ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
CZym zakleic plastikową czść chłodnicy?? Pomocy!!
Problem z płynem chłodniczym i olejem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • maiyah.xlx.pl

  • chomiki

    Witam. W moim autku strasznie długo działa wentylator chłodnicy, co powoduje bardzo szybkie rozładowywanie akumulatora. Często jest tak, że gasze autko, on sie nie załącza, dopiero po jakimś czasie i potrafi zasówać 15 min, a nawet dłużej. I teraz mamy -5stopni nocą, a on kurcze nie chce mi rano zapalić. pomocy. Myślałem zeby go moze jakos wyłączać czy coś. Nie mam pojęcia który bezpiecznik za to odpowiada.



    Nie mam pojęcia który bezpiecznik za to odpowiada.

    F5 -15A to przekaźnik wentylatora chłodnicy.

    U mnie czasem też chodzi wentylator po zgaszeniu silnika nawet w ujemnej temperaturze.

    F5 -15A to przekaźnik wentylatora chłodnicy.

    bezpiecznik Przekaźniki jest za atrapą zaraz przy chłodnicy


    bezpiecznik
    Własnie. nie wiem o czym myslałem



    do wymiany wyłącznik temperaturowy, ten co siedzi w chlodnicy
    We wszystkich (chyba) samochodach w których zainstalowany jest wiatrak elektryczny z czujnikiem temperatur załącza przy przekroczeniu właściwej dla danego silnika temperatury. Normalną rzeczą też jest to że silnik po pełnym rozgrzaniu i zatrzymaniu go, wytwarza jeszcze ciepło skumulowane w metalu. Temperatura rośnie jeszcze przez jakiś czas, bo ciecz chłodząca porusza się tylko grawitacyjnie.
    no u mnie wyłącza się dopiero jak jest tak trochę powyżej 70. A rzadko przekraczam 90, więc to o czym pisze Pasażer nie ma odniesienia. przeważnie podczas jazdy utrzymuje się na poziomie 80, w korku do 90. Dlatego chciałem zrobić jakiś wyłącznik zewnętrzny po prostu, bo nie widzę potrzeby, aby auto się tak chłodziło, przecież rozgrzany silnik lepiej zapala i pracuje. Więc jak staje gdzieś na 10 min to mnie wkurza(nic dziwnego chyba)

    a posiadam model sprzed liftingu z 1991r. Nie wiecie może czy można jakoś dezaktywować alarm piranha. Trochę źle działa, więc go nie używam, a jak przyjdzie do odłączenia akumulatora, to po podłączeniu trzeba szukać pilota, żeby go wyłączyć

    no u mnie wyłącza się dopiero jak jest tak troche powyżej 70. A żadko przekraczam 90, więc to o czym pisze Pasażer nie ma odniesienia.
    Ma odniesienie i to duże,masz skopane coś w układzie chłodzenia
    No dzięki kolego. gdzie znajduje się termostat i ten termowłącznik? Jakie to mogą być koszta??
    Za części max 100 zapłacisz Termowłącznik jest w wkręcany w chłodnicę od strony silnika, a termostat masz na wyjściu płynu z silnika na chłodnicę Powiem Ci dokładnie jak,dokładnie napiszesz jaki masz silnik
    1,6 GL benzynka+LPG czego wcześniej nie dodałem

    1,6 GL benzynka+LPG czego wcześniej nie dodałem
    gaźnik,monowtrysk,czy wtrysk o to mi chodziło
    Strzelam jeśli chodzi o silnik :
    jest pod tą czarną rurą

    A tu wchodzi termowłącznik:

    Mam nadzieję,że pomogłem
    gaźnik. no pomogłeś. Dzięki wielkie. Zaraz zacznę grzebać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.