ďťż
chomiki Problem raz odpala raz nie ... Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów |
chomikiprawda jest taka, że dostał przegazówkę i zdechł, nie chce zapalić... rozrusznik kręci, dźwięk jest normalny, ale nie zaskakuje... z pychu nie da rady, wydaje mi się, że brak mu iskry, na 100% nie wiem, musiałbym wykręcić świecę i dopiero powiem, wątpię, żeby rozrząd się przestawił, ale kto wie...co wieszczą forumowicze? Oferta sprzedaży nadal aktualna, ale z drugiej strony nie byłbym sobą gdybym nie działał... może coś z kopułką i palcem. U mnie miał iskre tylko na 2 i 3 gar i myślałem że komp a sie okazało że jeden kabelek jak byś chciał to mam kopułke i palec w niezłym stanie mogł bym Ci porzyczyć !! w moim taki objaw skończył się niedawno holowaniem oraz wymianą czujnika położenia przepustnicy i modułu zapłonowego a właśnie zobacz czy on wogóle dostaje bezyne bo byc moze wtrysk CI padł lub pompka paliwa słuchaj czy się włącza !! a czyjnik połozenia przepsutsnicy mam ! gaznik!!! aha tez racja zapomniałem to w takim układze sprawdz tylko pompke no chyba ze znajdziesz jakimś cudem wtrysk Kitek, jak wygląda u ciebie moduł??? Jak możesz to foto zapodaj bo mam moduł od 1.6 GTI (305) to może będzie pasowało. Pisze tak bo ja już nie pamiętam co i jak tam jest ale jak będzie pasowało to ci wyśle za symboliczne pivo. Po to jest forum wygląda na to, ze to jest Ducellier, jest na wierzchu, wiec chyba nie będzie problemu, żeby to zrobić samodzielnie, co? Tylko muszę dostać kopułkę i palec Ducellier taki moduł mam nr chyba 521 007 E ja tez taką mam bedziesz potrzebowal duzy płaski srubokręt ale najpierw pościgaj przewody z kopułki i kazdy ma swoje miejsce !! na kopułce jest wzór jak je poźnije zakładac je a cylindy liczymy od strony kierowcy!! JA pisałem o module, taki płaski jednak pod maską siedzi Bosch, a nie Ducellier Kitek sprawdz czy z cewki wychodzi wysokie napiecie to znaczy ten przewód co idzie do kopułki wyjmij i zbliż do metalowej cxzęści i spróbuj uruchomic motor , napisz co się dzieje. W moim przypadku objawy podobne do Ciebie skonczylo sie na zerwanym pasku rozrzadu. Dalej mowi samo za siebie... Tez byl holowany i myslelismy z ojcem ze aku padl. A padl rozrusznik i nie krecil a pozniej jak sie okazalo pasek pierd*** i troche pozamiatalo w silniku. Ale upartosc ojca zrobila kapitalny w nim:) No fakt tez tak moze być, trzeba sprawdzic czy w silniku podczas kręcenia obraca się wałek rozrzadu a najprościej to zrobic zdejmujac górną osłonę paska rozrządu . Tu Kolega Młody może miec rację . Kitek sprawdz czy z cewki wychodzi wysokie napiecie to znaczy ten przewód co idzie do kopułki wyjmij i zbliż do metalowej cxzęści i spróbuj uruchomic motor , napisz co się dzieje. zanim to napisałeś zdążyłem wytargać rozdzielacz,a razem z nim kable i akumulator, najpierw zrobię tu co trzeba, jak nie pomoże będziemy myśleć dalej rozrząd robiony przy 160-paru, mam 176, nie powinno być takich jaj, ale w końcu i to zobaczę... aha... kręcił normalnie, na padniętym rozrządzie chyba by zapieprzał, nie? Nie musi ,jak padnie rozrzad i pokrzywi zawory, to góra jest otwarta i kręci lepej bo tylko wał i tłoki a wałek rozrządu i zawory stoja, więc jest efekt swobodniejszego krecenia. a... do cewki idzie ten piąty kabel z rozdzielacza? Tak na kopułce masz 5 kabli cztery do świec a do cewki jeden ten środkowy no no on jako jeden został pod maską, resztę wyciągnąłem... będę je chciał wymienić i świece też, najstarsi górale nie wiedzą kiedy to było wymienione... w kpl kabli będzie wszystkie 5, nie? Jakie firmy polecasz? No i jakie świece konkretnie? mała poprawka, to jest jednak Ducellier, aaaale... zmyliła mnie plakietka na takim śmisznym kablu co dochodził do niego i tam jak byk stało Bosch, ale organoleptycznie stwierdzam, że to Ducellier No i dobrze - całkiem dobry system tez tak mam. wymienić mam jak rozumiem palec i kopułkę, czyli plastikowy pierdolnik do którego idą kable i drugi plastikowy pierdolnik który jest pod kopułką, tak? problem jest z taką plastikową osłonką, bo się rozsypała, mam nadzieję, że nie ma kluczowej funkcji, bo nie wiem czy takie gówno łatwo dostać... Tę plastikowa osłonke moiżesz sobie darować. zajrzałem pod górną osłonę rozrządu - wygląda w porządku, pasek zdrowy tak to wygląda, ta część, która była przy samym silniku jest w oleju, mam nadzieję, ze to nie jest jakaś anomalia...? (ta część u samej góry) Aparat zapłonowy od strony silnika czyli głowicy ma prawo byc zaolejony ponieważ jest od wałka smarowany , w samym aparacie nie powinno byc oleju. Czyli ta co opisujesz ma tak miec. ok... kupiłem kopułkę i palec (50 złotych), a do tego świeczki NGK V-line, 34 złote, teraz muszę dorwać kable zapłonowe... w Turku mam tylko do wyboru JANMORY i SENTECHY zakładam właśnie konto na jednej stronie i zamówię kabelki Bosch TESLA jest git Podesłałem Ci SMS z ceną NGK jako, że miałem chwilę wolnego postanowiłem pogrzebać trochę przy aucie... Wkręciłem aparat z nowym palcem i kopułką, miałem zamiar wymienić świece, ale mój klucz jest do bani i nie idzie ich odkręcić... wiedziony tą myślą stwierdziłem, że wrzucę stare kable skoro świece nadal siedzą i zobaczę czy zapali. Wszystko podłączone, bankowo dobrze... i co? i nic, cisza, aku śmiga, rozrusznik kręci, ale obrotomierz nawet nie drgnie... nie mam nawet jak zobaczyć czy iskra jest... i teraz... albo wcisnęli mi złą kopułkę i palec... albo to wina modułu, bo kable i świece nie powinny tu stanowić problemu, co? Sory że nie na PW ale mam probleny z forum ; ja postawił bym na cewkę albo moduł. wina modułu, raczej nie inaczej a klucz do swiec w pugu jest taki..troszki mniejszy no raczej potrzeba długiego klucza, przy samym silniku nie ma gdzie kluczem kręcić... widziałem na necie za 4 dyszki... może coś w brico wyrwę przy samym silniku nie ma gdzie kluczem kręcić. panie a jaki masz ten klucz?? rurkowy?? jak tak to jaki cymes zrobic inny pret do krecenia ??czy przedłóżke z gaz rurki? nasadowy z grzechotką zdejmij jedną fajke, załóż świece i dotknij masy. Tak bez wykręcania zobaczysz czy iskra jest ja jak odkrecalem zapieczona swiece, to ja zlamalem przez przypadek. Bylo troche zabawy To trzeba sposobem , nic na siłę ,bo potem to dopiero radocha. podpiąłem nową świecę... iskry brak. Po 20tym coś ruszę dopiero. czyli albo modul, albo zwarcie gdziesz poszlo. to moja - optymistyczna wizja. przypomnij sobie czy nic nie robiles przy silniku, czy jakis kabel sie gdzies nie zawieruszyl... 2 dni temu mialem to samo. No i oczywiscie cewka pozostaje do spr. Powodzenia! http://moto.allegro.pl/it...eugeot_405.html jakby ktoś miał wątpliwości - do gaźnika nie podejdzie... znowu pech i znowu odsyłanie i dalej czekam... szlag mnie już trafia sprawa otwarta w dalszym ciągu jakby kogoś to interesowało, kolega erni25 zobowiązał się pomóc jednak od długiego czasu milczy i nie odpisuje na PW... rozumiem zapracowanie jednak chociaż wiadomość o tym można zostawić przy codziennej obecności. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to jestem otwarty na propozycje... potrzebny jest mi moduł zapłonowy, cewki nie mam jak sprawdzić bo zdążyłem rozdupczyć akumulator. Z racji na maturę i późniejsze sprawy muszę i tak czekać, bo nie mam czasu ani pieniędzy... auto jest wystawione na otomoto... rozstać się z nią muszę tak czy inaczej... mimo wszystko łatwiej sprzedać auto na chodzie... pisenlof koniec tematu a jakby ktoś chciał wiedzieć to moja 405 znalazła nowego właściciela, który ją naprawił - jeździ po Turku, uruchomili silnik i zrobili widać cały wydech, bo cichutko pracuje. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||