ďťż
chomiki
H4 też po liftingu? czy tylko H4+H1?
K.S. TUR OZORKÓW sprzedam szaliki !!! Tylko 10 zł za sztukę!
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
Sprzedam karty microSD i pendrivy TYLKO DZIŚ
Tylko dla twardzieli - Gra "LightDriver"
Tytuły na sronę tutoriale i nie tylko...
Problem z odpalaniem, tylko tyka;/
!!PROBLEM!! Pali tylko na 3 gary
dzielenie radiowki tylko jak?
Termostat - tylko firmowy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    w peugeocie pracują tylko 3 cylindry , wymieniłem przewody świece także dalej nic , przy wysokich obrotach jagby się załączał i 4 .a iskra jest na tym niepracującym normalnie ,znaczy prąd dochodzi .Może macie jakiś pomysł ponowie????


    jak mowisz ze przy wyższych obrotach zaskakuje 4 to moze Ci panewkis iadłu lub tez pierścienie zaczeyła siadać albo tez i silnik pada

    ja miałem 1.6 z 91 r. i jak sie patrzyłem na slinik to pieriwszy od prawej mi niepracował i tez w KOMBI !!! sprawdz kompresje na tym baniaku
    sprawdzić wałek i zawory
    U mnie przy takim objawie skończył się wałek rozrządu, co było następstwem zatkanego kanału olejowego, a później drugi wałek poszedł z tej samej przyczyny bo pan mechanik zapomniał wyczyścić kanały, a przecież miał tylko wałek wymienić...


    a u mnie sie tak działo jak sie wtrysk na naszym cudnym paliwie zatkał .... jak dostał po pycie i mu tam skapło czasem cos gdzies to sie odezwał
    Przyczyn nie pracującego cylindra jest kilka i nie które zostały przez Kolegów wymienione, nalezy bez zastanawiania sprawdzic ciśnienie na tym cylindrze oraz zrobić próbę olejową, te dwie czynności pozwola ustalic przyczyne awarii.
    a jak ma zrobic próbe olejową ???
    erni25 jak będzie sprawdzał ciśnienie w cylindrze to w przypadku uszkodzenia wałka rozrządu będzie dobre. Na wszelki wypadek można zdjąć pokrywę zaworów (3 śruby) i pomierzyć suwmiarką krzywki na wałku. Ale kolega nie napisałe jeszcze jak wygląda świeca ta niedziałająca.
    Najprostsza metoda sprawdzenia komresji na cylindrach:
    Zdejmujesz przewody wysokiego napięcia z modułu bądź świec, kręcisz rozrusznikiem - jeżeli słyszysz że silnik "kuleje" na bank ciśnienie na cylindrach jest nierówne wtedy konsekwencje jak koledzy napisali wyżej. Możesz jeszcze sprawzić czy jakiś przewód od powietrza w okolicy gaźnika lub kolektora nie puszcza fałszywego powietrza - występują objawy jak napisałeś.
    miałem podobnie, nie pracował na pierwszym cylindrze i okazało się że była to cewka silnik 1,6 gli,

    erni25 jak będzie sprawdzał ciśnienie w cylindrze to w przypadku uszkodzenia wałka rozrządu będzie dobre. Na wszelki wypadek można zdjąć pokrywę zaworów (3 śruby) i pomierzyć suwmiarką krzywki na wałku. Ale kolega nie napisałe jeszcze jak wygląda świeca ta niedziałająca.

    W przypadku awarii wałka rozrządu mierzy się cisnienie i robi próbę olejowa to zbaczy wlwamy do gara po 20 ml oleju , krecimy rozrusznikiem i pomiar jak pokaże duży wzrost ciśnienia do p poprzedniego pomiaru wtedy oznacza to ze olej uszczelnił pierścienie i sa one do remontu a jak wzrost ciśnienia jest rzedu 0,5 do 1,5 oznacza to ,że ciśnienie zwiewa zaworami i co się z tym wiąze , że zawory wypalone, wałek zużyty, gniazda uszkodzone. Tak więc można przy pomocy pomiaru ciśnienia sprawdzić co jest przyczyną jego braku lub po powoduje , ze ciśnienie jest za niskie.

    [ Dodano: Czw Lut 08, 2007 10:46 am ]
    swieca miała poprawny kolor piaskowy , a czy powodem tej usterki mógł być za gesty wlany olej ??jak ten silnik zaczyna pracować poprawnie czyli na 4 garach to naprawdę żadnego spadku mocy nie da się zauważyć

    [ Dodano: Czw Lut 08, 2007 10:54 am ]
    Jeżeli świeca miała piaskowy kolor, a silnik nie pracował na cylindrze to na niego paliwa nie dostaje.
    Wszytko ok dzieki fazi1 i wam wszystkim za pomoc okazało sie że to drobnostka poprostu wężyk od gaźnika ze starości sparciał wymieniłem i teraz chodzi już na 4 garach jak pan bóg przykazał Wielkie DZIEKI WAM WSZYSTKIM ZA POMOC
    Jak mi zaczął chodzić tylko na 3 gary to się okazało, że pękło gniazdo zaworowe. No i zawór był do wymiany. Kable w/n i świece były sprawne. Oczywiście przed zdjęciem głowicy mierzono ciśnienie na cylindrze. U mechanika zostawiłem 480 pln. A po tygodniu sprzedałem puga.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.