub 65zl zalezy jaki model silnika
    dziekuje wam wszystkim za porady.Dzisiaj zauwazylem ze plyn wywala zaraz po wylaczeniu silnika.
    Może masz za dużo nalane nie może być pod korek, i dlatego ci nadmiar wywala
    Maciek STI, ale max to jakieś 10cm poniżej korka ,wywaliło by raz nadmiar i był by spokój... to na pewno nie to...
    po dzisiejszej porannej fontannie zostalo mi pol chlodnicy plynu i na razie jest ok.Tylko strach jezdzic ztaka iloscia plynu.
    Juri, loguj się jak piszesz

    czesc wszystkim kolegom .mechanior uszedl z zyciem,znalezlismy problem .Mianowicie byl to korek od chlodnicy poprostu niezamykal calkowicie otworu wyglada tak jakby byl za krotki.Po dokladnym odpowietrzeniu i podlozeniu dodatkowej gumowej uszczelki pod korek problem zanikl Dzieki za podpowiedzi przydadza sie,a i mechanik pozyje jeszcze troche
    Hehe jak tak czytam to te korki to najczęstsza przyczyna wywalania wody
    Pasażer, zebys wiedzial , k....wa malo w nerwice nie popadlem ,ze 150 zl poszlo w asfalt i ziemie
    Juri, ale kurde mogłeś poczytać forum ,ostatnie 2-3 podobne tematy skończyły się tak samo,wymiana korka i po problemie
    Pasażer, zgadzam sie z toba ale komp to dla mnie jeszcze zagadka a i po forum nie bardzo umiem sie poruszac zeby czegos nie spieprzyc

    po forum nie bardzo umiem sie poruszac zeby czegos nie spieprzyc bez obaw nie słyszałem zebyś miał wgląd do spieprzenia czegoś
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.