ďťż
chomiki
Probelm z kompem!!!Wylancza sie monitor -dziwne
Dziwne działanie/teeworlds-0.5.1-linux_x86.
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
dziwne rzezenie w okolicy rozrzadu... co to moze byc??
Buczenie skrzyni biegów i dziwne terkotanie...
Dziwne sterowniki made in China ;]
Odcina paliwo? dziwne objawy
Dziwne zamykanie komputera...
dziwne trudności z odpalaniem
dziwne obroty na benzynie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam, zwracam się do was z kolejnym problemem, czyli kopceniem spod silnika, źródło znajduje sie w tylnej części silnika u dołu po prawej stronie patrząc od przodu auta. Zaczyna kopcic zaraz po włączeniu silnika a tuż po wyłączeniu przestaje, facet, który sprzedawał mi auto mówił, że to jakiś peugeotowski system "że spaliny wracają i cośtam". Nie mają one specyficznego zapachu, jest to ciemnoszary dym. Mój silnik to 1.9 diesel - wiecie, co moze być przyczyną? Aha, silnik w styczniu tego roku miał remont kapitalny, sprężanie ma dobre, pali na pyk chodzi równiutko nie ma wycieków oprócz leciutkich z uszczelki miski olejowej Z góry dzięki za odpowiedź!


    Pszemek, siedziałeś pod samchodem i patrzałeś skąd dokladnie kopci ? A może to nieszczelny układ wydechowy
    A czy szary dym w dieslu to nie objaw kopcenia olejem ?? Bo ja tam miałem w Oplu Astra 1,7 D... może sie myśle...
    no ale olejem spod silnika?


    Ogólnie mi chodzi że z wydechu... A z wydechu Ci niekopci??
    A może zobacz sobie czy aby nie masz rozwalonego rozprezacza spalin bo to ustrojstwo lubi rdzewiec i efektem tego jest wlasnie dymienie spod silnika i czasami zapach spalin w srodku auta.
    Właśnie, czasami ten dym dostanie sie do auta, jest smród jakby ropy i unosząca się mgiełka właśnie tego dymu w środku samochód. Chyba wizyta w warsztacie i na kanale jest nieunikniona :) ale kocham peugeociki zbyt mocno, żeby to poprostu zlekceważyć:)

    A może zobacz sobie czy aby nie masz rozwalonego rozprezacza spalin bo to ustrojstwo lubi rdzewiec i efektem tego jest wlasnie dymienie spod silnika i czasami zapach spalin w srodku auta.

    Dokładnie to jest to. Nie zazdroszcze wymiany, ale da się
    no dobra- piszą wyżej ,że dymi się z dziurawego układu wydechowego- ale przecież by się to na pewno objawiało CHAŁASEM jak jasny gwint. Coś mi tu nie gra.A poza tym sprawny silnik nie kopci-a zresztą nawet jakby była tam mała dziurka i przez nią by wylatywał dymek to z rury wydechowej to jak z parowozu by kopciło
    Miałem taką sytuację u siebie. Komora rozprężna miała małą dziurę. Hałas jest niewiele większy niż normalnie i mimo, że z wydechu dym był bezbarwny, to zza silnika wydobywała się chmura.
    a gdzie to ustrojstwo jest? I czy da sie to jakoś załatać i czy można z tym jeździć póki co?
    prosto za głowicą, jak odkręcisz plastikowy korektor dolotowy i się nachylisz za silnik to zobaczysz taką poszkę na kolektorze wydechowym
    Na samym poczatku ukladu wydechowego jest taka banka o srednicy okolo 15cm. Czasami mowia ze to jest pierszy tlumik. Na allegro kiedys mozna bylo dostac takie ustrojstwo za 90zl ale teraz nie wiem.

    Tak to wyglada (rozprezacz jest oznaczony numerem 2):


    A to opis:

    A nie można tego zaspawać :))??

    A nie można tego zaspawać )??

    Zbyt cienka blacha. zresztą wyciąg go to zobaczysz że całe to jedna rdza.
    Przy wymianie pamiętaj o nowej uszczelce i wyposażeniu się w klucze imbusowe. Cena samej tej komory to faktycznie ok. 100 zł
    A nie możnaby było tego poprostu wywalić, czytałem na róznych forach, że jest to mozliwe, jakie to niesie konsekwencje ze sobą ?
    Stracisz na mocy. Zadanie tego jest takie, żeby wyrównywać ciśnienie w układzie wydechowym. Więc jak zaczyna się wydech to spaliny nie muszą być pchane w całej swojej ilości do rury tylko tworzy się ciśnienie w tym zbiorniczku, a po zamknięciu zaworu wylatuje reszta. To tak z grubsza
    co do ceny tego elementu zapytaj nawet w serwisie. mi sie co ustrojstwo przepalilo do tego stopnia ze wygladalo jak sito . Zaplacilem w serwisie - ku mojemu zaskoczeniu - cos kolo 80 pln'a. Co do spawania to stachons ma racje. Blacha jest tak cienka ze jest to w zasadzie niemozliwe.
    A więc pojechałem dziś do mechanika specjalizującego się w tłumikach no i podnieśli autko na podnośniku, patrzą, patrzą ta puszka jest okej cała, i nie mogli znaleźć skąd to kopci, okazało sie, to wali z odmy ! niewiele bo niewiele ale troche, i teraz pytanie, do kąd ma iść ta odma, bo u mnie wisi i z niej kopci, tam facet mówił że ma iść bezpośrednio do filtra powietrza, ale coś mi sie nie chce wierzyć;/ Prosze pomóżcie co zrobić!!
    Zależy jaki masz układ dolotowy. Jeśli masz plastikową puszkę nad silnikiem to do niej przez specjalny regulator ciśnienia. Jeśli drugą opcję to przez ten sam regulator do obudowy filtra
    no nie mówiłem że z wydechu coś mi nie pasuje? Pszemek,w towim silniku odma na99% powinna być połączona z czarnym wielkim kolektorem dolotowym , wprost powinno wchodzić po rurą lecącą z filtra powietrza do właśnie tej wielkiej puchy nad silnikiem, NA PEWNO nie powinna wchodzić przed filtrem patrząc od strony wlotu powietrza bo taki filtr by 1000 km nie wytrzymał
    hehe tylko ja mam ten silnik bez tej puchy wielkiej
    Ale sprawa już mniej więcej wyjaśniona
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.