ďťż
chomiki 1.9 SRI 92 rok mała moc, nierówna praca. Dziwnie mała moc nagle stracił moc 405 16 93r Test osobowoĹÄi [Forum ] E-comp Sprzedam Nokia 6500 Slide Dziwne kopcenie, werdykt - kopci z odmy Pomocy - program do ciÄcia muzyki -cool edit 1.9D Problem GaĹnie silnik na benzynie. |
chomikidzisiaj gdy sobie jechałem nagle silnik stracił moc i zaczął dziwnie chodzić, pierdzi tak dziwnie... tak jakby nie palił jeden gar ale sprawdziłem wszystkie świece i są dobre i suche... czy może być np. tak że jeden kabel źle przewodzi prą i świeca słabiej pali i to od tego? znajomy mówi że to może być uszczelka kolektora wydechowego... może ktoś miał podobny przypadek?u mnie jak cewka padła to tak było ale też miał taki dziwny dzwięk? zabrzmi to głupio ale gdzie jest cewka? wcześniej miałem malucha i taki silnik to dla mnie czarna magia... cewka jest pod termostatem taka czarna kostka duuuza a jak podmieniasz kable to co sie dzieje?? ale jeśli padła cewka to czemu pali? chyba że sie uszkodziła i słabszy prąd daje... podejrzewa ktoś coś jeszcze? cały czas mam wrażenie jakby nie palił jeden gar ale niby wszystkie działają a zamieniałes kable miejscami??? Siemka... zrob taki test... wlacz silnik otworz mache i sciagaj przewody wysokiego napiecia po koleji... jesli nie bedzie reakcji po sciagnieciu na ktoryms cylindrze(czyli nie przygasnie) to masz odpowiedz ktory garnek nie pali... Cewka na 100%. Przerobilem to miecha temu... do cewki dojdziesz po przewodzie WN. nie pali jeden gar, odłączam od niego kabel i nic sie nie dzieje, silnik mpracuje tak samo ale jest na świecy iskra... możliwe że jak siadła cewka to może nie działać tylko jeden gar? bo wydaje mi się że wszystkie by kulały... a może wtryskiwacz siadł i nie daje paliwa do cylindra??? co u was sie działo jak wam siadła cewka??? hmmm dziwne.. powiedz mi czy masz aparat zapłonowy i czy masz monowtrysk czy pelny wtrysk??? aa i podstawa sprawdz cisnienie w tym cylindrze.... Zrob fotke silnika to cos poradzimy:) Jak padła mi cewka to właśnie takie objawy były. Chodził na 3 gary do tego stracił moc i zrobio sie głośno. Zacznij od cewki... No wszystko fajnie a jak w tym samochodzie jest pojedyncza cewka i jest pseudo aparat zaplonowy??? to duze prawdopodobinstwo jest ze padla kopulka i palec rozdzielacza:P proste:D A może czujnik położenia wału , miałem taki przypadek cewka jest jedna ale podwójna i wczoraj jak sprawdzałem wszystko wskazuje że to jednak cewka, rozdzielacza nie ma ani kopułki, są wyjścia na kable prosto z cewki i są identyczne objawy jakie miał Młody jade dzisiaj po cewke kable prosto z cewki masz taki sam poje...ny układ jak pablo-wwr... współczuje... masz taki sam poje...ny układ jak pablo-wwr... współczuje... Jak dobrze ze Ty arsen masz najlepsze na świecie rozwiązania w migu dodi222, daj znac jak efekty:) najlepsze na świecie rozwiązania w migu ciekawe po ilu godzinach posiadania Mi16 byś nigdy w życiu tych słów nie przepuścił przez gardło... to nie cewka... podłączałem trzy cewki i na każdej jest to samo... problem jest z 2 i 3 garem, jak ściągne kabel z 2 to nie ma zmian, ściągne z 3 jest tak samo, ściągne z obu to gaśnie, iskra jest wszędzie, świece są suche, jak pochodzi ze ściągniętym kablem ze świecy to świeca jest mokra... na wyższych obrotach chodzi troche lepiej... co to kur... może być??? może uszczelka pod głowicą poszła i przedmuchuje z 2 do 3 gara.. może zawory a może wtryskiwacze sie zapchały i za mało paliwa daje... jak gam więcej gazu i puszczam to wali w tłumik... POMOCY!!! hmm to duze prawdopodobienstwo jest iz czujnik polozenia walu poszedl... na tych dwoch garnkach musi byc zly kat wyprzedzenia zaplonu:/ mialem taka akcje u siebie tylko ze ja mam monowtrysk:) ale pewnosci nie mam jesli chodzi o Ciebie... sprawdz jeszcze kompresje w sojej maszynce może być że na tych garach jest zły kąt wyprzedzenia zapłonu bo bije w tłumik... gdzie znajduje sie ten czujnik? i jak sprawdzić czy jest dobra kompresja w cylindrach? u mnie czujnik jest w skrzyni biegow. zlokalizowac go mozna w gornej cześci skrzyni biegow zaraz kolo bloku silnika... u mnie obiaw byl taki ze silnik nie chcial odpalic rano... jak sie odkrecilo ten czujnik i pokulupalem w niego srubokretem to dzialal dobrze sprobowac mozna tak zrobic... a kompresje sprawdza sie niestety manometrem... w marketach mozna kupic... kolo 20 zl kosztuje... a odkreca sie swiece przyklada ten manometr ii cisnienie powinno byc kolo 10 bar... podczas krecenia rozrusznikiem... tylko pamietaj o odpieciu wtyczki z cewki... czujnik to raczej nie będzie bo by wogóle nie palił albo by kulał na wszystkie gary, a może to silkik krokowy, wykręciłem go i ta główka jest wyrobiona i wytarta do okoła i to tak nie równo... co prawda reguluje on niskie obroty ale robi to za pomocą paliwa więc może jednak... tak czy siak trzeba go wymienić... czujnik to raczej nie będzie bo by wogóle nie palił albo by kulał na wszystkie gary, Tu się mylisz miałem tak samo i zapalał tylko nie chciał wejść na obroty, tak jakby nie palił na 1 gar i strzelał jak się dodało gazu. Ja stawiam na czujnik położenia wału . Masz na gazie auto czy nie-jak pracuje?? Wielopunktowy wtrysk czy mono(jenopunktowy). Patrzyłeś czy masz kompresje, bo skoro iskara jest, paliwo podaje a nie chodzi na 2 i 3 to stawiam na utrate kompresji np przedmuchem pomiędzy garami albo wypaliło zawór ?? płyn czy ubywa, oleju nie ma w płynie chłodniczym ?? Jak wielopunktowy wtrysk czy przypadkiem wtryski nie zapiekły sie. Czujnik halla odpada według mnie bo by na 1 i 4 nie chodził, cewka też. Krokowy to tylko od wolnych obrotów. Czy nie szarpie jak sięg wałtownie dodaje gazu? Koniecznie sprawdź ciśnienie sprężania. Wszystkie opisywane objawy wskazuja na przedmuch miedzy cylindrami , trzeba zrobić tak jak radzi Kolega Peugeot405 - sprawdzić ciśnienie na garach. sama benzynka, monowtrysk, wtryskiwacze dobre, jutro pojade sprawdzić ciśnienie, może faktycznie ma przedmuchy, oleju nie ma w płynie, czasami w pewnych momentach obrotowych szarpie [ Dodano: Wto Kwi 08, 2008 7:48 pm ] |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||