ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Przeszukałem forum, ale takich cudów jak ja mam nie znalazłem.
    Zabrałem sie raz za czyszczenie całego wtrysku to i krokowca chciałem wyczyścić, a że po tym jak go otworzyłem urwałem druciki to musiałem kupić nowy. Założyłem go, reset kompa robiłem na 3 sposoby, silniczek jak już sie otworzy, to ni chuchu nie chce sie zamknąć. Na wtyczce napięcie mam(przy włączonym silniku) na 1 parze pinów 14V, na drugiej 13.6V, po przegazowaniu spadają do wartości bliskich 0.
    Silnik zachowuje sie tak samo po podłączeniu, jak i po odłączeniu krokowca, tzn. na gazie obroty wolno schodzą do poziomu ok.1200, ale na benzynie za nic nie zejdą poniżej 1500, po rozgrzaniu falują od 1500 do 2500. Wszystko na bank dobrze złożone, potencjometr przepustnicy dobry, nie wiem już gdzie szukać...Nie znam dokładnie działania silnika krokowego, ale dziwi mnie ze po dodaniu gazu oba napięcia spadają.
    Diagnostyka nie wywala żadnego błędu..
    Jest jeszcze opcja, że nowy silnik uwalony
    Piszcie proszę, jeśli macie jakieś pomysły


    Po dodaniu gazu napięcia mają spaść do zera, bo wtedy powietrze do mieszanki jest podawane przed przepustnicą. Silnik krokowy podaje powietrze za przepustnicą, i to wtedy, kiedy przepustnica jest zamknięta. Silnik krokowy służy tylko do regulacji obrotów biegu jałowego i do regulacji składu mieszanki przy hamowaniu silnikiem. W momencie dodania gazu ma on odciąć dopływ dodatkowego powietrza.
    Jego praca zależy od temperatury silnika. Przy zimnym podaje więcej powietrza. Sprawdź czujniki temperatury.
    Dzięki kapuchy, wytłumacz mi jeszcze 1 rzecz. Jak po dodaniu gazu ma on odciąć dopływ dodatkowego powietrza,
    skoro napięcia spadają do 0? Sam ma powrócić do zamkniętej pozycji?
    Owszem, domyka się sam. Komputer nim steruje przez zwarcie do masy, dlatego napięcie znika.


    Sprawdzałem czujniki omomierzem i czujnik temp powietrza zasysanego w kolektorze zmienia opór w zależności od temp, za to czujnik temp wody w chłodnicy nic nie pokazał. Na wszystkie sposoby próbowałem i nie przewodzi, ani ciepły, ani rozgrzany. Jest inna metoda żeby go sprawdzić, czy na 100% leci do kosza? Czujnik jest biały, ma 3 piny, nie jest od tablicy rozdzielczej, po jego odpięciu praca silnika nie zmieniała sie.
    w chłodnicy to jest przełącznik wentylatorów a nie czujnik, nic Ci nie pokaże, do momentu dopóki temperatura nie będzie taka, żeby zamknąć obwód wentylatora.
    Natomiast czujniki od temp sa w sumie trzy - od kontrolki, od wskaźnika i od kompa. W obudowie termostatu od tyłu.
    pawel888casino, Gosciu czujnik temperatury jest nowy....

    Koledzy wezcie zrobcie fotke wtyczki od krokowca... bo ja nie pamietam czy czasem nie popierdzielilem drutow.... bo pamietam ze w tym starm krokowcu cos bylo robione....
    mogla byc zmieniona kolejnosc drutow:) ale nie dam reki odciac...

    Aha i moze masz nie ten krokowiec.... bo wiem ze byly chyba ze 3 rodzaje... i jak masz nie ten to nie ruszy...

    pawel888casino, dziwi mnie po co naprawiasz cos co jest dobre.... powiedz byl tam chociaz jakikolwiek syf w tej przepustnicy???? bo jak go sprzedawalem to nie bylo:) chyba ze po regulacji gau dostawal takie wystrzaly w koletor dolotowy ze cos sie tam stalo....
    Dokładnie był tam syf. A strzałów od gazu nigdy nie było jak nim jeżdżę. Lpg już śmiga bez zarzutów. Na zimnym silniku czasem trzeba długo kręcić, czytałem gdzieś ze to może czujnik temp zje.... i ssania nie włącza. W sumie to nie pasuje bo on ma za wysokie obroty, nie za niskie....
    ssanie na 100% dzialalo:) he h ebo przeciez wczesniej dzialalo tak ze po odpaleniu silnik mial kolo 1200 obrotow i wraz ze spadkiem temp schodzil do 800:) wiec to dzialalo.... mysle ze cos z krokowcem jest nie tak... przemierz go omomierzem moze cos jest w nim uszkodzone.... bo jak buczy tooo cos jest nie hallo...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.