ďťż
chomiki Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995 Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ?? Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ?? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 |
chomikiJak jest u was?Ja mam tak słabe światła że maluchy świecą jaśniej. Nie wiem czy to wypalone odblaski czy może czy coś innego. Może wiecie coś o tym. 405 1.6 GL 1994 jak masz zwykłe żarówki to jest normalny efekt, po prostu powierzchnia żarnika pokrywa się tlenkiem metalu i daje mniej światła, z tymi żarówkami to tak jest, że mimo, że się nie spalą to i tak co jakiś czas trzeba je wymienić mogą być też zmatowione lub zabrudzone odbłyśniki, można też sprawdzić układ elektryczny wymień lampy ........ zart mam prawą nową.... świeci jak xenon żarówki są dość nowe, ale jest widoczny jakiś nalot w środku. Ta osłonka od strony silnika jest dość kijowa i chyba kurzyk sie dostał. Ciekawe czy reflektoey dadzą się rozebrać? Proponuje najpierw wyczyscic porzadnie szkla . Mnie sie raz zdazylo jechac z moim bratem po autostradzie calkowicie bez swiatel bo zlapaly jakiegos kurzu i nawet na drogowych swiecily jakby ich nie bylo. Ostra jazda ale chyba niebezpieczna weź szmatke i przetrzyj lampe jesli nie pomoże, to wez dostan sie do srodka i wyczysc lampę da się rozebrać, można ściągnąć szkło (które z resztą da się kupić oddzielnie -> mam jedną nówkę do prawego jakby ktoś chciał ) NIE RÓBCIE SE JAJEK CZASEM MYJE SE AUTKO CO DO SIRODKA LAMP TO CHYBA TRZEBA ODKRĘCIĆ ZDERZAK A MOŻE PÓJDE MA ŁATWIZNE I PRZEPŁUKAM JE WODĄ POD CIŚNIENIEM (CIEKAWE CZY NIE PORDZEWIEJĄ POTEM) CO MYŚLICIE O TAKIM POMYŚLE. RESZTA WODY I TAK CHYBA ODPARUJE. JAK TO ZROBIĆ BY SIE NIE MAROBIĆ? da sie sciągnąć szkło z leflektora ( takie metalowe opaski) ale niestety poźniej trzeba to szkło kleić np. na silikon a mycia wodą pod ciśnieniem nie polecam. najprostrzy ale kosztowny sposób... wymienić lampy 1. Wymieniłem żarówki z 60/55 na 100/90. Wiele to nie pomogło. 2. Rozebrałem lampy i wyczyściłem środek. Jak wyżej. Wiele... 3. Założyłem dodatkowe halogeny w zderzaku wraz z całą instalacją i przekaźnikiem. Pomagały reflektorom głównym. 4. Rozebrałem lampy i pomalowałem odbłyski lakierem o imitacji chromu. Efekt był taki że na diagnostyce gościu się pytał co z nimi zrobiłem bo nie można było ustawić świateł. Reflektory świeciły jak mleczna żarówka. Porażka totalna. 5. Kupiłem (po stłuczce, musiałem z resztą) dwa nowe reflektory firmy DEPO. Zarówki zostawiłem te same mocniejsze. Lampy świecą doskonale. No i wywaliłem halogeny. A ja powiem tak: zdjąłem kiedyś szkła (problem z założeniem tych spinek metalowych) wyczyściłem odblask,szkło od wewnątrz-efekt mizerny , kupiłem nowe lampy-efekt znacznie lepiej, przerobiłem zasilanie żarówek prosto z akumulatora poprzez przekaźniki-efekt ŚWIATŁA ZAJEBISTE!!!. Przednie leflektory dużo tracą na jasności przez cieniutkie kabelki zasilające żarówkę! przerobiłem zasilanie żarówek prosto z akumulatora poprzez przekaźniki tylko ciekawe ile szybciej się przepalą ile już na nich jeździsz?? a ja se wsadzilem bliwiżyny i daja az huczy... a swiatla tylko se przedmuchalem karcherem zaraz po zakupie gabloty. aha, BTW - jakby ktos mial zmatowialy tylne klosze (czy inne plastiki) - to pieknie czyscie sie najpierw cifem, a potem poleruje pasta tempo. przerobiłem zasilanie żarówek prosto z akumulatora poprzez przekaźniki tylko ciekawe ile szybciej się przepalą ile już na nich jeździsz?? Przerobiłem to w lutym, i jeszcze nie wymieniałem żarówek a może by tak http://www.allegro.pl/show_item.php?item=53380148 a wiecie, przyjrzalem sie moim - i jak nic MOZNA LAMPY ROZEBRAC. u mnie szklo trzyma sie na takie metalowe zatrzaski, pod spodem jest uszczelka. potem wystarczy uszczeleczke dobrze ulozyc, posmarowac silikonikiem i po klopocie. w miedzyczasie zdjete szklo mozna pieknie domyc, jak i klosze oczyscic. I zrobie to, i zdjecia pokaze - ino znajde czas. ino znajde czas. no to ino szukej w miedzyczasie zdjete szklo mozna pieknie domyc, jak i klosze oczyscic. I zrobie to, i zdjecia pokaze - ino znajde czas. Tylko ostrożnie z tym czyszczeniem klosza! stara warstwa chromu złazi w kontakcie z mokrą szmatką, ja się o tym przekonałem! MOZNA LAMPY ROZEBRAC to jest jasne jak slońce, z tym, że trzeba to tak później zrobić, żeby nie było konieczności wymiany a tak na marginesie... jakby ktoś potrzebował praktycznie nowej, nieużywanej szyby do reflektora to mogę za przystępną cenę sprzedać co do odblysnikow - zamierzam czyscic je miekkim recznikiem papierowym (tym "jak jedwab" hehehe). Panowie jak mozna zasilic lampy ptrzednie wprost z akumulatora i gdzie znaleźć schemacik jakis jak to zrobić. Panowie jak mozna zasilic lampy ptrzednie wprost z akumulatora i gdzie znaleźć schemacik jakis jak to zrobić. Ja mam tak zasilone lampy, a schemat to znalazłem w necie, jak znajdę to podeślę (cierpliwości ) jak Chcesz szukać to podpowiem że było to opisane w modernizacjach Citroena BX jakiegoś miłośnika tego modelu. Ja wymieniłem przednie reflektory na nówki i swieci jak cholera Mam ten sam problem. U mnie poprzedni wlasciciel namalowal w reflektorach jakies pomaranczowe paski pedzlem i przez to same halogeny swieca lepiej niz reflektory. Jakby ktoś miał reflektory do sprzedania to walcie na PW, rocznik 91 1. Wymieniłem żarówki z 60/55 na 100/90. Wiele to nie pomogło. 2. Rozebrałem lampy i wyczyściłem środek. Jak wyżej. Wiele... 3. Założyłem dodatkowe halogeny w zderzaku wraz z całą instalacją i przekaźnikiem. Pomagały reflektorom głównym. 4. Rozebrałem lampy i pomalowałem odbłyski lakierem o imitacji chromu. Efekt był taki że na diagnostyce gościu się pytał co z nimi zrobiłem bo nie można było ustawić świateł. Reflektory świeciły jak mleczna żarówka. Porażka totalna. 5. Kupiłem (po stłuczce, musiałem z resztą) dwa nowe reflektory firmy DEPO. Zarówki zostawiłem te same mocniejsze. Lampy świecą doskonale. No i wywaliłem halogeny. wyrzuć te żarówki puki jeszcze zostało ci coś z tych nowych lamp!!! po roku możesz je... wymienić na te co miałeś z "chromem" próbowałem porażka kupiłem żarówki firmy nie pamietam ale w tesco kosztowały ok59,99zł 2sztuki na opakowaniu Foliowym +90% i jest efekt halogeny przestawiłem na bonusowe przeciwmgielne i najazdy po lesie ]:-> Piszę tu, żeby nie zakładac nowego tematu. Do przednich lamp jakie idą żarówki H4, H7? Jaka jest różnica pomiędzy H4 a H7? Widziałem u kumpla dzisiaj w Vectrze, że u niego święcą na biało i mówi, że to były jakies takie żarówki z kabelkiem, podejdzie takie coś do mojego Puga? Zależy jakie masz lampy... Możesz mieć na H4 albo na H4+H1 (jeśli mnie pamięć nie myli) otwórz pokrywkę od żarówek i wyjmij zobaczysz co tam masz, i takie też żarówki powinieneś założyć, a to czy będą super białe, czy Ultra Blue (był taki program w TV ) czy też Niby-Xenon - to już osobna bajka cześć wszystkim. Sory, że odkopuje tak stary temat. Mam podobny problem. Moje lampy też słabo świecą. Czyściłem je w środku i trochę lepiej świecą ale to i tak mizerny efekt. Na długich świecą tak jak powinny na mijania.. jak jest totalnie ciemno to prawie nic nie widać... Chce teraz kupić sobie nowe lampy ale jak już patrzyłem na te stare to nie wiem jak je zdemontować. Wiem że jedna śrubka jest za zderzakiem. Tylko nie ma za bardzo jak jej odkręcić. Macie może jakiś schemat instrukcje jak wymienić lampy? Nie chce zdejmować zderzaka, no chyba że niema wyjścia. Z góry dziękuję. A i jak chce kupic lampy to pytają czy 2 czy jedno żarówkowe. Ja mam te co mają pozycje i H4 czyli to są jedno czy 2? Bo niby pozycja to standard i nie wiem czy chodzi o to że oddzielnie mają być drogowe i mijania i wtedy są dwu żarówkowe. - Szykujesz kluczyk 10, najlepiej na patyku i wkrętak płaski a najlepiej gwiazdkowy. - Podnosisz maskę - odpinasz sprężynę trzymającą kierunkowskaz i kierunek sobie wygodnie wyjmujesz. - odkręcasz wkrętakiem 2 śrubki w atrapie - odkręcasz po 1 śrubce z każdej strony uprzednio przygotowanym kluczykiem 10 (M6) atrapę od pasa przedniego i reflektora i zdejmujesz atrapę odpinając jeszcze (albo i nie) prztyczek od zamykania maski - skoro masz zdjętą atrapę to: - Odpinasz od reflektora listewkę ozdobną pod nim - trzyma się trzema wsuwkami w reflektorze i w błotniku na śrubce. (uważaj by nie połamać) - oczywiście odpinasz elektrykę od reflektora - odkręcasz pozostałą śrubkę od góry od reflektora, ta która była pod atrapą oraz dwie pod reflektorem zasłonięte wcześniej ozdobną listewką To samo z drugiej str i drugim reflektorze Voilà! z tego co kojarzę jak wymieniałem przedwczoraj kierunek i czyściłem lampy to pod tą listewką co zasłania mi dół lampy nie ma żadnych śróbek. Ściągając tą cienką listewkę mogłem jedynie zdemontować te blaszane zatrzaski trzymające szkło reflektora. http://img710.imageshack....=dsc00269dt.jpg zobacz sobie tutaj, jedyne zdjęcia jakie mam z mojego Mi16 gdy był zdjęty zderzak a były lampy - 2ą śrubki pod nimi. tylko ze ja mam dojście nie duże do tej po prawej stronie (czyli od strony zewnętrznej) a tej drugie w ogóle nie m. jest chyba pod zderzakiem i właśnie chodzi o to czy da się bez ściągania zderzaka. Z reszta jak się przyjrzysz to widać że te śrubki są dużo niżej niż linia tej listewki. Owszem, są niżej, ale da się to odkręcić, ewentualnie krótki płasko-oczkowy kluczyk 10. A da się bo u siebie tak zrobiłem bo nie chciało mi się 30 min poświęcać na zdjęcie zderzaka z belką. jak kupie lampy to spróbuje tak zrobić. Pewnie dopiero w przyszłym tygodniu za to się zabiore bo obecnie kilka innych rzeczy naprawiam. Dzięki za pomoc, jak coś to będę jeszcze pisał. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||