ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Mam taka prozbe do was mógby mi ktos zrobić foto Silnika 1,9 a dokladnie pompy paliwowej i układu zasilania ze zbiornika ;>?? Bo kurde ja zrobiłem przekładke silnika z benzynki na diselka na układie od benzyny i troszke jest mały problem bo nie wiem jakie powinny byc teraz przewody paliwowe poniewaz widze na przowodzie ze pompa pierze za duza ilosc paliwa a miescami ida bulki tak jak by powietrze brawło albo za duzo paliwa cigła pompa i moz emiec za duza przepustowoc ;>? moze mi ktos doradzic co t zrobic z tym problemem.

    Pozdrawiam


    W dieslu nie ma pompy paliwa w zbiorniku... Pompa wtryskowa sama zasysa paliwo...
    tak zgadza sie tylko ze wiesz ona chyba za duza dawke ciagnie bo w wezykch aidac jak by powietrze było czy cos takiego i tak obroty mu spadaja albo gasnie nieraz trzymana wysokich obrotach roznie to z tym jest
    Jak dla mnie to gdzieś Ci powietrze zasysa, może przy smoku, może przy filtrze paliwa, a może gdzieś indziej na łączeniach węży. Nie słyszałem jeszcze by pompa za dużo ciągnęła... a de facto mam dwie te pompy.

    Podpompować czasem nie musisz jak dłużej postoi ręczną pompką?U mnie jak była nieszczelność to odpalał ale i chodził dość nierówno, podpompowanie i było gitarra. Później się bawiłem z przewodami itd


    czyli mówisz ze to wina czego moze byc :>?? opasek na łączeniach ?

    czyli mówisz ze to wina czego moze byc :>?? opasek na łączeniach ?

    To tylko moje domysły, nie jestem mechanikiem. No ale jeśli odpalasz i gdzieś nierówno chodzi to cóż... właściwie to diesel więc żeby dobrze chodził w mrozy to po prostu.. paliwo jest, świece są, kompresja jest to musi chodzić. teraz albo gdzieś zasysa powietrze i stąd te bąbelki i nierówna praca, może zanim się rozgrzeje to i świece swoje zrobią .. a może i na pompie wtryskowej coś nie halo skoro czasem jak napisałeś ma wysokie obroty.. może tam się zacina coś.. tak jak mówię, mechanikiem nie jestem, ale sporo przy GLD robiłem.
    aha rozumiem cos trzeba bedzie popatrzec koło tego ale dopiero na wiosne bo tera to mi sie nie usmiecha hehe przy minus -20 cos dlubac koło auta Pozdrawiam i punktu na twoim koncie powiekszaja sie hejka
    A ja na Twoim miejscu wymienił bym zbiornik paliwa bo benzynowe nie mają grodzi w zbiorniku. Paliwo ci sie przelewa, smok zasysa powietrze i dzieje sie to co mówisz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.